Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

W dniach 28 i 29 marca 2017 roku odbyły się w Poznaniu XXI Targi Pracy. Miejscem ich organizacji była Politechnika Poznańska. Targi stały się okazją do nawiązania relacji pomiędzy pracodawcami a kandydatami na pracowników. Oferowano na nich nie tylko etaty, ale również staże i praktyki. O targach Już od 1996 roku na Politechnice Poznańskiej nieprze...
Czytaj więcej >>
Poznań i cała Wielkopolska mogą pochwalić się najniższym poziomem bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Braki pracownicze, z jakimi muszą w wyniku tego zmagać się tamtejsi pracodawcy, nie przekładają się na wyższe wynagrodzenia, które mogłyby skusić pracowników do podjęcia pracy. Ile tak naprawdę zarabia się w Poznaniu? Mniej niż 2-procentowe bezrobo...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Wielkopolsce jest niekorzystna dla pracodawców, z uwagi na rekordowo niski poziom bezrobocia rejestrowanego. Według danych z Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła tam zaledwie 1,9 proc. Istnieje szereg zawodów, w których pracodawcy poszukują w Poznaniu pracowników. Brakuje rąk do ...
Czytaj więcej >>
Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jacek Wojciechowski - Utal sp. z o.o."
Powstali państwo w 1991 roku, czyli w czasach, gdy polski kapitalizm dopiero raczkował. Czy w tym okresie było łatwiej założyć własną działalność? Firma Utal rzeczywiście powstała w 1991 roku, choć działalność produkcyjną rozpoczęła dokładnie w maju 1992 roku. Wtedy to wystawiliśmy pierwszą fakturę na tak zwane tablice surowe, które były półproduktem i nie posiadały jeszcze numerów rejestracyjnych. Tamte czasy były zupełnie odmienne niż obecnie, jeśli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. Konkurencji było może mniej, ale była ona inna i problemy wówczas były też inne. Założyć działalność gospodarczą wcale nie było tak łatwo, ponieważ kapitał zagraniczny – w tym wypadku niemiecki - sprawiał, że były ograniczenia, np. z zakupem ziemi pod działalność gospodarczą lub pojawiały się problemy z rejestracją firmy.
Początkowo produkowali Państwo tylko tablice rejestracyjne. Dziś zakres świadczonych przez Was usług jest dużo szerszy. Naszym głównym kierunkiem, tak jak na początku, tak i obecnie jest produkcja tablic rejestracyjnych. Oczywiście zakres działalności znacznie się poszerzył ale wszystko nazwijmy to „kręci się” nadal wokół tablic rejestracyjnych. Dostarczamy wszystkie komponenty systemu potrzebne do uruchomienia produkcji tablic rejestracyjnych w dowolnym miejscu; to jest nie tylko tablice surowe ale również linie technologiczne i urządzenia do ich produkcji, surowce jak chociażby taśmę aluminiową czy różnego rodzaju folie, a także coraz częściej odpowiednie oprogramowanie. W naszej ofercie są też ramki do mocowania tablic rejestracyjnych na pojazdach. W związku z brakiem jednego standardu tablicy rejestracyjnej i jednego systemu ich dystrybucji na świecie, wiele projektów jest przez nas indywidualnie dostosowywane do potrzeb odbiorcy. ...
"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...
"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...