Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
VIMED Sp. z o.o.
przez karolina, 2014-09-22 10:21:49
Ja powiem swoje zdanie, bylam pacjentem Vimedu dwa lata temu. I nie mam zastrzezen, zarowno lekarze jak i osoby wykonujace zabigi były mile,uczynne itde. Nie wiem skad te oszczerstwa. A tak apropo ludzie nauczcie sie szanowac pieniadze. Dla niektorych kazdy grosz jest wazny a dla niktorych kazda kwota jest mala. Żyjemy w czasach jakich zyjemu i szanujcie to co macie.
To po co skladales tam swoja kandydature skoro dla ciebie jest wszystko takie bee? nie rozumiem... Jedni sa zadowoleni a jedni nie. Ciekawe czemu sie nie przedstawisz :) T

BMZ
przez majar, 2014-11-13 03:32:46
Z wlasnego doswiadczenia moge polecic ta agencje. Dostalam prace jako kelnerka w niemczech. Zarowno agencja jak i konsultant (ktory takze mowi po polsku, co jest duzym plusem) okazali sie w porzadku. Wszystko obylo sie bez zadnych problemow.

Eurocash S.A.
przez do szukam, 2014-11-13 23:29:34
Odpowiedź na: [szukam - 2014-11-12 09:57:15]:
Czesc, na Balickiej z tego co wiem to nie ma przyjęć. W Krakowie jest drugi Eurocash na Bazarowej i tam na 100% są przyjęcia. Pracuje tam ktoś z mojej rodziny, więc mogę ci powiedzieć, że bardzo fajna jest tam atmosfera i kierowniczkę mają podobno bardzo w porządku, a to też ważne.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Kasperski - Westwing Home&Living Sp. z o.o."
Czym jest WESTWING Home & Living? To największy klub zakupowy w Polsce oferujący produkty do wyposażenia wnętrz. Tworzony przez pasjonatów dobrego designu dla miłośników pięknych i unikatowych przedmiotów.
Skąd pomysł na tego typu przedsiębiorstwo? Westwing opiera się na prostym koncepcie – oferujemy starannie wyselekcjonowane produkty w atrakcyjnych cenach. To przemyślany model, który zakłada, że jeżeli codziennie będziemy zmieniali oferowany asortyment i dostarczymy użytkownikom inspirujące treści – piękne zdjęcia, ciekawe porady – ci będą nas często odwiedzać i w rezultacie często kupować. Klienci pytani o to, co cenią w Westwing wymieniają: produkty niedostępne nigdzie indziej, wysoką estetykę i funkcjonalność strony oraz ceny – z założenia obniżone. Stronę Westwing ogląda się jak magazyn wnętrzarski, z tą różnicą, że można kupować.
WESTWING działa w 14 krajach świata. Czy Państwa asortyment jest dostosowany do obecnie panujących trendów w danym kraju czy jest on uniwersalny? Nasze stylistki pełnią rolę przewodników po świecie designu i aranżacji wnętrz, kampanie przez nie projektowane prezentują meble i dodatki do domu wpisujące się w obowiązujące trendy, a także w gusta i wymagania lokalnego rynku. W naszej ofercie można jednak znaleźć też uniwersalne i ponadczasowe propozycje, które nigdy nie wychodzą z mody. ...
"Wywiad z Aldona Janeczko - Grupa Onet.pl SA"
Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyficzny rodzaj ludzi: pracowitych, kreatywnych, o silnych charakterach, takich, którzy pracują, bo lubią, a nie dlatego, że muszą. Onet jest także firmą, która się uczy. Patrzy na rynek, na konkurencję, na to, co dzieje się zagranicą, która wyciąga wnioski i wdraża to, co jest potrzebne dla użytkowników. Najprościej jest powiedzieć, że klucz do sukcesu to ludzie: ci, dla których Onet jest tworzony, bo to wymagający użytkownicy, nie wahający się powiedzieć, co im się nie podoba i to dla nich nasi fachowcy tworzą dobre produkty. Tylko wtedy da się rosnąć, zarabiać i być liderem.   ...
"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...