Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Sklep internetowy - AGDhome.pl
przez Lalaek, 2017-05-15 12:41:32
Warty polecenia sprzedawca i pracodawca.Polecam

ADO auto - komis Barbara Stępak
przez agent1, 2017-06-09 08:12:48
Odpowiedź na: [driver - 2016-03-02 16:17:17]:
Ostatnio kupiłam auto u Państwa, sprzedawca zna się na autach, potrafi doradzić, ma dobry towar. Polecam

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łucja Broszko - Prima Moda S.A."
Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Marka PRIMAMODA pochodzi z Włoch, gdzie obecna była od wielu lat w ofercie wysokiej jakości obuwia wykonywanego ręcznie przez rodzinną manufakturę. Firma w Polsce działa od 1996 roku kiedy to otworzyła swój pierwszy sklep we Wrocławiu, a w kolejnych latach ich liczba urosła do 5. Włoskie buty znalazły wielu sympatyków i pozwoliły na ekspansję oraz rozwój sieci sklepów w latach 2000-2006 o kolejnych 11 placówek już formalnie pod szyldem włoskiego brandu PRIMAMODA zyskując jednocześnie rozpoznawalność na skalę krajową. Mała firma rodzinna przekształciła się w Spółkę Akcyjną oraz pozyskała środki finansowe na dalszy rozwój sieci handlowej. Kluczową wówczas dla Spółki sesję zdjęciową do pierwszego katalogu, wykonaną w Rzymie, przeprowadziła Joanny Horodyńskiej. Liczba sklepów zwiększała się dynamicznie w kolejnych latach, a PRIMAMODA  na stałe wpisała się do grupy Liderów rynku Retail Fashion.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Dofinansowanie i zmiana w Spółkę Akcyjną oraz dynamiczny rozwój sieci do 31 placówek obecnie. ...
"Wywiad z Dorota Kuprianowicz-Legutko - RWE Polska S.A."
Bez prądu nie da się obecnie wyobrazić codziennego życia. Funkcjonujecie na naszym rynku od ponad dwudziestu lat. Czym się zajmujecie? Od 1991 roku RWE z sukcesami działa na polskim rynku. Obecnie największymi firmami należącymi do Grupy w Polsce są RWE Polska oraz RWE Stoen Operator.  Zostały przekształcone w efektywnie działające prywatne spółki, przykładające szczególną wagę do dbałości o klientów, wysokiego poziomu niezawodności sieci, efektywności i współpracy z lokalnymi społecznościami. RWE Polska odgrywa podwójną rolę – spółki obrotu energią elektryczną oraz podmiotu wspomagającego rozwój Grupy RWE w Polsce. RWE Polska dba o zachowanie najwyższych światowych standardów w dziedzinie zarządzania, rozwoju kadr, obsługi klientów i odpowiedzialności społecznej. Firma korzysta przy tym z doświadczeń Grupy RWE, działającej na konkurencyjnych rynkach w Europie. Natomiast RWE Stoen Operator zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy i realizuje zadania operatora systemu dystrybucyjnego. Dostarcza energię 946 tysiącom klientów w Warszawie i okolicach. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej. Wykonują także niezbędne prace eksploatacyjne, czuwając całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...