Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Calzedonia
przez Oolga, 2015-01-05 17:04:03
witam,ja natomiast chciałam powiedzieć że lubie ogólnie Calzedonie ponieważ uważam że są tam dobre rzeczy i warte swojej ceny jednakże zawsze jak jestem w jakims salonie to od razu obskakują mnie sprzedawczynie i klepią regułki o rajstopach a ja wiem po co przyszłam i czego chcę i nie interesuje mnie czy mają promocję na dzieciece rajstopki ( jak nie mam dzieci) .
Ostatnio byłam na Targówku w Calzedoni i powiem że to jest jedyny salon do którego wrócę i tonie jeden raz , konkretne i normalne dziewczyny tam pracują i widać że znają się na rzeczy.
Polecam

Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Edyta Stocka - Gemius S.A."
"Wywiad z Magdalena Barańska - Gemius S.A."
Na Państwa stronie są ciekawe treści branżowe. Czym się Państwo inspirują przygotowując materiał na nią? Na naszej stronie internetowej www.gemius.pl przekazujemy biznesowo ważne informacje dla świata online. Wszystkie prezentowane treści pochodzą z naszych badań i analiz ekspertów Gemiusa. Artykuły, które publikujemy to jedynie mały wycinek z danych które stanowią codzienność naszej firmy. Jesteśmy nie tylko twórcami narzędzi do pomiaru Internetu, ale przede wszystkim firmą, która dostarcza wiedzę i dane, dzięki którym nasi Klieni podejmują korzystne dla nich decyzje biznesowe.
Zaczynali Państwo 18 lat temu od narzędzia pomiaru ruchu w internecie. Jak przez ten okres rozwijały się usługi firmy? Historia Gemiusa sięga 1999 roku. Wtedy, pod nazwą Global eMarketing, stworzyliśmy system GeMius (dziś to Gemius Prism), służący do mierzenia różnych wskaźników na stronach internetowych. Wkrótce potem opracowaliśmy metodę badania Internetu, która pozwala oszacować rzeczywistą liczbę użytkowników (ang. real users), odwiedzających dane strony WWW. Ta metoda była przełomem na rynku. Nasz algorytm ma ogromne znaczenie dla rozwoju Internetu jako medium reklamowego, ponieważ bierze pod uwagę czynniki mogące potencjalnie zaburzać otrzymany wynik. W 2004 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą PBI przy badaniu Megapanel PBI/Gemius (dzisiejsza nazwa: Gemius/PBI), a niewiele później rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dziś jesteśmy obecni na kilkudziesięciu rynkach, na kilkunastu mamy dobrze funkcjonujące biura lokalne. ...
"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...
"Wywiad z Gabriela Suchomska - ZRE Katowice"
Pod koniec 2015 roku świętowaliście 60. urodziny. Obchody były huczne? Z okazji jubileuszu istnienia Zakładów Remontowych Energetyki Katowice w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach odbył się uroczysty koncert. Do siedziby NOSPR bardzo licznie przybyli goście i przyjaciele naszej firmy m.in. przedstawiciele świata polityki, nauki i władz samorządowych, reprezentanci firm branży energetycznej, partnerzy biznesowi oraz pracownicy Spółki. Uroczystej inauguracji koncertu i przywitania gości dokonali Prezes Zarządu ZRE Katowice S.A. Pan Jerzy Kurzak oraz były Premier, Pan Jerzy Buzek. Wyjątkowy wieczór uświetniła swoim występem Aleksandra Kurzak, światowej sławy sopranistka oraz Narodowa Orkiestra  Symfoniczna Polskiego Radia pod batutą Bassema Akiki. Zaproszeni  goście mogli również zobaczyć film przedstawiający historię i rozwój ZRE Katowice S.A.
Jak, ponad pół wieku temu, zaczęła się historia ZRE Katowice? Rok 1955 to powstanie Zakładu Remontowego Energetyki w ramach przedsiębiorstwa wielozakładowego Południowego Okręgu Energetycznego. Głównymi zleceniami Zakładu były remonty kotłów, turbin wraz z urządzeniami pomocniczymi, regeneracja i produkcja części zamiennych dla elektrowni i elektrociepłowni oraz transport ponadgabarytowy urządzeń. ...