Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
MPM GROUP KONIN
przez spawacz, 2014-08-25 10:26:03
w firmie mpm group konin pracuje juz dwa lata i jestem bardzo zadowolony. polecam firme, bo jest solidna i wiarygodna,a co najwazniejsze w tej branzy kasa zawsze na czas.

lehmann+partner
przez Pat, 2014-11-24 22:22:40
Mnie nawet się podobalo, cały dzień sobie przed kompem siedzialem i jakies fotki klikałem. Robota wypas hehe. Żadnych kursuw nie muslaem koncy, a prace dostaem. ludzie pisza o szkoleniach, ale po co one, robota jest prosta i fajna. lepsze niz do lopaty. pozdro dla konina

Huta Aluminium Konin Impexmetal S.A.
przez xx, 2015-01-23 00:23:43
na początku placa jak na konin ok, mozliwosc rozwoju zawodowego

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Broda - Benhauer"
Kim są Wasi kluczowi klienci? To przede wszystkim największe w Polsce sklepy internetowe, sieci handlowe i usługowe. Z naszego systemu korzysta m.in. Merlin, Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David oraz banki, wśród których największym jest Getin Bank.
Benhauer pisze swoją historię od 2011 roku. To firma młoda, ale dynamicznie działająca na naszym rynku? Historia Benhauer to historia ciągłego poszukiwania właściwej drogi. W branży startupowej nazywa się to pivotowaniem. To również historia ludzi, którzy tworzyli tę firmę od samego początku i do dzisiaj wykazują się ogromną niezłomnością i wytrwałością w realizacji określonych celów. Wrzesień 2011 r. to oficjalne powstanie spółki Benhauer z Prezesem Grzegorzem Błażewiczem oraz Viceprezesem Konradem Pawlusem, którzy po wielu nieudanych próbach, tworzą prototyp platformy SALESmanago. Kolejne ważne wydarzenie to październik 2013 r., kiedy Grzegorz Błażewicz poznaje Rafała Brzoskę, prezesa Integer i Paczkomatów. Przedsiębiorca obejmuje 20% udziałów, a dwa lata później zwiększa zaangażowanie o kolejne 20%. W międzyczasie Grzegorz Błażewicz zostaje finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku EY i zajmuje drugie miejsce w kategorii Nowy Biznes. W sierpniu 2015 roku obroty spółki przekraczają milion złotych, a zatrudnienie osiąga poziom 100 osób w kilku krajach świata. ...
"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...