Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Control Process S.A.
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Marki Shell nikomu nie trzeba przedstawiać. Oznaczona charakterystyczną żółto-czerwoną muszlą firma postanowiła otworzyć w Krakowie nową siedzibę. Shell Business Operations przeniósł się do stolicy Małopolski z Zabierzowa, w którym działał od 2006 roku. Dzięki temu przedsiębiorstwo mogło zwiększyć swój zakres działalności, co skutkowało zatrudnieni...
Czytaj więcej >>
Kraków jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się miast na mapie Polski. Nie tylko firmy z polskim kapitałem, ale być może więcej przedsiębiorstw międzynarodowych ma tutaj swoje siedziby. Dzięki temu zwiększają się możliwości podejmowania zatrudnienia przez mieszkańców miasta i okolicznych miejscowości. Centra badawczo-rozwojowe w Krak...
Czytaj więcej >>
Programiści i pozostali specjaliści z branży IT są poszukiwani na globalnym rynku pracy. Pracodawcy są skłonni zaoferować im wysokie wynagrodzenie, jeśli tylko mają praktyczne umiejętności programistyczne i doświadczenie w pracy na takim stanowisku.  W Krakowie stawki płacy osiąganej przez specjalistów IT są bardzo wysokie. Niedobór 1 mln programis...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pracy przez osobę niepełnosprawną to dla niej nie tylko sposób na zdobycie stałego źródła dochodu, pozwalającego na samodzielne utrzymanie się, ale również metoda rehabilitacji społecznej, fizycznej i psychicznej. Jak podchodzimy do kwestii niepełnosprawności w miejscu pracy? O takich kwestiach prowadzone będą dyskusje w Krakowie.  O wydar...
Czytaj więcej >>
Warsztaty Pracy Infobrokera
05 sierpień 2017
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego będzie gospodarzem „Warsztatów Pracy Infobrokera”. Konferencja ta odbędzie się w Krakowie już 29 maja 2017 roku. Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Profesjonalistów Informacji oraz Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kto za...
Czytaj więcej >>
Majówka z pracą w Krakowie
05 sierpień 2017
Już 23 maja 2017 roku odbędzie się w TAURON Arenie w Krakowie wydarzenie ważne dla rynku pracy – lokalnego i ogólnokrajowego. Mowa tu o Targach Pracy i Przedsiębiorczości, które odbywają się w tym roku pod hasłem „Majówka z pracą”. Organizatorem targów jest Grodzki Urząd Pracy w Krakowie. O targach „Majówka z pracą” to kolejna edycja […...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczął 21 marca 2017 roku nabór wniosków o zawarcie umowy na zorganizowanie stażu w ramach projektu pod tytułem „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)”. Na czym polega program i kto właściwie może wziąć w nim udział? O projekcie Województwo […...
Czytaj więcej >>
Targi pracy na AGH
06 lipiec 2017
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie zorganizowała w środę, 5 kwietnia 2017 roku wiosenną edycję Targów Pracy AGH. Odwiedzający mieli szansę zapoznać się z ofertami pracy w Krakowie i okolicy, jak również porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami. Szansa dla pracowników Pomimo faktu, że to krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza zorganizowała targi pr...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie informuje na swoich stronach internetowych o liczbie osób pozostających bez zatrudnienia w stolicy Małopolski oraz o wakatach w różnych profesjach. Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w Krakowie? Bezrobocie w Krakowie Według danych Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, na dzień 28 lutego 2017 roku było w nim zar...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Kuchtyk - DEKPOL S.A."
Produkcja łyżek nadała tempo rozwoju firmie Dekpol? Tworząc dział produkcji osprzętów do maszyn budowlanych widzieliśmy w nim szansę na szybki rozwój firmy. Kiedy cztery lata temu wyprodukowaliśmy pierwszą łyżkę zrozumieliśmy, że będzie to przełomowy moment dla Dekpol. Obecnie jest to najbardziej dynamicznie rozwijający się dział w ramach całej naszej firmy.
Postawiliście na wysoką jakość. Opłacało się? Od samego początku postawiliśmy na wysoką jakość. Głównymi odbiorcami produkowanego przez Dekpol osprzętu są czołowi dilerzy maszyn budowlanych w Europie: Caterpillar, VOLVO, Komatsu oraz fabryki produkujące ciężki sprzęt budowlany. Dzięki zastosowaniu HARDOXU, czyli stali trudnościeralnej i restrykcyjnej technologii zgodnej z certyfikatem "HARDOX IN MY BODY", produkowane przez naszą firmę łyżki koparkowe i ładowarkowe opierają się najtrudniejszym warunkom eksploatacji. Dodam, że w chwili obecnej jesteśmy jedynym producentem łyżek w Polsce posiadającym ten prestiżowy certyfikat.
