Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
nord
przez młody majster, 2015-02-21 18:08:17
Trzymają level. Pracują w Gdansku i w Gdyni. Kasa ok. od marca jakies duże zamówionko. Pozdro.
Pamiętacie jak oczerniali ich za Litwę a dzisiaj jedna z lepszych firm

Grupa LOTOS
przez Żaneta, 2017-02-10 19:34:57
Jest to fajna praca. Plecam.

TECHBASE Group Sp. z o.o.
przez Ktoś, 2016-04-08 12:02:21
Dla mnie spoko, fajni ludzie

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W kwietniu 2017 roku minął rok od momentu uruchomienia w Polsce programu „Praca dla więźniów”. W Gdańsku zdecydowano się podsumować dotychczasowe osiągnięcia programowe. Dzięki realizowanym działaniom stworzono wiele nowych miejsc pracy i aktywizowano do 45 proc. osadzonych. Na czym polega program „Praca dla więźniów”? Program „Praca dla więźniów” ...
Czytaj więcej >>
Program „Wypracuj przyszłość” jest realizowany przez gdański magistrat i obejmuje pomoc dla młodzieży z miasta i całego regionu w znajdowaniu stażów, które staną się przepustką do podjęcia w przyszłości stałej pracy. Na czym on polega i na co właściwie mogą liczyć młodzi ludzie szukający pracy w Gdańsku? O programie „Wypracuj przyszłość” Już drugi ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w ciągu roku (od lutego 2016 roku do lutego 2017 roku) stopa bezrobocia spadła z 4 proc. do 3,6. Niemniej wciąż magistrat prowadzi działania, które mają na celu aktywizację zawodową osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego według Głównego Urzędu Statystycznego wynosił pod koniec 2016 roku 3,6 proc., podczas gdy przed rokiem – 4 proc. Wyraźnie widać, że maleje odsetek osób pozostających bez pracy. Pojawia się jednocześnie problem z deficytem zatrudnieniowym po stronie pracodawców. Oferty pracy w Gdańsku i w Gdyni czekaj...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery to inicjatywa z 20-letnim doświadczeniem. Pod tym hasłem odbywają się największe targi pracy, praktyk i staży w Polsce, adresowane do studentów i absolwentów wyższych uczelni. Organizatorem targów jest AIESEC Polska. 1 marca 2017 roku te specyficzne Targi pracy odbyły się w Gdańsku. O Dniach Kariery Studenci i absolwenci znajdują się w ...
Czytaj więcej >>
Główny Urząd Statystyczny podaje, że w Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego spadł w ciągu całego 2016 roku z 4 proc . do 3,6 proc. Pracodawcy chętnie zatrudniają pracowników, choć nie ukrywają, że mają problemy przy znajdowaniu właściwych kandydatów. Okazją do spotkania pracodawców i pracowników w Gdańsku były niedawne Metropolitalne Targi Prac...
Czytaj więcej >>
Czy praca w urzędzie jest dobrze płatna? Wątpliwości z tym związane postanowił wyjaśnić gdański magistrat, który opublikował w lutym 2016 roku na specjalnej stronie internetowej wszystkie dane dotyczące miejskich finansów, łącznie z płacami urzędników różnych szczebli w organizacji pracy urzędu w Gdańsku. Ile zarabia szeregowy pracownik obsługujący...
Czytaj więcej >>
Nad polskim morzem w sezonie panują prawdziwe tłoki, zwłaszcza wtedy, gdy pogoda dopisuje. Turyści zarówno z głębi kraju, jak i zza granicy chętnie przyjeżdżają do Gdańska, gdzie nie brakuje licznych atrakcji turystycznych. To wszystko sprawia, że latem w lokalach gastronomicznych, sklepach i hotelach chętnie zatrudniani są sezonowo pracownicy. Pro...
Czytaj więcej >>
Województwo pomorskie posiada liczne walory, pozwalające na rozwój turystyki. Dlatego też bardzo ważną dziedziną lokalnej gospodarki są handel i usługi. To właśnie tam, zwłaszcza w sezonie letnim, zatrudniona jest duża część mieszkańców. Pokutuje jednak przekonanie, że branża handlowa i usługowa jest najsłabiej wynagradzana w Polsce. Czy to prawda?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...