No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Martynowska-Brewczak - Bibby Financial Services Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki otwarcia oddziału w Polsce? Na początku headhunterzy zrekrutowali cztery osoby, które zorganizowały oddział w Polsce. Wśród tych osób był obecny Dyrektor Generalny Krzysztof Kuniewicz, obecny Członek Zarządu Tomasz Gilarowski i dwóch panów, którzy już nie pracują w szeregach naszej firmy. Na samym początku zrekrutowane osoby odbyły kilkumiesięczny trening w Wielkiej Brytanii, aby poznać kulturę organizacyjną firmy, produkt oraz zasady dotyczące oceny ryzyka faktoringowego.
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Pierwszy taki moment nastąpił, kiedy zbudowaliśmy wewnątrz firmy fantastyczny, profesjonalny dział restrukturyzacji  należności. To pozwoliło nam uderzyć w rynek klientów o słabszej kondycji  finansowej od których banki odwróciły się obniżając lub wycofując finansowanie. Dzięki temu, że mamy mocny zespół restrukturyzacji i windykacji należności, jako jeden z nielicznych faktorów na rynku możemy tym właśnie klientom oferować kompleksowy produkt dopasowany do ich potrzeb. Drugi ważny moment w życiu firmy miał miejsce w 2008 roku, kiedy zdecydowaliśmy się na rozwój Bibby w regionach - otworzyliśmy oddział w Poznaniu i biuro sprzedażowe w Katowicach. Chcemy być blisko naszych Klientów. Taki model funkcjonowania firmy daje duże możliwości rozwoju lokalnego. ...
"Wywiad z Andrzej Szylar - Global4Net Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się Global4Net? Od 2010 roku zajmujemy się wdrożeniami e-commerce dla dużych i średnich sieci handlowych. Korzystamy w tym celu z oprogramowania Magento, które uważane jest za jedno z najlepszych i najbardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia sklepów internetowych. Muszę przyznać, że w połączeniu z doświadczonym teamem programistów jest to recepta na naprawdę efektywny e-commerce.
Jak opisałby Pan firmę w jednym zdaniu? Global4Net to certyfikowani specjaliści Magento, którzy widzą wyzwania i szansę rozwoju tam, gdzie inni dostrzegają jedynie problemy.
Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Specjalizujemy się w jednym rodzaju oprogramowania, w związku z czym jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać jego potencjał, podczas gdy większość firm zajmuje się wszystkim po trochu. Jesteśmy dumni z tego, że dokonywaliśmy integracji najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce w czasie, kiedy w Polsce mało kto słyszał o Magento.
W jakim tempie rozwija się sprzedaż internetowa w Polsce? Według raportu „E-commerce w Polsce 2016”, już niemal połowa polskich internautów kupuje online, a rynek e-commerce wzrośnie do końca tego roku o prawie 9 mld złotych. Porównując te wyniki z kondycją branży sprzed kilku lat muszę przyznać, że nie jestem zaskoczony: coraz więcej mówi się o przeciwdziałaniu zjawisku wykluczenia cyfrowego, błyskawicznie rośnie też znaczenie rynku urządzeń mobilnych. Naturalnym elementem tej ewolucji jest rozwój usług osadzonych w przestrzeni online, wliczając w to właśnie e-commerce. Ze swojej strony mogę dodać również, iż to, że od kilku lat mamy możliwość współkreowania tego dynamicznie zmieniającego się świata, jest dla nas ogromnym powodem do dumy. ...
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju.
W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce.
Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.
Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.
Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcania formuły działania naszego biznesu z firmy typowej dla cash and carry na biznes multikanałowy.  Obecnie MAKRO to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ten moment zmienił naszą rzeczywistość, sposób działania i podejście do nowoczesnego handlu. ...