X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Wąsowska - Warbud S.A."
"Wywiad z Małgorzata Kowalczyk - Warbud S.A."
"Wywiad z Lech Wąsowski - Warbud S.A."
Warbud to jedna z największych firm budowlanych w Polsce, proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Twórcą firmy i prezesem do dziś jest Włodzimierz Włodarczyk. Początki spółki sięgają 1989 r., kiedy to powstało Prywatne Przedsiębiorstwo Warbud. Pierwszym dużym kontraktem było wykonanie Hotelu Mercure w Warszawie (stan surowy). W 1992 r udziałowcem spółki został francuski potentat budowlany – CBC (obecnie VINCI Construction, spółka należąca do Grupy VINCI). Pierwsze lata działalności to dynamiczny rozwój firmy - generalne wykonawstwo obiektów kubaturowych, początkowo w stolicy, później na terenie całego kraju. W 2004 r. z powodzeniem zadebiutowaliśmy na rynku ekologicznym, drogowym oraz obiektów specjalnego przeznaczenia, w tym obiektów dla wojska. Kolejne lata przyniosły spółce realizacje z zakresu budownictwa hydrotechnicznego i elektroenergetycznego. W swojej wieloletniej działalności zrealizowaliśmy ponad 450 nowoczesnych projektów. Warbud to dwukrotny zwycięzca konkursu „Najlepszy Partner w Biznesie”, zdobywca tytułu Solidny Pracodawca 2014, laureat konkursu „Najwyższa Jakość 2014” w kategorii usługi, wielokrotny zwycięzca konkursów branżowych „Budowa Roku” oraz „Bezpieczna Budowa”. Te nagrody potwierdzają, że działania prowadzone przez firmę są rzetelne, efektywne i bezpieczne, co w branży budowlanej jest szczególnie ważne. Spółka zatrudnia obecnie około 1000 pracowników, realizuje kilkadziesiąt budów rocznie, a jej obroty od kilku lat sięgają ponad 1 mld zł. ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Katarzyna Skorupka-Podziewska - Skanska S.A."
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Historia Skanska na świecie liczy niemal 130 lat. Na polskim rynku, jako kluczowe wydarzenie można wskazać nabycie grupy budowlanej Exbud w 2000 roku. Od tego momentu polski rynek jest dla Skanska rynkiem kluczowym. Chcemy być tu obecni na stałe i rozwijać swoją działalność w oparciu o wartości będące fundamentem naszej działalności. 
Jakie są główne wyzwania dla Państwa branży? Z branżą budowlaną wiąże się wiele wyzwań, ale dla nas najpoważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo pracowników. Budownictwo to najbardziej ryzykowna branża przemysłu nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Wypadków śmiertelnych jest dużo więcej niż na przykład w górnictwie. Wprawdzie ich liczba z roku na rok maleje, ale nadal w wielu firmach nie są przestrzegane standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że zmniejszyć liczbę wypadków może współpraca i wymiana doświadczeń między firmami. Dlatego pięć lat temu, wspólnie z innymi największymi firmami budowlanymi, utworzyliśmy Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, które obecnie obejmuje 10 generalnych wykonawców. Chcemy wyeliminować wypadki na budowach. Przyjęliśmy zasadę totalnej transparentności i wymieniamy się doświadczeniami. Współpracujemy ze wszystkimi partnerami biznesowymi - zależy nam na tym, aby nasi dostawcy i podwykonawcy spotykali się wszędzie z takimi samymi standardami, niezależnie od tego, z którym z generalnych wykonawców współpracują. ...