Control Process
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Wpisy z naszego BLOGA:

Kraków to drugie co do wielkości miasto w Polsce liczące niespełna 800 tys. mieszkańców. Uznawane jest za miejsce przyjazne inwestycjom oraz bardzo atrakcyjne pod względem konkurencyjności biznesowej. Nie oznacza to jednakże, że jest wolne od problemu, jakim jest bezrobocie. Jak zatem sytuacja ta przedstawia się w stolicy Małopolski? Kraków z dobry...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksander Styszko - Geo-Eko"
Geo-Eko startowało w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Jak wyglądała recepta na rozruch i zdobycie pierwszych zamówień? Kiedy Prezes skończył studia w 1996 roku, w przemyśle zaczynał się "boom" na wyciągi stanowiskowe - do odciągania pyłów, dymów, gazów, cząstek stałych. Dzięki kolegom, nawiązał kontakt z firmą Nederman, światowym liderem w dziedzinie filtracji powietrza. To pozwoliło mu zostać finalnie ich przedstawicielem. Pierwsze zlecenia na montaż indywidualnego wyciągu spalin samochodowych dostał w salonie Renault w Zahutyniu. Wkrótce po realizacji zamówienia pojawiły się oferty od kolejnych salonów.
Pierwsza udana realizacja pomogła zdobyć kolejne? Tak było. W 2000 roku, po zdobyciu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej, skoncentrował się na własnej działalności gospodarczej. Wystartował z kwotą 1000 złotych pożyczonych od siostry. Oprócz działalności handlowej i usługowej, ruszył z produkcją kanałów i elementów niezbędnych do budowy instalacji. Zakład z warsztatem ulokował w inkubatorze przedsiębiorczości w Olchowcach. Pierwszym dużym zleceniem była instalacja wyciągów w jednostce Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu. W 2003 roku ruszyło biuro w stolicy województwa. Prezes kupił dziesięcioarową działkę z budynkiem o powierzchni 800m2. Biuro działa do dziś, oferując produkty branżowe, usługi projektowe i montażowe, w szczególności dla firm związanych z branżą lotniczą. Główna siedziba Geo-Eko znajduje się w Sanoku przy ulicy Okulickiego 55. ...
"Wywiad z Marcin Walaszczyk - New Media Ventures Sp. z o.o."
Co było kluczowym momentem dla sukcesu firmy? Freebee, jak każdy startup, miało już kilka momentów przełomowych. Były to zarówno zmiany w produkcie (przejście z aplikacji mobilnej na pełną integrację z systemami POS), jak i pojawienie się inwestora strategicznego w 2013 roku, jakim jest Polkomtel Sp. z o.o. Dzięki stałemu ulepszaniu naszych projektów oraz organizacji stajemy się coraz bardziej doświadczeni i gotowi na największe wyzwania.
Pomagacie firmom budować pozytywne relacje z klientami. W jaki sposób? Naszym celem zawsze było zwiększanie zaangażowania klientów w relację z marką. Rozwiązania, które proponujemy naszym partnerom, przynoszą benefity ich klientom. Uszyty na miarę program lojalnościowy jest właśnie jednym z nich. Umożliwia on bowiem obustronną komunikację, zwiększając tym samym interakcję z klientem. Nowy produkt, nad którym obecnie pracujemy, spowoduje, że będziemy jeszcze bliżej klientów.   
Każdy z programów tworzonych dla firm, z którymi współpracujecie, jest „szyty na miarę”. Jak to wygląda w praktyce? Co jeszcze wyróżnia Wasz produkt? Każdy z programów dopasowywany jest do charakteru marki, dla której go tworzymy. Nasze programy są dynamiczne, moderowane, z otwartą formułą – oparte o ciągłą interakcję z ich uczestnikami. Każdy z nich działa w ramach Platformy Freebee – naszej autorskiej technologii. Pozwala to uczestnikom brać udział w wielu programach jednocześnie, korzystając tylko z jednej karty. Z kolei partnerom biznesowym Platforma daje dostęp do nowych klientów. ...
"Wywiad z Maciej Rutkowski - ING Nationale-Nederlanden"
Nationale-Nederlanden działa w Polsce od roku 1994. Proszę powiedzieć, jakie usługi świadczycie? Jesteśmy liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur, zabezpieczając przyszłość finansową ponad pół miliona naszych Klientów oraz ich bliskich. W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.
Ilu pracowników zatrudniacie i w jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Jesteśmy częścią Grupy NN zatrudniającej 12000 pracowników na całym świecie. W Polsce zatrudniamy przeszło 700 osób w naszym biurze głównym w Warszawie. Ponadto posiadamy rozległą sieć oddziałów na terenie całej Polski, m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, gdzie pracują nasi agenci ubezpieczeniowi oraz menedżerowie zarządzający sprzedażą. Pracę w strukturach naszej firmy można rozpocząć w ponad 50 placówkach działających na terenie całego kraju.
22. lata to wystarczająco długi okres, aby zdobyć sympatię klientów. Proszę powiedzieć, za co Polacy cenią wasze usługi? W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe. Budując naszą ofertę i rozmawiając z klientami przykładamy szczególną uwagę do pełnej transparentności każdego elementu oferowanych produktów oraz do przejrzystość procesu sprzedaży. Szanujemy naszych klientów i ich wybory, zależy nam na tym, aby dostosowywać nasze produkty do indywidualnych potrzeb każdego klienta. ...