welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

PUR Montage
przez Gonzo, 2014-10-02 21:24:51
Odpowiedź na: [spawacz - 2014-08-06 21:17:35]:
Ja osobiscie tez pracuje w tej firmie jako spawacz i jestem bardzo zadowolony. Stawki godzinowe sa takie jak proponuja podczas rozmowy telefonicznej, wyplaty wyplacane w terminie, ubezpieczenie i wszystkie skladki odprowadzane, dlatego dziwie sie troche ze pojawiaja sie tak glupie komentarze.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Arkadiusz Urbańczak - GASPOL S.A."
Czym zajmuje się GASPOL? Dostarczamy rozwiązania energetyczne dla gospodarstw domowych i biznesu oparte o LPG - gaz płynny, LNG - skroplony gaz ziemny, gaz ziemny z sieci, systemy hybrydowe, procesy kogeneracji, energię elektryczną i energię odnawialną.
Co to znaczy, że jesteście Państwo firmą multienergetyczną? Tym określeniem komunikujemy nasz rozwój i wprowadzanie do oferty nowych produktów. Dla przykładu, w 2013 r. wprowadziliśmy do sprzedaży gaz ziemny i energię elektryczną. Obecnie w naszej ofercie posiadamy wiele rozwiązań energetycznych dostosowanych do różnych możliwości, potrzeb i oczekiwań klientów.
Jakie wartości przyświecają Państwa działalności? W relacjach stawiamy na przyjazność, wewnątrz organizacji i poza nią. Jesteśmy życzliwi i uczciwi, komunikujemy się w sposób otwarty, z szacunkiem dla różnorodności potrzeb i opinii. Nie spoczywamy na laurach, wierzymy, że droga do sukcesów i zawodowej satysfakcji prowadzi przez ciągły rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych doświadczeń. Działamyw zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, który dla nas oznacza troskę o jakość i bezpieczeństwo naszych produktów, satysfakcję klientów i pracowników, przyjazność dla środowiska naturalnego oraz rozwój społeczności lokalnych, w miejscowościach, w których posiadamy swoje oddziały. ...
"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...