Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Wojas Trade
przez edi, 2015-02-13 22:43:58
Pracuję rok i jestem zadowolona. Nie gadajcie bzdur, że tak się trzeba narobić bo to fantazja. Są dni kiedy jest dostawa , zmiana aranżacji itp i fakt trzeba zostać po godzinach, ale są one do odbioru i to jest zgodne z przepisami kodeksu pracy. Praca czysta i przyjemna. Nasz RKS też super facet. Bardzo pomocny, nie krzyczy, spokojnie wytłumaczy itp. Plany owszem czasami wysokie, ale nie nierealne do zrobienia!!! Trzeci miesiąc nie biorę premii i trudno..... ale nie mówcie mi że tak tyrać trzeba bo to bzdura! Firma fajna, praca lekka, wynagrodzenie....jak wszędzie. Ja nie narzekam, aczkolwiek jedyne co to mogli by dla pracowników ogarnąć karty Multisport, jakiś fundusz socjalny, a tego niestety nie ma :( szkoda. Ja polecam

Wojas Trade
przez wooojaska, 2015-04-09 10:03:05
Odpowiedź na: [xxx - 2015-04-09 09:55:46]:
Wszystko zależy w jakim sklepie, a którym regionie.. U nas w sklepie jest fajna ekipa, fajna kierowniczka i pracuje się w miarę dobrze

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Jacek Spychała - Żabka Polska"
Są Państwo aktualnie liderem w swojej branży, co przyczyniło się osiągnięcia takiego sukcesu? Istniejemy na rynku już 17 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy jedną z największych w tej części Europy sieć sklepów convenience pod marką Żabka. W 2009 roku zdecydowaliśmy się wejść w segment supermarketów i uruchomiliśmy drugą sieć o nazwie Freshmarket. Zagwarantowaliśmy Polakom komfort dokonywania zakupów w atrakcyjnych lokalizacjach, blisko domu czy pracy,  jako jedni z pierwszych na rynku wprowadzaliśmy dodatkowe usługi do sklepów jak np. możliwość opłacenia rachunków, doładowania telefonów czy możliwość zakupu świeżo parzonej kawy w Żabka Café. Nie osiągnęlibyśmy pozycji lidera, gdyby nie przedsiębiorczy Ajenci, którzy w ramach umowy o współpracy z naszą firmą zarządzają placówkami. Zapewniliśmy know how, infrastrukturę, wsparcie marketingowe, logistyczne i IT, w połączeniu z zaangażowaniem Ajentów oraz ich znajomością lokalnego rynku i klientów narodził się koncept, który od wielu lat cieszy się zaufaniem Polaków.   ...
"Wywiad z Monika Siarkowska - Oponeo"
Jakie były początki firmy? Firma zaczęła funkcjonować w okresie, gdy e-commerce w Polsce dopiero raczkował. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych zostało wiele serwisów informacyjnych, w tym portal oponiarski Opony.com.pl. Prowadzenie go umożliwiło firmie nawiązanie kontaktów z najważniejszymi i największymi polskimi firmami działającymi w branży motoryzacyjnej. W 2001 roku rozpoczęto sprzedaż opon i felg przez Internet. Dwa lata później powstała odrębna firma Opony.com.pl Sp. z o.o., która w 2006 roku zmieniła nazwę na Oponeo.pl Sp. z o.o., a rok później przekształciła się w spółkę akcyjną. ...