Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
TMR.PLASTICS
przez stara pracownica, 2014-08-20 10:31:10
Wydaje mi sie ze opinie te roznia sie od siebie bo jednemu zalezy na pracy i na placy inni wola siedziec w domu i narzekac ze nie ma pracy choc jest ale po prostu trzeba na nia zasluzyc i zapracowac na pensje. Temu komu nie chce sie pracowac najzwyczajniej bedzie narzekal na wszystko. Pracuje tam juz 10 lat i uwazam, że nigdzie nie jest idealnie ale u nas za cos masz cos. Daj z siebie cos wiecej niz Twoje minimum a bedzie ok. Zarobki sa wyzsze niz w innych firmach tylko tu docenia sie pracownika za jego prace a nie narzekanie... Pozdro dla zadowolonych

Holland Contracting
przez LaceUp LaceUp, 2014-08-21 05:16:45
Hey ja jeżdżę z moją kobietą,przez Holland już dłuższy czas,domki są spoko,wszędzie blisko zazwyczaj,he he jak się trafi na Citta Romana to do sklepu jakieś 3KM700M w jedną stronę,na Berkel En Rodenrjis jakieś 2KM w jedną stronę Bleiswjik Około 1KM w jedną stronę,Den Haag spoko wszędzie blisko Rotterdam(dzielnica Cappelle En De Jisel) tak samo,mieszkania są spoko każdy na pewno znajdzie swój kąt,kobiety z kobietami,faceci z facetami mieszkania nie mieszane lecz tylko pokoje na danym domku...stawki wiekowe nie robią furory to zależy ile masz lat,hmm ale wtedy im mniej zarabiasz ty mniej podatku odprowadzasz do Belastingdienst,i więcej masz w kieszenie,zaś ludzie którzy są po za stawkami wiekowymi odprowadzają większy podatek,jeżeli ma się 22lat to przy 40h dostajesz 220e na czysto,osoba po za strefą wiekową 200e,dlatego moim zdaniem lepiej jest nie tyrać po 60h tylko około 47-51h tygodniowo,oferta specjalna wygląda tak jedziesz w ciemno,możesz 2dni posiedzieć na domku resztę pracować lub odwrotnie,plus tego taki że 1 tydzień nie płacisz za domek,minus mogą cię 3razy przeprowadzić w przeciągu kilku dni;/...wiec radze zaczekać z wypakowywaniem się,moja narzeczona była na specjalnej,1tydzień nic 2tydzień średnio,dopiero od 3tygodnia ruszyła z pracą,tak konkretnie,wiec warto pojechać na specjalną bo na miejscu czekasz na pracę a nie w PL w domu,po prostu tam gdzie cię potrzebują na danej firmie,zakładzie pracy tam idziesz...:)...jeżeli chodzi o czekanie na telefon to warto poczekać,ale i też na nich naciskać i również dzwonić i pytać...minusy Holland Contracting są różne jednak wydaje mi się że człowiekowi trudno jest "dogodzić",więc dla każdego będzie to inny minus...pozdrawiam:)

CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Majcher - Schindler Polska"
Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.
Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur regionalnych, które zostały stworzone po to, żeby być jak najbliżej naszych klientów: Gdynia, Poznań, Łódź, Wrocław i Katowice. Tam są nasze lokalnie działające struktury – poczynając od sprzedaży, montażu po serwis. Nie są to jednostki niezależne od strony zarządczej ale lokalne przedstawicielstwa spółki, której centrala mieści się w Warszawie.
Jesteście Państwo liderem w branży, co powoduje, że klienci wybierają właśnie Was? Dostajemy wiele sygnałów od naszych Klientów, że profesjonalizm, rzetelność, terminowość oraz kompetencje pracowników wyróżniają nas na rynku. Nasze produkty cechuje  między innymi wysoka jakość, innowacyjność oraz nowoczesny design. Dla nas ocena klientów jest najważniejsza, dlatego z dużą uwagą i otwartością słuchamy ocen naszych Klientów. Profesjonalne badania w tym zakresie, uzupełniamy bieżącym kontaktem z Klientem przy każdej możliwej okazji, pytając wprost co jest najważniejsze w naszej współpracy, co możemy poprawić, a co pogłębić. To jest ogromna skarbnica wiedzy, która pozawala nam na codzienne doskonalenie naszych usług, na każdym etapie współpracy z Partnerami biznesowymi. Specjalista ds. BHP - Piotr Marciniak prezentuje nowe modele ubrań dla Pracowników firmy Schindler. ...
"Wywiad z Paweł Florek - ATS Balicki Florek sp.j."
Jak przedstawiliby Państwo firmę ATS Balicki, Florek w jednym zdaniu? Firma ATS jest największym w kraju dystrybutorem pełnego zakresu produktów kontaktologicznych. Co składa się na Państwa ofertę? W naszej ofercie można znaleźć wszelkie dostępne na polskim rynku soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczewek, krople nawilżające oraz akcesoria i kosmetyki optyczne. Dostarczamy naszym klientom również oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne. Jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów firm Menicon i Avizor. Natomiast w naszej ofercie znajdują się produkty takich marek jak m.in. Bausch+Lomb, Acuvue, Alcon, Cooper Vision i wiele innych.
Jak wyglądały początki działalności i kto był prekursorem firmy? Spółka jest obecna na rynku od 2003 roku. Od kilkunastu lat rozwija się i zdobyła sobie reputację solidnego partnera w relacjach B2B. Działalność rozpoczynaliśmy od hurtowej sprzedaży wąskiego zakresu produktów do niewielkiej ilości klientów. Wszystkie zadania wykonywaliśmy własnoręcznie. Firma zajmowała małe pomieszczenie biurowo-magazynowe. W momencie kiedy ilość zamówień wzrastała, zaczęliśmy zatrudniać kolejnych pracowników. Wkrótce zmieniliśmy też siedzibę i przenieśliśmy się do Jawora. Rozszerzyliśmy znacznie powierzchnię magazynową. Obecnie posiadamy również oddział we Wrocławiu, w którym mieści się Dział Handlowy. ...
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - DHL Express"
Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok później została zarejestrowana spółka DHL Express (Poland). W 2014 roku rozpoczęto proces większej specjalizacji spółki w usługach logistycznych, czego następstwem było wyodrębnienie w jej strukturach, organizacji DHL Parcel skoncentrowanej na krajowym rynku kurierskim i rozwiązaniach dla e-commerce. Dzisiaj mamy firmę DHL Express (Poland), w skład której wchodzi dywizja DHL Parcel - najliczniejsza pod względem zatrudnionych osób, DHL Express odpowiadająca za międzynarodowe usługi ekspresowe oraz DHL Fracht specjalizujący się w transporcie całopojazdowym. Markę DHL w Polsce reprezentują także DHL Supply Chain - lider rynku w logistyce kontraktowej i DHL Global Forwarding - globalny spedytor w transporcie lotniczym i morskim. Od lat utrzymujemy pozycję lidera w branży logistycznej, zdobywamy uznanie i liczne wyróżnienia, m.in. za politykę personalną. ...