Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Link-Bus Kraków S.C. Jacek Wierzbicki Teresa Wierzbicka
przez zkatowic, 2014-11-19 12:29:31
Szkoda że ta firma zrezygnowała z połączeń Katowice-Kraków.
Duże czyste autobusy, działający Wi-fi i oczywiście cena.

PBR MEDIA
przez Ewelina Kurzawa, 2016-08-03 11:24:22 [użytkownik zarejestrowany]
Polecam firmę PBR Media Katowice bardzo fajna współpraca i możliwość dorobienia pieniędzy

Agata S.A.
przez E-rzecznik Agata Meble, 2014-08-11 15:20:36
Szanowna Pani,
czy zgłaszała Pani ten problem do działu kadr salonu? Bardzo prosimy o przesłanie dokładnie opisanych wydarzeń o których Pani wspomina. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się w pracy jak w domu. Jednak nie zgłaszając takich problemów, ciężko jest nam wprowadzać zmiany.
Bardzo prosimy o kontakt!
Pozdrawiam E-Rzecznik Agata Meble

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Katowicach panują warunki sprzyjające różnego rodzaju przedsięwzięciom z zakresu działalności biznesowej. Dobra koniunktura przyciąga inwestorów zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Sporo w tym kontekście mówi się o rynku biurowym, który tutaj od kilku lat rozwija się bardzo dynamicznie i z każdym kolejnym rokiem zyskuje na wartości. Więcej in...
Czytaj więcej >>
Na dobrą sytuację na rynku pracy w Katowicach wpływ ma szereg rozmaitych czynników. Bardzo ważną rolę odgrywa tutaj specjalna strefa ekonomiczna, która położona jest na terenie nie tylko Katowic, ale też i paru innych miast. Utworzona została w 1996 r. – zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami ma funkcjonować do końca 2020 r. W ubiegłym roku Kato...
Czytaj więcej >>
Katowice to jedno z polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. W marcu 2017 r. wyniósł on zaledwie 2,9 proc., co jest znakomitym wynikiem zarówno na tle województwa śląskiego, jak i całego kraju. Działania mające na celu aktywizację bezrobotnych odznaczają się wysoką skutecznością, a dotyczą m.in. osób powyżej 50 roku życia. Osoby 50+ mają p...
Czytaj więcej >>
Zadaniem urzędów pracy w całej Polsce, niezależnie czy są to jednostki wojewódzkie, czy powiatowe, jest wspieranie bezrobotnych w znajdowaniu pracy lub podejmowaniu własnej działalności gospodarczej. Te instytucje dysponują różnymi narzędziami pozwalającymi im na realizowanie statutowych funkcji. Zalicza się do nich m.in. organizowanie staży zawodo...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach realizuje wiele projektów mających na celu stymulowanie aktywizacji zawodowej mieszkańców miasta i całego regionu. Jednym z nich jest program pod hasłem „Praca z EURES-em Twoim sukcesem”, który pozwala m.in. na uzyskanie przez osoby bezrobotne bezzwrotnego wsparcia finansowego na potrzeby podjęcia pracy poza gran...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini Polska prowadzi działalność w zakresie konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Posiada aż sześć różnych oddziałów na terenie całej Polski. Obecnie prowadzi rekrutację m.in. w Katowicach, gdzie zamierza zatrudnić kilkuset pracowników. Dołączą oni do grona 7 tys. osób załogi tworzącej przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp...
Czytaj więcej >>
Na Śląsku coraz częściej mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. To osoby poszukujące pracy dyktują warunki zatrudnienia, mają wiele ofert pracy, z których mogą skorzystać. W zakresie malejącej stopy bezrobocia w Polsce, a w szczególności w województwie śląskim przodują Katowice. Bezrobocie na niskim poziomie Według Głównego Urzęd...
Czytaj więcej >>
