Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
"KRYSTROM" Krystyna Kściuczyk
przez były kierowca, 2014-10-08 22:17:48
Jak najbardziej na tak! gorąco polecam tego pracodawce. Pan Roman jak i spedytorzy nie zostawią kierowcy na 'pastwę losu' jak chcecie jeździć to tylko KRYSTROM.

DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.
przez Natalia, 2014-12-07 17:31:52
Pracowałam u nich 4 miesiące jako spedytor - bardzo dobre wynagrodzenie i na czas! Niestety rodzina...

pphu partner
przez Krzychu, 2014-12-07 17:39:16
Jezdze solówka na przerzutach kasa OK. poukładana robota, spoko spedytorzy.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Grudzień i Jarosław Bawej - PEJOT "
Od 1993 roku są Państwo związani z branżą cukierniczą. Jak zmieniła się ona przez ponad dwie dekady? Nasze korzenie w branży cukierniczej, a w zasadzie lodziarskiej, sięgają dwa pokolenia wstecz, kiedy to lód do produkcji pozyskiwało się z rzek i przechowywało w trocinach na strychu. Później mieliśmy przerwę przez całe jedno pokolenie. Od 1993 roku jesteśmy związani z branżą cukierniczą i piekarniczą, poznając na nowo jej tajniki i odkrywając, jak wiele radości może dać tworzenie małych dzieł sztuki, które mogą trafić na każdy stół. Jak branża zmieniła się przez ponad dwie dekady? Te minione dwie dekady wykorzystywaliśmy na obserwację i naukę. Poznawaliśmy potrzeby rynku i możliwości dostosowania i wdrożenia naszych pomysłów. Przez ten czas branża i mentalność cukierników niesamowicie się zmieniły. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby ozdoby na ciasta i torty robił ktoś inny niż cukiernik. Dzisiaj cukiernik ma do dyspozycji niesamowicie szeroką gamę wzorów i kolorów dekoracji, po które coraz częściej sięga, gdzie jedynym ograniczeniem jest jego wyobraźnia, a co za tym idzie, może on skoncentrować się na stworzeniu niepowtarzalnych smaków swoich wyrobów. ...
"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Anna Kowalczyk - Eden Springs Sp. z o.o."
Eden Springs można chyba bez wahania okreslić jako polskich pionierów w produkcji i dostawach wody źródlanej? Zdecydowanie tak. Firma powstała w 1997 roku i była jedną z pierwszych specjalizujących się w tej dziedzinie. Korzystamy z polskich źródeł wyselekcjonowanych pod względem zawartości minerałów. Jako nieliczna firma dostarczamy wodę w całej Polsce.
Kim są Wasi odbiorcy? Obsługujemy ponad 60.000 firm dostarczając rocznie ponad 140 mln litrów wody Eden. Naszymi klientami są zarówno klienci indywidualni, małe i średnie firmy, jak i największe korporacje oraz instytucje publiczne w Polsce..
Woda to w Waszym przypadku podstawa działalności, ale nie ograniczacie się tylko do niej? Od prawie 20 lat dostarczamy wodę źródlaną Eden w 19-to litrowych butlach zwrotnych. Kilka lat temu zainwestowaliśmy jednak także w segment dzierżawy i leasingu ekspresów i dostaw kawy do firm. Jesteśmy partnerem Saeco oraz wyłącznym dystrybutorem profesjonalnych ekspresów na kapsułki Lavazza Blue. Obserwujemy trendy rynkowe i potrzeby konsumentów. Z tego powodu posiadamy również w ofercie dystrybutory filtrujące wodę wodociągową – Eden Unlimited oraz dostawy wody źródlanej do domów Eden MySpring w butlach o pojemności 11l.   ...