Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Sklep internetowy - AGDhome.pl
przez Lalaek, 2017-05-15 12:41:32
Warty polecenia sprzedawca i pracodawca.Polecam

SKILLS NET
przez Zadowolona, 2017-05-11 09:52:32
Dla mnie świetna firma. Szybko i bez problemu dostałam pracę. Po pierwszej rozmowie kolejnego dnia poszłam na szkolenie i od razu zaczęłam pracę. Dziś jestem już na wyższym stanowisku zatrudniona bezpośrednio w hotelu. To wszystko dzięki Skills Net. Widać mają wiele możliwości dla osób chcących pracować :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...
"Wywiad z Aneta Dziadkowiec - JOBS PLUS "
"Wywiad z Katarzyna Kluska - JOBS PLUS "
Dlaczego przy poszukiwaniu zatrudnienia warto skorzystać z usług agencji pracy? Katarzyna Kluska: Wokół współpracy z agencjami narosło wiele mitów. Kandydaci z dystansem podchodzą do agencyjnych ofert - zupełnie niepotrzebnie. Jako agencja, możemy powiedzieć, że naszym atutem jest duża liczba ofert pracy oraz przyjazna i sprawna rekrutacja (kandydaci mogą liczyć na odpowiedź na każdym etapie procesu). Współpracujemy tylko z zaufanymi firmami, za które ręczymy słowem - dzięki temu możemy zaoferować naszym kandydatom tylko pewne oferty pracy.
A dlaczego warto wybrać właśnie Jobs Plus? K.K.: Każdy kandydat może liczyć na naszą pomoc: nasi rekruterzy doradzają, jak przygotować dobre CV oraz w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Staramy się być zawsze pomocni: naszych kandydatów wspieramy całym sercem i dokładamy wszelkich starań, by dostali pracę marzeń. Pracujemy z ludźmi i partnerskie relacje są dla nas szczególnie ważne. Dlatego przestrzegamy zasad przyjaznej rekrutacji, jesteśmy też z kandydatami w stałym kontakcie na każdym etapie procesu. ...
"Wywiad z Ryszard Greguła - Mabo"
Historia MABO Sp. z o.o. sięga 1967 roku. Zaczynaliście od małego warsztatu ślusarskiego, a obecnie zatrudniacie ponad 200 osób. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Powstanie firmy i pierwsze 2 dekady jej funkcjonowania, to lata siermiężne dla przedsiębiorców, tzw. prywaciarzy. Założyciel firmy, Pan Adolf Bogacki zaczął od zera, nie miał kapitału, wsparcia wspólników, miał garaż, pomysły i wielki, wielki zapał do pracy. Wspierała go jedynie najbliższa rodzina, żona Marianna i dwoje małych dzieci, dla których lepszej przyszłości, był gotów do ciężkiej pracy, toteż nazwa firmy jest mocno rodzinna - MABO, to Marianna, Adolf BOgaccy. Wtedy nie mógł rozwijać się tak szybko, jakby chciał, mimo pojawiających się czasami ze strony ówczesnych władz zapowiedzi, że zapalają zielone światło, nigdy tak się nie działo. Do dziś w kronice firmy przechowujemy pozwolenia ówczesnych władz na zatrudnienie pracowników do firmy. Dzisiaj trudno zrozumieć, że bez pozwolenia, prywaciarz nie mógł zatrudnić pracowników, tzw. rozwój kontrolowany. Największy rozwój firmy rozpoczął się po 1985r., za sprawą produkcji czasz anten satelitarnych. Pomysł, techniczna organizacja produkcji, Know-how, to zasługa założyciela i właściciela, Pana Bogackiego. Pierwsza sprzedaż anten, to głównie Szwecja, a producentem, handlowcem i kierowcą auta dostawczego był sam właściciel. Produkcja czasz anten satelitarnych pozwoliła na duże inwestycje, dzięki którym firma rozwinęła się znacząco. Upadek Lehman Brothers w 2008 roku rozpoczął kryzys, w efekcie którego waluty wschodnie znacząco straciły do dolara, a w tym czasie główne kierunki sprzedaży stanowiły kraje wschodnie tj. Ukraina, Białoruś, Rosja, dlatego sprzedaż tego asortymentu zaczęła spadać. Paradoksalnie też za sprawą kryzysu, kraje zachodnie, szczególnie skandynawskie zaczęły życzliwszym okiem spoglądać na wschód, obalając stereotypy. Szybko się okazało, że w Polsce można zrobić dobrze nie tylko anteny satelitarne, ale także odpowiedzialne konstrukcji offshorowe, których sprzedaż zaczęła szybko rosnąć. Wcześniejsze inwestycje w hale, maszyny, certyfikacje zakładu, inwestycje w kadry techniczne i zarządcze spowodowały, że staliśmy się konkurentem renomowanych zachodnich firm, certyfikowanym dostawcą stalowych elementów do budowy turbin elektrowni wiatrowych, których produkcja trwa.    ...