Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Sklep internetowy - AGDhome.pl
przez Lalaek, 2017-05-15 12:41:32
Warty polecenia sprzedawca i pracodawca.Polecam

Firma B-Consulting
przez Agrodzia, 2017-05-18 12:53:48
Praca w porządku, faktycznie dużo obowiązków ale firma się rozwija i stąd ten nawał zadań. Wynagrodzenie wpływa w terminie, atmosfera wśród pracowników ok.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...
"Wywiad z Monika Orlińska - Dakoma"
W czym specjalizuje się firma Dakoma? Dakoma to producent kosmetyków do pielęgnacji obuwia, skór i mebli oraz akcesoriów obuwniczych – wkładek, w tym również wkładek zdrowotnych będących zarejestrowanymi produktami medycznymi.
Co uznałaby Pani za największy dotychczasowy sukces firmy? Że docierają do nas podziękowania z rynku za rozwiązanie problemów, z którymi borykali się klienci oraz to, że przez 20 lat nieprzerwanie rośnie nasza sprzedaż i popyt na nasze produkty, rozszerzamy ofertę, wzrasta udział eksportu w naszych obrotach. Obecnie jesteśmy w trójce najmocniejszych dostawców akcesoriów obuwniczych w kraju. Ale wszystko to osiągamy dzięki wspaniałemu zespołowi pracowników, którzy na te sukcesy pracują. Są to ludzie w wielu przypadkach związani z firmą od samego początku, średni staż pracy w Dakomie to prawie dziesięć lat! Naprawdę jestem dumna ze stworzenia tak zgranego i dobrze się znającego zespołu.
Jakie marki należą do Dakoma? Główną marką produkowaną przez Dakomę jest Coccine. Obejmuje ona linię podstawową – kosmetyki i akcesoria obuwnicze, w tym wkładki obuwnicze, a także linie produktowe przeznaczone dla węższego kręgu odbiorców: linię sportową (specjalistyczne wkładki dla uprawiających sporty), linię Anatomic zawierającą produkty zarejestrowane z 8% vatem jako wyroby medyczne, linię do konserwacji, naprawy i pielęgnacji mebli skórzanych i drewnianych. ...
"Wywiad z Robert Czajkowski - Good Food Products Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Good Food powstał w 1991 r. w podpoznańskim Skórzewie. Firma założona przez małżeństwo Magdalenę i Janusza Dals  była jedną z pierwszych polskich firm na rynku kategorii zdrowej żywności i zarazem pierwszym producentem wafli ryżowych w Polsce. Inspirację i pomysł założyciele znaleźli jednak daleko stąd, mieszkając w Australii. Tam właśnie zetknęli się z technologią piekarską stosującą bezpośrednio do wypieku pełne ziarno bez konieczności przemiału, przetworzenia i  rafinacji. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły firmie bardzo szybko zaistnieć na rynku i być jednocześnie jednym z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce. Dziś firma Good Food jest największym w Polsce producentem wafli ryżowych i kukurydzianych z szerokim wariantem dodatków zbożowych w różnych smakach. 
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii firmy, która istnieje na rynku przeszło 25 lat jest wiele momentów, które decydowały o dalszym kształcie i kierunkach rozwoju. Na pewno najważniejsza była decyzja o założeniu firmy i zaistnieniu w kategorii, której nie było jeszcze w Polsce. Ten ruch zdecydował o tym, że firma była i nadal jest zorientowana na  Świat i rynki eksportowe, bardziej rozwinięte, które zapewniały właściwą skalę funkcjonowania. To mówi dużo o odwadze założycieli i otwartości na to, co dzieje się w trendach globalnych. Rynek Polski jest dla nas obecnie równie ważny, ale jest tylko uzupełnieniem naszej sprzedaży prowadzonej do przeszło 29 krajów na 5 kontynentach. Wiele produktów istniejących obecnie w Polsce to implementacja rozwiązań, które rozpoczęliśmy produkować  najpierw na eksport. Drugim ważnym kamieniem milowym w historii firmy było wejście nowych inwestorów w 2009 roku. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom Good Food wprowadził  nową technologię uszlachetniania wafli, uruchomiony został nowy zakład, a liczba Pracowników  od tego momentu stale rośnie. W 2015 roku nawiązaliśmy relacje z nowym, większościowym udziałowcem, funduszem Hartenberg Holding. Dzięki temu skutecznie kontynuujemy wzrost. Jako Spółka oczekujemy przede wszystkim swobody działania i komfortu podejmowania lokalnych decyzji. Hartenberg Holding jest potężnym, globalnym graczem z bardzo silnym zapleczem kapitałowym. To daje nam duży komfort w zakresie realizacji takich projektów, jak NBU (New Business Unit) – nowy zakład produkcyjny w Tarnowie Podgórnym. Nasze plany są zdecydowanie długoterminowe. Mamy bardzo dobrą pozycję startową do dalszego stabilnego wzrostu. ...