Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
K.C.I. Group
przez Szymon, 2015-09-22 09:32:44
Pracowałem dla nich jako stolarz, według mnie firma nie jest najgorsza. Wynagrodzenie średnie ale jak się chce to idzie dobrze zarobić. Atmosfera ok, warunki mieszkaniowe też całkiem spoko.

fameg
przez pepe, 2016-07-04 19:32:20
Przyjmuja stolarzy i niewykwalifikowanych pracownikow tez.
Ja pracuje na Famegu kilka miesiecy i jest ok.

RS Logistics S. Rożeński, M. Sitarz Sp.J.
przez ama, 2017-02-21 12:18:55
Fajna atmosfera, dobry kontakt z pracodawcami i wypłata zawsze na czas. Polecam pracę w RS

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Walaszczyk - New Media Ventures Sp. z o.o."
Co było kluczowym momentem dla sukcesu firmy? Freebee, jak każdy startup, miało już kilka momentów przełomowych. Były to zarówno zmiany w produkcie (przejście z aplikacji mobilnej na pełną integrację z systemami POS), jak i pojawienie się inwestora strategicznego w 2013 roku, jakim jest Polkomtel Sp. z o.o. Dzięki stałemu ulepszaniu naszych projektów oraz organizacji stajemy się coraz bardziej doświadczeni i gotowi na największe wyzwania.
Pomagacie firmom budować pozytywne relacje z klientami. W jaki sposób? Naszym celem zawsze było zwiększanie zaangażowania klientów w relację z marką. Rozwiązania, które proponujemy naszym partnerom, przynoszą benefity ich klientom. Uszyty na miarę program lojalnościowy jest właśnie jednym z nich. Umożliwia on bowiem obustronną komunikację, zwiększając tym samym interakcję z klientem. Nowy produkt, nad którym obecnie pracujemy, spowoduje, że będziemy jeszcze bliżej klientów.   
Każdy z programów tworzonych dla firm, z którymi współpracujecie, jest „szyty na miarę”. Jak to wygląda w praktyce? Co jeszcze wyróżnia Wasz produkt? Każdy z programów dopasowywany jest do charakteru marki, dla której go tworzymy. Nasze programy są dynamiczne, moderowane, z otwartą formułą – oparte o ciągłą interakcję z ich uczestnikami. Każdy z nich działa w ramach Platformy Freebee – naszej autorskiej technologii. Pozwala to uczestnikom brać udział w wielu programach jednocześnie, korzystając tylko z jednej karty. Z kolei partnerom biznesowym Platforma daje dostęp do nowych klientów. ...
"Wywiad z Gabriela Sienkiewicz - eMediator.pl Sp. z o.o."
Jakie były początki eMediator.pl? Nie było łatwo. Ludzie, którzy mają długi i inne problemy finansowe nie ufają takim firmom, dlatego też od początku kładliśmy szczególny nacisk na uczciwość, rzetelność oraz profesjonalizm, w taki sposób by było to odczuwalne przez naszych klientów już od pierwszej rozmowy. Z czasem zbudowaliśmy wspaniały, scementowany i zaprzyjaźniony zespół, który podchodzi do swoich zadań ze szczerym powołaniem.
Jakie obszary obejmują Państwa usługi? Nasza firma wykonuje usługi z sektora prawno - finansowego, gdyż w skład grupy eMediator.pl wchodzi Kancelaria Prawna eMediator Legal, która świadczy usługi dla małych i średnich firm, oraz osób indywidualnych w zakresie m.in. prawa bankowego, gospodarczego czy cywilnego. Największe zainteresowanie budzą mediacje, inaczej restrukturyzacja zadłużenia czyli negocjacje z instytucjami finansowymi w zakresie spłaty zobowiązań. Naszym celem jest wypracowanie ugody na korzystnych dla spłacającego warunkach. Wiele osób ma przejściowe problemy z płynnością finansową ale nie wiedzą jak rozmawiać z wierzycielami i podpisać ugodę w sprawie. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...