Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

P.P.H.U. "ARTSTAL" S.C.
przez obcy, 2017-03-22 14:35:12
Polecam, firma godna polecenia !!

MARS Dystrybucja Farmaceutyczna Nowy Sącz
przez xxx, 2017-03-16 22:09:46
Ja pracuje w Marsie prawie 3 - lata , jest ok. Kasa sie zgadza , czas pracy ok. , auto nowe , atmosfera ludzka i po robocie zadnych smiesznych raportow. Ja polecam ta firme

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...
"Wywiad z Katarzyna Korda - WITTCHEN S.A."
Firma została założona w 1990 roku, a obecnie jesteście jedną z najbardziej rozpoznawalnych Marek na rynku europejskim. Jak wygląda Wasza historia? Historię marki WITTCHEN rozpoczyna jej właściciel Jędrzej Wittchen i jego zamiłowanie do galanterii skórzanej oraz wysokiej jakości produktów. Sam zaprojektował logo, które do dziś uwieńcza każdy produkt oraz sprawdzał jakość każdego uszytego portfela. Z czasem produkcja w małym rodzinnym zakładzie kaletniczym przeniosła się do Włoch - kraju z najlepszymi tradycjami kaletniczymi i skórami najwyższej jakości oraz na Daleki Wschód. Na początku oferta produktowa składała się z klasycznych kolekcji galanterii skórzanej, następnie poszerzyła się do rękawiczek, apaszek, parasoli i obuwia oraz wysokiej jakości bagażu. Dzisiaj oferta WITTCHEN jest bardzo szeroka i obejmuje dodatkowo odzież i perfumy. Wprowadzono również nowe kolekcje torebek sezonowych, które są odpowiedzią na najnowsze trendy w świecie mody. Znaczącym krokiem w rozwoju firmy było otworzenie nowej siedziby z salą wystawową, w której znajdziemy najnowsze kolekcje oraz nasze bestsellery. Dodatkowo w 2011 roku uruchomiliśmy nowoczesne Centrum Logistyczne. Posiadamy ponad 130 Salonów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Bardzo prężnie rozwijamy sprzedaż e-commerce, nie tylko w kraju, ale także na rynku niemieckim, norweskim i wschodnim. ...
"Wywiad z Igor Krajnow - ZTM"
Jakim taborem dysponuje ZTM? Zarząd Transportu Miejskiego nie jest operatorem lecz organizatorem komunikacji miejskiej. To oznacza, że nie mamy własnego taboru. Zlecamy usługi przewozowe różnym firmom, którym potem płacimy. Przewozy tramwajowe, metrem oraz SKM świadczą wyłącznie firmy komunalne. W przypadku autobusów mamy zarówno operatora komunalnego jak i przewoźników prywatnych. ZTM jednak jako organizator określa warunki jakie powinien spełniać tabor, którym wożeni są nasi pasażerowie. I tak w przypadku autobusów wymagamy żeby były niskopodłogowe, wyposażone w klimatyzację, monitoring, biletomaty, systemy do liczenia pasażerów, nowoczesną informację pasażerską, oraz systemy lokalizacyjne pozwalające lepiej zarządzać ruchem. Wymagamy oczywiście by były również przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, czyli żeby miały specjalne platformy umożliwiające wjazd wózkom, przyciski oznaczone alfabetem Braille’a oraz systemy głosowego zapowiadania przystanków. W ostatnich dwóch umowach, które zawarliśmy z przewoźnikami autobusowymi wprowadziliśmy zapisy mówiące o tym, że każdy autobus dopuszczony do wykonywania usług na nasze zlecenie musi uzyskać nasz certyfikat. Warto dodać, że wszystkie autobusy kursujące dziś po warszawskich ulicach są niskopodłogowe. Niską podłogę mają również wszystkie pociągi SKM i metra. W przypadku tramwajów udział pojazdów niskopodłogowych przekroczył już 40 proc. ...