"KRYSTROM" Krystyna Kściuczyk
przez były kierowca, 2014-10-08 22:17:48
Jak najbardziej na tak! gorąco polecam tego pracodawce. Pan Roman jak i spedytorzy nie zostawią kierowcy na 'pastwę losu' jak chcecie jeździć to tylko KRYSTROM.

DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.
przez Natalia, 2014-12-07 17:31:52
Pracowałam u nich 4 miesiące jako spedytor - bardzo dobre wynagrodzenie i na czas! Niestety rodzina...

pphu partner
przez Krzychu, 2014-12-07 17:39:16
Jezdze solówka na przerzutach kasa OK. poukładana robota, spoko spedytorzy.

Wpisy z naszego BLOGA:

Jak informuje Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, rejestrowane bezrobocie w mieście na poziomie 10 proc. wyraźnie odstaje od średniej wojewódzkiej – 6,6 proc. oraz krajowej – 8,3 proc. W celu zmniejszenia liczby osób pozostających bez zatrudnienia podejmowane są różne działania, a jednym z nich jest współpraca z Zieloną Linią. Zielona Linia – co to j...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to ważny ośrodek przemysłowo-handlowy w województwie śląskim. Pomimo wydawać by się mogło dość sprzyjającej koniunktury miasto boryka się z rejestrowanym bezrobociem na poziomie ok. 10 proc., przy czym należy przypuszczać, iż w rzeczywistości jest ono jeszcze wyższe. Przyczynia się do tego szara strefa oraz to, iż nie każdy bezrobotny mie...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim należące do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza głównie atrakcyjnej lokalizacji – z miejscowości o z górniczo-hutniczym charakterze przekształcił się w ośrodek przemysłowo-handlowy. Wydawać by się zatem mogło, że ze znalezień zatrudni...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...
"Wywiad z Małgorzata Bubel - Verita HR Polska Sp. z o.o."
Główne brandy grupy Verita HR Polska to HRO Personnel i HRO Recruitment. W czym się specjalizują? HRO Personnel specjalizuje się w realizowaniu projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble zarządzania, głównymi usługami są: praca tymczasowa, outsourcing personalny, outsourcing kadrowo-płacowy oraz rekrutacja BPO/SSC. Drugi brand, HRO Recruitment, to zespół specjalizujący się w rekrutacjach specjalistów w trzech głównych obszarach działalności: Technology, Finance oraz Sales & Marketing.
Jako grupa wydają Państwo również magazyn „Rekruter”. Zgadza się. Magazyn jest bezpłatny i stanowi doskonałe źródło wiedzy oraz forum wymiany myśli dla dyrektorów HR, rekruterów i specjalistów z branży. Dwa razy w roku redakcja organizuje ogromne przedsięwzięcie – spotkanie networkingowe dla specjalistów z branży rekrutacyjnej i HR, czyli Wieczór Rekrutera, skupiający ponad 400 specjalistów z branży, kierowników działów personalnych czy Dyrektorów HR. Wydarzenie to jest o tyle istotne dla całego rynku, że jest połączone z dwoma konkursami: Nagrodami Rekrutera oraz Perłami HR. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...