Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Sklep internetowy - AGDhome.pl
przez Lalaek, 2017-05-15 12:41:32
Warty polecenia sprzedawca i pracodawca.Polecam

ADO auto - komis Barbara Stępak
przez agent1, 2017-06-09 08:12:48
Odpowiedź na: [driver - 2016-03-02 16:17:17]:
Ostatnio kupiłam auto u Państwa, sprzedawca zna się na autach, potrafi doradzić, ma dobry towar. Polecam

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleskandra Szewczyk - Bracia Bertrand"
BERTRAND istnieje na rynku od 1969 roku. Jak wyglądały początki firmy? BERTRAND jest jedną z najstarszych marek stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce. Historia czyni ją wiarygodną marką stolarki okiennej i drzwiowej. W 1969 roku powstał Zakład Stolarski. Na początku zakład zatrudniał 15 osób, a zwiększając swoją działalność przekształcił się w większe przedsiębiorstwo. W 1992 roku na ulicy Wejherowskiej 12 w Luzinie powstała pierwsza hala. W 2000 roku została założona firma Bracia BERTRAND Spółka Jawna z siedzibą w Wejherowie. Spółkę założyli bracia Jacek Bertrand i Krzysztof Bertrand. Rozwój marki został wsparty poprzez wprowadzenie nowoczesnego zarządzania, innowacji i spójnej strategii biznesowej. W 2005 roku dochodzi do połączenia firmy PPHU BERTRAND z BRACIA BERTRAND Spółka Jawna. 
Jakie korzyści to ze sobą niosło? Od tamtego czasu Firma rozszerzyła rynki zbytu nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Sukcesywnie, dzięki dużym inwestycjom został rozszerzony zakres produkcji, wprowadzono szereg innowacyjnych rozwiązań zarówno w sferze produkcji jak i samych wyrobów.  ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...
"Wywiad z Magdalena Zachara - Derksen"
Jesteście agencją zatrudnienia, która między innymi podpowiada jak napisać dobre CV i list motywacyjny. No to jakie są podstawowe wskazówki? To pytanie, które pojawia się w głowie zarówno świeżo upieczonych absolwentów, dopiero rozpoczynających swoją przygodę z rynkiem pracy, jak i doświadczonych pracowników, którzy przygotowują się do zmian zawodowych. Opinie na temat tego, jak powinno wyglądać dobre CV są różne. Jedni uważają, że zawartość CV nie powinna przekraczać  jednej strony formatu A4. Inni twierdzą, że im bardziej kreatywnie i nietuzinkowo, tym lepiej. Jedną z najważniejszych cech Curriculum Vitae powinna być jego przejrzystość i dobra struktura. Warto zadbać o odpowiednią fotografię po to, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie i zostać dobrze zapamiętanym. CV ze zdjęciem przyciąga uwagę rekrutera na dłużej i pozwala zapamiętać daną aplikację. Istotnym elementem jest także krótkie podsumowanie oraz kilkuzdaniowy cel zawodowy. W tym miejscu można doprecyzować te informacje oraz pochwalić się swoimi dotychczasowymi osiągnięciami, pamiętając jednocześnie o tym, aby podawać konkretne liczby, procenty, twarde dane. To buduje wiarygodność kandydata. ...