Orange Customer Service Sp. z o.o.
przez vendel, 2014-09-25 19:13:01
pracowałem tam 2 lata, atmosfera pracy bardzo dobra, teraz jest tam głównie infolinia przychodząca. można dorobić z prowizji, wypłącane co 3 miesiące na karte sodexo, generalnie polecam, na pewno najlepsze cal centre w toruniu, nie ma ciśnienia itd

Jurmet Sp. z o.o.
przez Master, 2016-06-26 09:55:54
Firma bardzo fajna pracowałem tam parę miesięcy jako frezer, ślusarz i szczerze stwierdzam jedna z najlepszych firm w Toruniu jakich pracowałem,m polecam można mnóstwo się nauczyć.podziękowania dla firmy za dobre potraktowanie.

Rimec Atlanco S.A.
przez Marzena, 2014-10-23 13:06:16
Wraz z kilkoma innymi dziewczynami pracuję za ich pośrednictwem w szpitalu w Bodo jako pielęgniarka i muszę zaprzeczyć tym informacjom.Firma solidna uczciwa ,zdecydowanie polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto leżące na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Z oficjalnych danych wynika, iż odsetek osób pozostających tu bez zatrudnienia wynosi ponad 6 proc., choć oczywiście należy przypuszczać, że w rzeczywistości jest on wyższy. Pomimo tego, iż ogólna sytuacja nie przedstawia się najgorzej, wiele o...
Czytaj więcej >>
Kto ma największe szanse na znalezienie pracy w Toruniu? Badanie Barometr zawodów przeprowadzone tutaj w II połowie 2016 r. pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy oraz wyłonić deficytowe profesje. W gronie tym nie zabrakło m.in. kierowców, dla których w 2017 r. nie powinno zabraknąć interesujących propozycji zatrudnienia. Niskie ...
Czytaj więcej >>
Toruński rynek pracy odznacza się dużą elastycznością i chłonnością, co potwierdzają chociażby raporty opracowywane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warto w tym momencie zwrócić uwagę na sytuację nauczycieli – zwłaszcza że sporo uwagi ostatnimi czasy poświęca się reformie edukacji wzbudzającej mnóstwo kontrowersji. Czy w placówkach edukacji ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Kochańska - Expander"
Jakie były początki firmy w Polsce? Expander powstał w 2000r., by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym. Początkowo pośredniczył w sprzedaży produktów finansowych jako portal internetowy. Ponieważ klienci w Polsce nie byli jeszcze gotowi na sprzedaż wyłącznie przez Internet, zmieniono model funkcjonowania i pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. Obecnie Expander jest drugą największą firmą doradztwa finansowego na naszym rynku.
Jaki był Pani zdaniem przełomowy moment dla firmy? Tych momentów było kilka. Jednym z nich było znalezienie w 2007r. inwestora (Innova Capital), który w 2010r. stał się jedynym właścicielem firmy. Pozwoliło to Expanderowi przyspieszyć tempo rozwoju sieci, poszerzyć ofertę produktową i zrealizować ambicje ekspansji w Polsce. Kolejnym krokiem milowym była dywersyfikacja portfela produktowego, wprowadzana już od 2012 roku, oraz rozwój placówek franczyzowych i sieci agregacyjnej. Obecnie sieć Expandera swoim zasięgiem pokrywa 85% powierzchni kraju, a z usług naszych doradców rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób. ...
"Wywiad z Magdalena Mika - Infovide- Matrix S.A."
Jak wyglądały początki firmy? Firma istnieje na rynku od ponad 24 lat, a to pokazuje jak długo zajmujemy się informatyką dla rynku korporacyjnego. Pracujemy w kilku branżach, a to co udało się przez te lata wypracować, to szeroka oferta i niebanalne doświadczenia projektowe. Pracujemy dla bankowości i ubezpieczeń, telekomunikacji, administracji publicznej, energetyki i przemysłu. Każda z tych branż przechodzi swój cykl życia jeśli chodzi o pomysł na informatykę, a naszą rolą jest świadome towarzyszenie klientom w tych przemianach i bycie biznesowym partnerem. Dla przykładu: kiedyś systemy w energetyce były systemami wspierającymi i głównie polegało to na obsłudze procesów backoffice’owych takich jak wystawianie faktur. Teraz, w dobie Smart Grid, energetyka myśli o informatyce jako o sposobie na zarządzanie informacją w całym łańcuchu – od pomiaru zużycia energii u klienta, przez billing na podstawie zużycia w czasie rzeczywistym, po wykorzystanie tych informacji do planowania produkcji. Także dla energetyki informatyka zaczęła być elementem pomysłu na biznes.
A w administracji publicznej? W administracji publicznej jesteśmy bardzo dobrze znani jako doradcy oraz jako partner we wsparciu większych inwestycji. Mam na myśli systemy, które administracja publiczna udostępnia społeczeństwu, tzw. rozwiązania E-Government. W wielu projektach pełniliśmy rolę wsparcia inwestora w organizacji dużej inwestycji informatycznej, co obejmuje nadzór nad dostawcą, promocję, wsparcie prawne i jest to zupełnie inny biznes niż w przypadku pozostałych sektorów komercyjnych. Od kilku lat przenosimy również do tej branży nasze doświadczenia w tworzeniu systemów. ...
"Wywiad z Łukasz Hankus - Nonstop Sp.j. Hankus & Cecek"
Nonstop – skąd wziął się pomysł na taką nazwę firmy? Był czas, kiedy taka nazwa wydawała nam się oczywista. Wspominamy często i z nostalgią początki firmy. Wtedy było nas tylko trzech i faktycznie zdarzało się, że pracowaliśmy na okrągło. Dziś traktujemy to głównie jako element naszego bohaterskiego mitu założycielskiego. Nie mogę wykluczyć, że dodatkową inspiracją była powieść Briana W. Aldissa pod takim tytułem. Braliśmy też pod uwagę fakt, że termin "non-stop" funkcjonuje w tym samym brzmieniu i kontekście w bardzo wielu krajach i nikt nie będzie sobie na nim łamał języka.
Proszę krótko odpowiedzieć o Państwa najnowszych produktach. Mamy w swoim dorobku rozwiązania, z których jesteśmy szczególnie dumni – jak nowa bankowość internetowa ING Banku Śląskiego, MojeING, którą współtworzymy z dwiema innymi firmami. Potrafimy się również cieszyć mniejszymi rozwiązaniami, które wdrożyliśmy. Systemy te działają na kilku kontynentach i codziennie ułatwiają ludziom pracę, zakupy i wypoczynek.
Są Państwo członkami Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej oraz South Poland Cleantech Cluster. Jakie korzyści daje przynależność do takich organizacji? Cały czas aktywnie poszukujemy nowych obszarów rozwoju i chętnie angażujemy się w formalne i nieformalne kontakty w instytucjach polskich i międzynarodowych. Nawet kiedy nie oznacza to natychmiastowych korzyści finansowych. Warto pozostawać w kręgu ludzi, którzy z zaangażowaniem zabiegają o większą innowacyjność, konkurencyjność czy budowanie trwałych relacji handlowych. ...