K.C.I. Group
przez Szymon, 2015-09-22 09:32:44
Pracowałem dla nich jako stolarz, według mnie firma nie jest najgorsza. Wynagrodzenie średnie ale jak się chce to idzie dobrze zarobić. Atmosfera ok, warunki mieszkaniowe też całkiem spoko.

fameg
przez pepe, 2016-07-04 19:32:20
Przyjmuja stolarzy i niewykwalifikowanych pracownikow tez.
Ja pracuje na Famegu kilka miesiecy i jest ok.

RUIGROK
przez wowo, 2014-12-12 09:44:30
Odpowiedź na: [EWA - 2014-12-11 16:48:29]:
Moze Pani jakos zostawic meila lub gg to cos wiecej pogadamy ja tez jezdze juz 4 sezony i jest ok.na domku czy w hotelu zalezy od ludzi z jakimi sie mieszka ..i to jest glowna sprawa...ja jestem z Przeworska..