Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
"KRYSTROM" Krystyna Kściuczyk
przez były kierowca, 2014-10-08 22:17:48
Jak najbardziej na tak! gorąco polecam tego pracodawce. Pan Roman jak i spedytorzy nie zostawią kierowcy na 'pastwę losu' jak chcecie jeździć to tylko KRYSTROM.

DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.
przez Natalia, 2014-12-07 17:31:52
Pracowałam u nich 4 miesiące jako spedytor - bardzo dobre wynagrodzenie i na czas! Niestety rodzina...

pphu partner
przez Krzychu, 2014-12-07 17:39:16
Jezdze solówka na przerzutach kasa OK. poukładana robota, spoko spedytorzy.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Mediana wynagrodzeń pracowników w 2016 roku według Gazety Wyborczej w Kielcach wynosiła 3200 zł. Takie wyniki przedstawiono na podstawie przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2016 roku Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. 25 proc. mieszkańców stolicy woj. świętokrzyskiego zarabiało mniej niż 2500 zł, a kolejne 25 proc. więcej niż 4600 ...
Czytaj więcej >>
W poszukiwaniu pracy bezrobotni uciekają się do różnych źródeł ofert zatrudnienia. W 2016 roku po raz kolejny w Kielcach urzędnicy namawiali do skorzystania z Internetowej Giełdy Pracy, na której można znaleźć zatrudnienie nie tylko w samych Kielcach. Oferty pracy pojawiają się w całym regionie, a także mogą dotyczyć stanowisk pracy poza Polską. Wo...
Czytaj więcej >>
Co roku Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach przygotowuje swoistą prognozę zapotrzebowania na pracowników w kolejnym roku, czyli tzw. „Barometr zawodów”. Obecna prognoza prezentuje zawody nadwyżkowe, deficytowe i równowagi na podstawie badań, jakie zostały przeprowadzone przez ekspertów na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Kto znajdzie bez proble...
Czytaj więcej >>
Pieniądze z KFS w Kielcach
01 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach dysponuje środkami finansowymi, które nie zostały wykorzystane z puli przekazanej mu przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Mogą z nich skorzystać zarówno pracodawcy, jak i ich pracownicy. Jeszcze do 5 maja 2017 roku gromadzono wnioski od beneficjentów na zrealizowanie szkoleń zawodowych. Niewykorzystane pół miliona W z...
Czytaj więcej >>
W Kielcach co roku od dwóch dekad odbywają się Ogólnopolskie Targi Pracy. Ich jubileuszowa, dwudziesta edycja miała miejsce 12 kwietnia 2017 roku w obiektach wystawienniczych Targów Kielce. Jak wyglądały tegoroczne targi? O targach XX Ogólnopolskie Targi Pracy w Kielcach odbyły się 12 kwietnia 2017 roku, a ich gospodarzem były obiekty wystawiennicz...
Czytaj więcej >>
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach trwa nabór wniosków do udziału w projekcie realizowanym pod nazwą „Praca popłaca”. Do kogo jest on skierowany i jakie korzyści mogą uzyskać jego uczestnicy? O projekcie Projekt pod nazwą „Praca popłaca” realizowany jest przez Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sitkówce-Nowin...
Czytaj więcej >>
W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aram Raoof - Dwór w Tomaszowicach - Krakowskie Centrum Konferencyjne"
Dwór w Tomaszowicach to obecnie jedna z największych inwestycji ZR Hotele i Restauracje w zabytkach, ale to również miejsce z niezwykłą historią. Proszę ją opowiedzieć. W latach 90., na skutek zmian polityczno-ekonomicznych, rodzina Konopków odzyskała swój majątek, który następnie sprzedała obecnemu właścicielowi, Ziyadowi Raoof. To właśnie on, przez 4 lata, z ogromnym wysiłkiem i zaangażowaniem remontował budynek Dworu oraz przydworskie zabudowania, odtwarzając przy tym ich zabytkowy charakter. Obecnie Dwór w Tomaszowicach funkcjonuje jako prężnie działający ośrodek konferencyjny z pełnym zapleczem hotelowo-gastronomicznym. Jest ceniony w zakresie kompleksowej obsługi i organizacji: konferencji, szkoleń, przyjęć okolicznościowych i bankietów. Aktywnie wspiera także twórczość artystyczną, organizując liczne wydarzenia kulturalne: wystawy, wernisaże i koncerty. Dwór w Tomaszowicach stał się miejscem często odwiedzanym nie tylko przez klientów biznesowych, ale również przez turystów. To także miejsce doceniane przez miłośników sztuki. Na terenie zabytkowego parku podziwiać można na przykład balansujące rzeźby Jerzego Kędziory. ...
"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...