zakłady mięsne JANO
przez perelka, 2014-12-23 21:46:43
Praca ok. Jeden warunek- uczciwość.

ELZAB S.A.
przez cinusmaximus, 2014-10-12 22:06:05
Właśnie wszyscy tyle zarabiamy. Jest super. Atmosfera w pracy jest świetna. Praca trochę monotonna ale spokojnie z dwiema przerwami można wyrobić normę. Gorąco polecam prace w Elzabie wszystkim tym co szukają stabilnego zatrudnienia,ciekawej pracy lub dobrze płatnego zajęcia. Ja nie narzekam a zawsze się znajdą jacyś maruderzy.

Konsorcjum Ochrony Kopalń
przez k., 2016-08-15 23:58:54
Wyplaty sa zawsze na czas, czasem i przed 10-tym sa na koncie.

Wpisy z naszego BLOGA:

W branży ubezpieczeń w Polsce zaszły w ostatnich miesiącach spore zmiany, co w głównej mierze jest efektem wprowadzenia nowych przepisów dotyczących m.in. systemu wypłacalności zakładów ubezpieczeń. Znalazło to przełożenie na rynek pracy, co potwierdzają towarzystwa ubezpieczeniowe działające na terenie Zabrza. Agent ubezpieczeniowy – w Zabrzu to z...
Czytaj więcej >>
Kobiety to jedna z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy upatrywać głównie w stereotypowym postrzeganiu roli kobiet w społeczeństwie – przede wszystkim w kontekście obowiązków związanych z rodzicielstwem. W Zabrzu podejmowanych jest szereg zadań mających na celu ułatwić paniom odnalezienie...
Czytaj więcej >>
Zabrze to jeden z najważniejszych ośrodków miejskich na Śląsku. Spośród kluczowych zadań realizowanych przez lokalne władze wymienia się walkę z bezrobociem, która przybiera rozmaite formy. Ogromne znaczenie w tym kontekście mają różnego rodzaju inwestycje przyczyniające się do powstawania nowych miejsc pracy. Spadek bezrobocia w Zabrzu W lutym 201...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Dawid Niedzwiedz - HeadChannel Limited"
W czym specjalizuje się HeadChannel? W HeadChannel specjalizujemy się w produkcji oprogramowania szytego na miarę, dla klientów z Wielkiej Brytanii oraz Europy Zachodniej. Obszary, w których zdobyliśmy szczególnie duże doświadczenie, obejmują integrację systemów oraz narzędzia mapujące biznes klienta (lub wybrane procesy) na webowe intranety, czy też różnego typu rozwiązania w chmurze (np. projekty typu ERP, CRM czy CMS).
 
Firma została założona w 2005 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Początki wyglądały jak w typowym start-upie. Katowicki oddział stanowiło mieszkanie w kamienicy, gdzie spotykaliśmy się w pięć osób, tj. czterech programistów oraz jeden Project Manager. Model biznesowy został oparty o stałą dostępność właścicieli firmy w Londynie, którzy dla klientów pełnili rolę sprzedażową oraz doradczą. System poleceń, który zaczął funkcjonować w bardzo naturalny sposób zakolejkował nowe projekty na kilka miesięcy do przodu. Pozwoliło to nam zatrudnić nowe osoby, uzupełniające swoją rolą i wiedzą, cały proces tworzenia oprogramowania. ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...