FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Rozborska-Wood - ATERIMA MED"
ATERIMA – co kryje się pod tą nazwą? Inspiracją dla nazwy firmy było francuskie słowo „intérim”, które oznacza pracę tymczasową. Dbając o to, by rodacy nie połamali sobie na nim języka stworzyliśmy podobnie brzmiącą nazwę – ATERIMA. Od tego roku funkcjonujemy pod szyldem Grupa ATERIMA, ale więcej o tym w kolejnych pytaniach 
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest umiejętne wykorzystywanie wiedzy, najlepszych praktyk rynkowych i doświadczenia w oferowaniu uczciwego pośrednictwa zatrudnienia, jak również doradztwa personalnego. W codziennej pracy kierujemy się zasadami spisanymi w naszym kodeksie etycznym, który jest tożsamy dla wszystkich działów firmy. Jesteśmy fair nie tylko względem naszych kontrahentów, klientów i partnerów biznesowych, ale w pierwszej kolejności wobec naszych pracowników. Wierzymy, że uczciwość jest warunkiem koniecznym dla stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa. Reputacja firmy i zaufanie do niej są jednymi z naszych najważniejszych wartości.
Jednym ze współzałożycieli firmy jest Stefan Schwarz, który już po raz drugi został wyróżniony przez ONZ. Proszę opowiedzieć o tym pokrótce. Stefan Schwarz – Ekspert ds. rynku pracy Grupy ATERIMA już po raz drugi został zaproszony do grona autorów „UN Global Compact Yearbook 2015” wydawanego przez ONZ w Polsce. UN Global Compact to obecny na całym świecie program Organizacji Narodów Zjednoczonych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Od 2009 roku wydaje Yearbook – prestiżową publikację dedykowaną inicjatywom społecznie odpowiedzialnym. Autorami tekstów są tu najwybitniejsze osobistości, w tym laureaci Nagrody Nobla i prezydenci. Od 2014 roku publikacja ta ukazuje się także w wersji polskiej i jesteśmy dumni z tego, że do obu edycji zostaliśmy zaproszeni. W ostatnim Yearbooku nasz przedstawiciel pisze o kluczowym projekcie CSR naszej firmy – „Bezpiecznej pracy za granicą”, a w szczególności o prowadzonych w jego ramach szkoleniach dla pracowników. Celem szkoleń jest podnoszenie świadomości naszego zespołu na temat zagrożenia handlem ludźmi. ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...