X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-22 13:41:55
@totri ogólnie sprawa zarobków wygląda o wiele lepiej niż te wyssane z palca informacje wyżej. Oczywiście wszystko zależy od twojego zaangażowania w pracę, im więcej sprzedasz tym więcej zarobisz :) Nie było pytań o doświadczenie, po samej rozmowie z drugim człowiekiem łatwo jest wywnioskować czy ma tzw "gadane" czy nie. Wiadomo każda rozmowa wygląda inaczej. Wydaję mi się że Pan Michał jest człowiekiem, który zna się na tym co robi, więc rozmowa może trwać 5 min a równie dobrze i godzinę. Jeśli komuś zależy na pracy i wie że da sobie radę, bo nie jest osobą zamkniętą w sobie i wstydliwą oraz ma wiedzę IT to z czystym sumieniem mogę mu polecić aby aplikował do X-KOM. :)

Pozdrawiam.

Arcona transport ponadnormatywny
przez jajo123, 2014-09-29 15:10:04
Witaj kolego z tego co wiem to wystarcza prawo jazdy C+E a zarobki z tego co słyszałem to dobre, na pewno lepsze niż na wywrotce!! Pozdrawiam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wojewódzka - Jobhouse"
Jobhouse, jedna z najbardziej znanych Agencji Pracy w Polsce. Jak osiągnąć taki sukces? Firma powstała w 2011 roku. Pani Natalia Bogdan będąc Magistrem Zarządzania Zasobami Ludzkimi i absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Pracy na Uniwersytecie Gdańskim oraz Human Resources Management na prestiżowym Instituto Politecnico do Porto, po zdobyciu kilkuletniego doświadczenia w branży postanowiła stworzyć „idealną” Agencję pracy. Wszystko zaczęło się od malutkiego biura i jednego pracownika w Gdańsku. Indywidualne podejście do każdego klienta oraz stuprocentowa realizacja zleconych projektów okazały się kluczem do sukcesu. Obecnie mamy dwa oddziały w Gdańsku i Warszawie. Ponadto obsługujemy klientów z Polski i zagranicy i zatrudniamy blisko 3000 pracowników rocznie. Naszym celem jest otwarcie nowych oddziałów oraz ciągłe doskonalenie i rozwój.
Czym się Państwo charakteryzujecie? Największą część naszej działalności stanowią rekrutacje stałe oraz leasing pracowniczy, a także obsługa kadrowo-płacowa, try & hire, outplacement, doradztwo HR i projekty typu direct search. Najbardziej dumni jesteśmy z tego, że przy każdej z tych usług potrafimy dostosować się do potrzeb i możliwości klientów. Nie zamykamy się na określone branże, stanowiska ani szczeble. Każdy klient może spodziewać się profesjonalnej obsługi, zaangażowania oraz indywidualnego podejścia. ...
"Wywiad z Trevor Brennan - Jatomi Fitness"
Początki firmy Pure Health & Fitness sp. z o.o. to 2008 rok. Jak wyglądały początki? Jak od tego czasu rozwinęła się firma? W ciągu tych kilku lat firma rzeczywiście mocno urosła i stała się międzynarodową siecią fitness. Nasze kluby znaleźć można w 5 krajach: Polsce, Czechach, Tajlandii, Indonezji i Malezji. Zatrudniamy ponad 2000 osób. Co ważne, we wszystkich naszych klubach zapewniamy najwyższej jakości usługi z zakresu fitnessu i zdrowego stylu życia.
Marka Jatomi Fitness to obecnie największa sieć klubów fitness w Polsce. Wasza praca była również wielokrotnie doceniana licznymi nagrodami. Co umożliwiło Państwu odniesienie takiego sukcesu? Działamy zgodnie z jasno sprecyzowaną strategią oferowania usług fitness kategorii premium za rozsądną cenę. Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale ‘klubem fitness’ w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Bardzo nam miło, że nasza strategia jest zauważana i doceniana.  
Jak ocenia Pan świadomość Polaków jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i podejście do aktywności fizycznej? Wciąż otwieracie nowe kluby. Czy to znaczy, że świadomość ta rośnie? Świadomość wagi zdrowego stylu życia rośnie bardzo szybko. Polacy nie tylko czują potrzebę trenowania, ale też lubią być członkami fitnessowej społeczności. Bardzo nas to cieszy, ale wciąż jest sporo do zrobienia, dlatego nieustannie prowadzimy działania edukacyjne na temat zalet zdrowego stylu życia i kierujemy je nie tylko do naszych klubowiczów. Dobrym przykładem takich działań mogą być bezpłatne, otwarte zajęcia grupowe na świeżym powietrzu, które prowadziliśmy w większości największych polskich miast podczas wakacji. ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...