Groupon jest serwisem internetowym, który rozwijał się przez lata jako centrum zakupów grupowych. W hossie zainteresowania tego typu zakupami cieszył się wieloma milionami użytkowników. Obecnie przekształcił się w serwis głównie z ofertami usług i wyjazdów turystycznych, ale w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem. W tym roku ma uruchomić Centr...
Czytaj więcej >>
W Katowicach panuje niska stopa bezrobocia, co oznacza, że coraz więcej pracodawców ma problemy ze znalezieniem odpowiednich do swojej firmy pracowników. W jakich zawodach panuje największy deficyt? Bezrobocie w Katowicach Katowice zajmują trzecie miejsce pod względem stopy bezrobocia w Polsce. Na koniec stycznia 2017 roku w aglomeracji katowickiej...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sylwia Krawiecka - rankomat.pl"
Jaka była geneza Rankomatu? Nasza firma powstała w 2008 roku. Kalkulator rankomat.pl uruchomiliśmy w kwietniu następnego roku, wtedy też sprzedana została pierwsza polisa. Początkowo zamierzaliśmy poprzestać na sprzedaży polis online - bezpośrednio przez internet, jednak wówczas Polacy bardzo sceptycznie podchodzili do takiej formy zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych. Dlatego wprowadziliśmy fachową pomoc konsultantów telefonicznych. Pomysł ten okazał się „strzałem w dziesiątkę”. Zaangażowanie zaledwie kilkuosobowego zespołu pracowników Call Center w Warszawie przyniosło nam pierwsze sukcesy. Od czasu pierwszej sprzedanej przez telefon polisy udało nam się stworzyć bardzo silną i stabilną firmę. Obecnie jesteśmy największą, internetową porównywarką na polskim rynku. Posiadamy centralę w Warszawie (Zarząd, Finanse, Call Center), a także biura w Bielsku-Białej (Dział Sprzedaży z Call Center, IT, Marketing, Redakcja, Kadry) i w Krakowie (Marketing). Wspierają nas również osoby pracujące zdalnie, z domu.
Jak w tym czasie zmienił się Państwa serwis? Rankomat powstał jako niezależna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Obecnie rozwój serwisu zmierza w kierunku multiporównywarki, w której świadomy konsument znajdzie oszczędności w wielu obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości. W ostatnim czasie uruchomiliśmy także nową porównywarkę lokat. Najbliższe plany naszej spółki to również stworzenie komplementarnej porównywarki finansowej wszystkich, obok lokat, produktów bankowych takich jak kredyty czy konta osobiste. ...
"Wywiad z Bram Schouten - AB Midden Nederland"
Jak wyglądały początki firmy AB Midden Nederland w Polsce? W 1999 roku brakowało w Holandii rąk do pracy i gdy dowiedzieliśmy się, że istnieje możliwość zatrudnienia Polaków posiadających niemiecki paszport, zaczęliśmy wynajmować mieszkania, by móc ich zatrudnić i tym sposobem odpowiedzieć na tutejsze zapotrzebowanie do pracy.
Jaki wpływ na sytuację firmy miało wejście Polski do Unii Europejskiej? Na pewno to wydarzenie odegrało dużą rolę. Od kiedy 1 maja 2004 otworzyły się rynki pracy dla Polaków, wielu z nich przyjechało do Holandii w poszukiwaniu pracy.  
Firma istnieje na rynku już ponad 50 lat. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasze korzenie leżą w sektorze mleczarskim. Przez pierwsze 20 lat dochodziły do niego kolejne branże rolnicze. Zatrudniamy fachowców między innymi przy hodowli krów, trzody chlewnej, szkółkach drzew i krzewów, uprawie owoców i warzyw. Około 1000 firm posiada członkostwo w naszej spółce. Kiedy właściciel jednej z nich choruje, wysyłamy któregoś z naszych pracowników, by przejął jego obowiązki. Członkostwo u nas zapewnia taką możliwość. Od 1995 roku wysyłamy do tych firm również personel do produkcji i w tym momencie jest to największa część naszej firmy. Poszerzyliśmy też naszą działalność poza sektor rolniczy. Zatrudniamy osoby również w logistyce, technice, budownictwie i przemyśle spożywczym. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...