Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Jar-Pol
przez Lin, 2017-02-15 20:48:48
Jar-Pol jest w porządku. Pracuję jako ubojowy. Dobre warunki sanitarne. System zmianowy przyzwoity.

BLACHARSTWO-DEKARSTWO H.T.Z. TOMYS s.c.
przez Max, 2017-02-17 23:28:05
Firma godna polecenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Dymowska - Link Sp. z o.o."
Jaka jest misja Państwa firmy? Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi. Kluczowe znaczenie ma dla nas szybkość reakcji na potrzeby naszych Klientów, elastyczność i kreatywność w działaniu.
Zaczynali Państwo w 1989 roku. Jak przez ten okres zmieniała się branża logistyki? Branża w czasie tych ostatnich 27 lat zmieniła się bardzo. Z początkowo pomocniczej funkcji dla produkcji i sprzedaży, logistyka stała się siłą napędową rozwoju firm oraz obszarem generującym największą przewagę konkurencyjną we współczesnej gospodarce. „Pan Henio” z magazynu, przeobraził się w wykształconą, dynamiczną i kreatywną kadrę, wspieraną najnowocześniejszą technologią. Rola logistyka w firmie nierzadko jest kluczową funkcją. Na przestrzeni lat, zmieniła się także technologia i metody zarządzania logistyką. Notes i ołówek zastąpiły kompleksowe aplikacje, zintegrowane ze wszystkimi działami w firmie oraz całą siecią dostawców i podwykonawców. Zarządzanie przeniosło się na wyższy poziom, obejmując wpływ na wielkość produkcji dostawców, szybkość reakcji na zmieniające się zapotrzebowanie, optymalizacje kosztowe, zarządzanie zwrotami, minimalizowanie zaangażowanego kapitału oraz wiele innych kluczowych aspektów biznesu. ...
"Wywiad z Aleksandra Figura - People Sp. z o.o."
Zacznę od pytania, które chciałby Państwu zadać nasz użytkownik Lolek. Jakie są plusy szukania pracy poprzez doradców? Jak Państwo widzą swoją rolę jako pośrednika? Co jest najtrudniejsze? Rola rekrutera w procesie rekrutacji jest bardzo ważna, jest doradcą nie tylko pracodawcy, ale także kandydata. Doradca doskonale zna potrzeby firmy, jej kulturę, specyfikę, perspektywy rozwoju dla danego stanowiska. Prowadzi kandydata przez poszczególne etapy rekrutacji, podpowiadając na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy, jakie kompetencje podkreślać, jakie może mieć wymagania dotyczące wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie, opiekujemy się kandydatem przez cały proces rekrutacyjny. Jednocześnie mamy bezpośredni wpływ na decyzję pracodawcy. Jako pośrednik przekonujemy go do spotkania z danym kandydatem, wskazujemy kluczowe kompetencje, a także przedstawiamy obraz sytuacji panującej na rynku. Często zdarza się, że pracodawca zbyt wysoko stawia poprzeczkę, ma wygórowane wymagania, patrzy ze swojego punktu widzenia, bez uwzględniania sytuacji na rynku pracy. Naszą rolą – jako doradcy – jest urealnić jego wymagania. Wskazujemy, jacy pracownicy są dostępni na rynku w określonym budżecie. Wówczas pracodawca rozważa obniżenie oczekiwań lub zwiększenie budżetu. Warto pamiętać także, że przy szukaniu pracy poprzez doradców mamy w większości przypadków zapewnioną informację zwrotną na temat wyników rekrutacji, niezależnie od tego, czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...