Prozach S.A.
przez wołodyjowski, 2016-08-16 09:41:53
Odpowiedź na: [edek - 2016-04-22 09:42:52]:
Płacą zazwyczaj w terminie, ale za dużo obiecują. Nie ma żadnych dodatków i raczej ciężko jest wywalczyć jakąkolwiek podwyżkę. Poleciłbym raczej jako praca na start bo jest szansa pracować przy dużych projektach.

Cova
przez xxx, 2016-03-12 01:31:43
Super pracuję od 3lat i jest o.k wyplata na czas i zawszę jest praca szefostwo w porządku zawsze pomaga.Jak chcesz robić to będziesz robic

Maintpartner ASI Sp. z o.o.
przez PRacownikkk, 2017-04-19 08:23:42
Polecam pracę w tej firmie. Pensja zawsze na czas, dodatki takie jak premie świąteczne, karta multisport, wczasy pod gruszą i atrakcyjne ubezpieczenie grupowe. Przyjazny klimat :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Bytnar - PG Silesia"
Górnictwo to dość specyficzna branża, jak wygląda praca w Państwa firmie? Specyfika branży wynika głównie z samego procesu produkcyjnego, który odbywa się często w bardzo trudnych warunkach górniczo-geologicznych. Dodatkowo PG SILESIA jest kopalnią z najwyższą, IV kategorią zagrożenia metanowego, zatem bezpieczeństwo pracy stanowi dla nas absolutny priorytet. Pracowników związanych z produkcją obowiązuje organizacja pracy umożliwiająca ruch zakładu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w podstawowym trzy lub czterozmianowym systemie pracy. Dla pracownika wszystkie dni zaplanowane w jego harmonogramie są zwykłymi dniami pracy, niezależnie od dnia tygodnia, czyli tzw. ‘czarnymi’ - jak je w branży górniczej nazywamy. Wyjątek stanowi 14 dni świątecznych określonych w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy, w które nie prowadzi się wydobycia, oczywiście ‘Barbórka’ jest jednym z nich. Pozostali Pracownicy pracują w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku. Organizacja pracy, system i rozkład czasu pracy, a także zasady wynagradzania oparte są o Kodeks Pracy, a także o wewnętrzne jego źródła, które w PG SILESIA stanowią wspomniany już ZUZP oraz Regulamin Pracy. ...
"Wywiad z Monika Majcher - Schindler Polska"
Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.
Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur regionalnych, które zostały stworzone po to, żeby być jak najbliżej naszych klientów: Gdynia, Poznań, Łódź, Wrocław i Katowice. Tam są nasze lokalnie działające struktury – poczynając od sprzedaży, montażu po serwis. Nie są to jednostki niezależne od strony zarządczej ale lokalne przedstawicielstwa spółki, której centrala mieści się w Warszawie.
Jesteście Państwo liderem w branży, co powoduje, że klienci wybierają właśnie Was? Dostajemy wiele sygnałów od naszych Klientów, że profesjonalizm, rzetelność, terminowość oraz kompetencje pracowników wyróżniają nas na rynku. Nasze produkty cechuje  między innymi wysoka jakość, innowacyjność oraz nowoczesny design. Dla nas ocena klientów jest najważniejsza, dlatego z dużą uwagą i otwartością słuchamy ocen naszych Klientów. Profesjonalne badania w tym zakresie, uzupełniamy bieżącym kontaktem z Klientem przy każdej możliwej okazji, pytając wprost co jest najważniejsze w naszej współpracy, co możemy poprawić, a co pogłębić. To jest ogromna skarbnica wiedzy, która pozawala nam na codzienne doskonalenie naszych usług, na każdym etapie współpracy z Partnerami biznesowymi. Specjalista ds. BHP - Piotr Marciniak prezentuje nowe modele ubrań dla Pracowników firmy Schindler. ...
"Wywiad z Hanna Miśkiewicz - Kancelaria LEX sp. z o.o."
Co jest najważniejsze w Państwa pracy? Dążymy do osiągnięcia ściśle wyznaczonych celów przy jednoczesnej optymalizacji czasu pracy. Każdy z pracowników ma do wykonania określone zadania. Jakość wykonanych zadań jednego pracownika rzutuje na jakość zadań innego, dlatego istotne jest, aby na każdym etapie wykonywanej pracy, czy to na etapie przedsądowym, sądowym, czy też egzekucyjnym praca wykonywana była z najwyższą starannością. Wynika to z tego, że jakość naszych usług determinuje zadowolenie i satysfakcję klienta, a te wartości są dla nas nadrzędne.
Zajmują się Państwo m.in. prawem pracy. Jak oceniliby Państwo polskich pracodawców pod kątem przestrzegania praw pracownika? Większości polskich pracodawców daleko jeszcze do pracodawców np. zachodnioeuropejskich, zarówno pod kątem świadomości prawnej jak i pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy. Nie można jednak generalizować. W swojej praktyce spotykamy się zarówno z przypadkami naruszenia przepisów prawa pracy przez pracownika jak i przez pracodawcę.
Przepisy cały czas się zmieniają. Szkolenia muszą być nieodłącznym elementem państwa pracy? Kancelaria Lex Sp. z o.o. świadczy usługi prawne przez zawodowych pełnomocników- radców prawnych i adwokatów, których obowiązkiem wynikającym z charakteru wykonywanej pracy jest udział w szkoleniach i ciągłe doszkalanie się. Niezależnie od tego szkoleniu w Kancelarii Lex podlegają także pracownicy, którzy nie posiadają statusu zawodowego pełnomocnika, czyli począwszy od pracowników działu obsługi klienta na asystentkach radców prawnych i adwokatów skończywszy. Obowiązek szkoleniowy obejmuje bez wyjątku każdego pracownika Kancelarii Lex Sp. z o.o. To pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko w odpowiednim zakresie przeszkolony pracownik jest w stanie prowadzić sprawę (niezależnie od jego etapu) z należytą starannością ku satysfakcji klienta, co jak wcześniej wspomniałam jest naszym głównym założeniem. ...