Wciąż inwestujecie w rozwój działalności? Jedną z ostatnich, dużych inwestycji Dekpol oraz niewątpliwym sukcesem będzie otwarcie nowej hali produkcyjnej o powierzchni 3 tys. m2 -  jednego z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Polsce, przeznaczonych do produkcji osprzętów do maszyn budowlanych. Cała inwestycja powstaje przy wsparciu środków pozyskanych z Unii Europejskiej. ...
"Wywiad z Anna Wicha - Adecco Poland"
Adecco na polskim rynku działa już od ponad 20lat. Mogłaby Pani przybliżyć jak wyglądały początki firmy Adecco w Polsce? W Polsce pojawiliśmy się w 1994 roku, w kilka lat po transformacji jako oddział firmy Adia. Po połączeniu szwajcarskiej firmy Adia i francuskiej Ecco w 1996 roku powstało Adecco. Naturalnie więc w tym samy czasie i w Polsce zmieniliśmy brand. Na początku posiadaliśmy pięć biur na w skali całej Polski. Obecnie mamy ich ponad pięćdziesiąt w trzydziestu miastach i cały czas rośniemy zarówno pod względem nowych lokalizacji, jak i kompleksowości naszych usług.
Jakie momenty były kluczowe dla sukcesu firmy? Adecco konsekwentnie i ewolucyjnie rozwija się w Polsce. Dla lokalnych rynków każdorazowe otwarcie biura Adecco to było sztandarowe wydarzenie. Tworzyliśmy nowe miejsca pracy i ułatwialiśmy kandydatom i klientom dostęp do nowoczesnych i elastycznych rozwiązań na rynku pracy. Wiele kluczowych zmian zachodziło również w strukturach krajowych – nowe systemy naliczania płac, dopasowanie firmy do nowej ustawy o pracy tymczasowej w 2004 roku, stworzenie organizacji zrzeszającej reprezentantów branży (kiedyś ZAPT, teraz PFHR )- tam Adecco miało swój szczególny udział. Obecnie zatrudniamy ponad 19,5 tys. pracowników tymczasowych, kilkanaście % więcej niż rok temu. W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy przychód na poziomie 379 mln PLN, co stanowi 18 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Rozwijamy także nasze specjalizacje w innych obszarach niż praca tymczasowa. Od 2007 roku częścią Grupy jest firma Modis Polska specjalizująca się w rekrutacjach dla branży IT. W tym roku uruchomiliśmy w Polsce nowy brand: Spring Professional, którego zespół jest dedykowany głównie dla rynku specjalistów i kandydatów wyższego szczebla. W ciągu kilku następnych lat mamy ambicje zostania liderem rynku w obszarze rekrutacji stałych.      ...
"Wywiad z Patrycja Łężak - Kanlux SA"
Kanlux SA, międzynarodowe środowisko. Proszę powiedzieć jakie były początki firmy w Polsce? Kanlux SA jest dziś jednym z wiodących przedsiębiorstw sektora oświetleniowego, działającym zarówno na rynku polskim, jak i zagranicą. Nasze produkty są dostępne w ponad 40 krajach całego świata. Zaczynaliśmy jednak jako niewielka, rodzinna firma założona przez ojca i syna. Był rok 1989 i kapitalizm dopiero raczkował. Kilkuosobowa grupa zapaleńców spontanicznie zajmowała się wszystkim po trochu, od międzynarodowych negocjacji, po własnoręczne rozładowywanie towaru. Dzięki tym, często ekstremalnym, doświadczeniom mogliśmy dokładnie poznać nasz gwałtownie rozwijający się rynek, jego możliwości, słabe i mocne strony. Od początku jednak firma była tworzona także z myślą o ludziach. Ważne jest bowiem dla nas, by nasi pracownicy lubili swoją pracę, dlatego, że mogą się w niej spełniać zawodowo i jednocześnie mieć poczucie, że nie są tylko malutkimi trybikami w wielkiej machinie, ale stanowią bardzo ważną część większej społeczności. Młodość i doświadczenie okazały się doskonałą receptą na biznes. To, że osiągnęliśmy tak wiele zawdzięczmy nie tylko trafnym decyzjom i ciężkiej pracy ale również, a może przede wszystkim naszym pracownikom. Jesteśmy jedną wielką rodziną, na co wskazuje również nasz wiek – pracownicy firmy mają między 20 a 65 lat, niektórzy z nas pracują od samego powstania firmy. ...