Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy publikuje na swoich stronach internetowych informację na temat organizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego programu „Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy”. Kto może w nim wziąć udział i jakie korzyści uzyskać? Staż drog...
Czytaj więcej >>
„Rozwiń skrzydła kariery” – program pod taką nazwą realizowany jest w Urzędzie Pracy miasta stołecznego Warszawy, a jego uczestnikami mogą być osoby pozostające bez zatrudnienia, ale w gotowości do jego podjęcia, z terenu stolicy i przyległych gmin. O programie Już 23 marca 2017 roku została podpisana umowa o dofinansowanie projektu w ramach Działa...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Warszawie informuje o realizacji szczególnego projektu, wspierającego znajdowanie posady i utrzymanie zatrudnienia przez osoby w wieku 50+. Czego mogą oczekiwać tacy pracownicy oraz kandydaci na pracowników? O programie Projekt „Recepta na pracę – Program Aktywni 50+” kierowany jest do osób, które ukończyły = 50. rok życia. Zwyk...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pierwszej pracy to dopiero start w dorosłe życie i początek drogi zawodowej. Często młodzi pracownicy muszą godzić się na niską płacę do czasu, aż nabiorą doświadczenia i staną się cenniejsi na rynku pracy. Ile zarabia się w pierwszej pracy w Warszawie? Serwis naszemiasto.pl przygotował w kwietniu 2017 roku obszerny raport, wskazujący na z...
Czytaj więcej >>
Nie trzeba mieć umiejętności i doświadczenia w lataniu oraz zawodu pilota, aby móc pracować w szeroko rozumianym lotnictwie. Dowodzą tego najnowsze oferty pracy w Warszawie, które adresowane są do kontrolerów ruchu powietrznego. Czego pracodawcy wymagają od potencjalnych kandydatów do pracy? Nabór do 30 kwietnia Polska Agencja Żeglugi Powietrznej o...
Czytaj więcej >>
W więzieniach i aresztach śledczych osadzonych jest wielu Polaków. Tylko część z nich pracuje i dzięki temu po wyjściu na wolność i odbyciu zasądzonej kary, ma większe szanse na powrót do społeczeństwa. W Warszawie powstaną nowe miejsca pracy dla więźniów. Praca w AŚ w Warszawie Na terenie Aresztu Śledczego Warszawa-Grochów osadzonych jest około 57...
Czytaj więcej >>
Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marlena Huszczak - TNS Polska S.A."
TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy.
Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie obszarów, co pozwala wyprzedzić konkurencję.  
Taka pozycja z pewnością przyciąga osoby, które chętnie chciałyby związać swoją karierę właśnie z Państwem. Proszę przybliżyć jak wygląda rekrutacja w TNS. Staramy się różnicować proces weryfikacji kandydatów w zależności od stanowiska, o które się ubiegają. Inaczej wygląda rekrutacja specjalisty, inaczej stażysty. Warto podkreślić, że posiadamy np. całoroczny program praktyk - rocznie korzysta z niego nawet trzydzieści osób. Wielu naszych pracowników zaczynało właśnie w taki sposób. Jeżeli tylko ktoś wykaże się otwartością i jednocześnie potrafi szukć nowych rozwiązań, dbać o jakość dostarczonych materiałów, może liczyć na miejsce w naszym zespole. Dla nas ten sposób "rekrutacji" jest bardzo wygodny, bo możemy wcześniej wprowadzić taką osobę w środowisko naszej firmy, pokazać jaką metodologię stosujemy przeprowadzając badania, nauczyć naszego podejścia do klienta. Oprócz tego przeprowadzamy tzw. rekrutacje uzupełniające, w sumie ok. dziesięciu osób rocznie. ...
"Wywiad z Anna Wikło - Polanglo Sp. z o.o."
Czym wyróżnia się Polanglo na tle konkurencji? Polanglo sp. z o.o. to działająca od 1991 r. sieć księgarni i hurtowni edukacyjno-językowych. Do dyspozycji naszych Klientów są nasze księgarnie stacjonarne we wszystkich największych miastach w Polsce. Jesteśmy stale obecni m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie, Gdyni czy Szczecinie. Mamy też doskonale zaopatrzony sklep internetowy www.edugaleria.pl dla zwolenników zakupów online.  Ponadto współpracujemy z siecią rekomendowanych księgarń na terenie całego kraju. Nasze liczne księgarnie partnerskie zapewniają szybki i wygodny dostęp do naszej oferty. Gwarantem dobrej kooperacji z księgarniami są nasi przedstawiciele handlowi i hurtownie, a także nowoczesna platforma do zamówień hurtowych www.hurtownia.polanglo.pl, dzięki której jesteśmy w stanie w pełni zaopatrzyć każdą księgarnię w Polsce.  Od lat oferujemy młodym ludziom dostęp do szerokich możliwości edukacyjnych, wspierając jednocześnie ich rozwój osobisty, dlatego do dyspozycji wszystkich nauczycieli w Polsce jest nasz zespół merytorycznych koordynatorów regionalnych, którzy służą naszym Klientom pomocą i profesjonalnym wsparciem. Jesteśmy też do dyspozycji dyrektorów szkół, którym w szczególności polecamy naszą platformę dotacyjną www.eduazmowienia.pl - umożliwia ona zamawianie podręczników i ćwiczeń w ramach dotacji MEN, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy oświatowej. Jesteśmy doświadczonym dostawcą z długoletnią tradycją i doświadczeniem. Ten rok jest dla Nas wyjątkowy, ponieważ świętujemy 25-lecie istnienia naszej firmy. Dlatego jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza działalność trwa już tak długo, że dwadzieścia pięć lat naszej pracy miało i ma nadal ogromne znaczenie dla wielu ludzi.    ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...