Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Gdynia jest rynkiem bardzo atrakcyjnym dla inwestorów, warunki sprzyjają prowadzeniu działalności biznesowej, co znajduje przełożenie na sytuację na lokalnym rynku pracy. Bezrobocie w mieście jest niskie – wynosi 3,8 proc., ale szukając pracy, trzeba pamiętać o kilku istotnych sprawach. Kwalifikacje i doświadczenie wysoko cenione przez pracodawców ...
Czytaj więcej >>
Fryzjerzy poszukiwani w Gdyni
05 wrzesień 2017
Badanie Barometr zawodów, które zostało przeprowadzone w Gdyni na przełomie III i IV kwartału 2016 r., pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy na 2017 r. Gdynia – pomimo tego, iż bezrobocie wynosi tu 3,8 proc. – boryka się z brakiem wielu fachowców. Na liście zawodów deficytowych znajdują się m.in. fryzjerzy. Duża konkurencja i br...
Czytaj więcej >>
Gospodarka morska odgrywa w kontekście rozwoju Gdyni bardzo ważną rolę. Właśnie tutaj znajduje się drugi pod względem przeładunków port morski w Polsce oraz siedziba wielu firm z branży, która przeżywa obecnie kryzys. Z czego on wynika i jakie rozwiązania są potrzebne, aby się z nim skutecznie uporać? Brak kadr poważnym problemem sektora morskiego ...
Czytaj więcej >>
Pod koniec 2016 roku w polskich mediach pojawiła się informacja o tym, że norweska firma ABAX będąca liderem w branży telematycznej w Europie, wchodzi do Polski. Dziś te doniesienia jak najbardziej się potwierdzają. ABAX otwiera swoje biuro w Gdyni. To szansa na zdobycie zatrudnienia dla co najmniej 100 osób z miasta i okolic. Działalność spółki [&...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdyni organizuje liczne warsztaty, kursy i szkolenia, które mają przybliżyć bezrobotnych do znalezienia ich wymarzonej pracy. Jednym ze spotkań, na które zaprasza osoby bezrobotne, poszukujące pracy WUP w Gdyni,  są warsztaty pod hasłem „Moja strategia poszukiwania pracy”. O warsztatach Centrum Informacji i Planowania Karie...
Czytaj więcej >>
30 maja 2017 roku w Gdyni zaplanowano kolejną edycję Targów Pracy. To wydarzenie kierowane w równej mierze do osób bezrobotnych, poszukujących pracy w Gdyni i w okolicznych powiatach, jak i dla pracodawców, chcących uzupełnić swoje braki kadrowe. O targach Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości 2017 w Gdyni są organizowane przez Powiatowy Urząd...
Czytaj więcej >>
Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Przemysław Osowiecki - Ever Grupa Sp.z o.o."
Ever jest grupą kapitałową składającą się z kilku spółek. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Nasze spółki zajmują się usługami wsparcia biznesu. Są to usługi z zakresu sprzątania, ochrony, żywienia zbiorowego, użyczania pracowników tymczasowych, obsługa recepcji, a także prace specjalistyczne typu renowacja posadzek, mycie elewacji. Krótko mówiąc, wszystko to, co wspiera tzw. tło funkcjonowania budynku.
Jesteście firmą o zasięgu ogólnokrajowym. To prawda. Działamy od  Sopotu po Zakopane i od Szczecina po Białystok. Powoli zaczynamy też rozwijać się i po za granicami kraju, ale to już temat na inną dyskusję. Obecnie, bez uwzględnienia naszych spółek zajmujących się pracą tymczasową, zatrudniamy około 5000 osób, co stawia nas prawdopodobnie w pierwszej 10 największych firm tego typu w kraju.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Personel sprzątający – jest to trwały, niekończący się proces. Niekończący, gdyż nie ma takiego miesiąca, w którym nie uruchamialibyśmy nowych, mniejszych lub większych kontraktów. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...
"Wywiad z Katarzyna Dubiel - Vistula Group S.A."
Vistula to uznana marka na polskim rynku. Za Wami stoi przede wszystkim długa tradycja. Zgadza się. Vistula Group S.A. to spółka, która kontynuuje działalność Krakowskich Zakładów Odzieżowych, istniejących od 1948 roku. Wraz z rozwojem i specjalizacją działalności w 1961 roku rozpoczęto produkcję przeznaczoną na sprzedaż eksportową, a w 1966 została podjęta decyzja o zaniechaniu produkcji odzieży damskiej na rzecz ubrań męskich. W 1991 roku Zakłady Przemysłu Odzieżowego „Vistula” zostały przekształcone w jednoosobową spółkę skarbu państwa. Dwa lata później nastąpiła prywatyzacja poprzez sprzedaż akcji w ofercie publicznej. W 1993 roku spółka debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po połączeniu w 2006 roku ze spółką Wólczanka S.A. grupa zmieniła nazwę na Vistula&Wólczanka S.A. Następnie w 2008 roku spółka po połączeniu z marką jubilerską W.Kruk zmieniła nazwę na Vistula Group S.A. Obecnie nasza działalność koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi na polskim rynku markami: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. ...