Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
In Temporis
przez Łukasz, 2015-11-26 16:31:59
Dobra firma. Ja pracuję jako spawacz TIG na Bawarii i jest bardzo ok. Pensja dobra. Mieszkanie może być. Naprawdę nie narzekam na InTemporis.

"IP PAWLUS" Ireneusz Pawlus
przez db, 2015-05-04 11:36:16
Odpowiedź na: [ira - 2014-06-24 15:49:11]:
Pracowałem tam trzy lata , gdyby nie przeprowadzka do innego miasta pracowałbym nadal. Wypłata na czas i zatrudnienie na legalu dzięki czemu mogłem wziąć kredyt.

Aaa sp. z o.o.
przez kondzio, 2017-03-23 13:14:00
Pracuję u nich już kilka lat. Miła atmosfera, dobre zarobki, polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...
"Wywiad z Malwina Młynarczyk - Persona-Direktservice GmbH"
"Wywiad z Joanna Patela - Persona-Direktservice GmbH"
Czym zajmuje się państwa firma? Firma Persona-Direktservice jest niemiecką agencją zatrudnienia, która pomaga pracownikom z Polski znaleźć pracę w Niemczech, a następnie zajmuje się ich kompleksową obsługą na miejscu. Siedzibę główną naszej firmy znajduje się w Niemczech w okolicach Hanoweru, w miejscowości Hildesheim. Dla wygody kandydatów otworzyliśmy również nasze biuro w Polsce we Wrocławiu, w którym przeprowadzamy spotkania rekrutacyjne.
Za co klienci cenią wasze usługi? Ponieważ jesteśmy agencją zatrudnienia naszymi klientami są oprócz firm niemieckich, również kandydaci poszukujący pracy. Firmy niemieckie, jak i kandydaci doceniają nas przede wszystkim za wysoką jakość naszych usług. W przeciwieństwie do wielu agencji nie idziemy na ilość. Dla firmy niemieckiej oznacza to jak najlepsze dopasowanie pracownika do danego stanowiska pracy. Z każdym z kandydatów staramy się spotkać osobiście, aby dokładnie wybadać czy jest to odpowiednia osoba na dane stanowisko.  Dbamy również o standardy rekrutacji i relacje z kandydatami - przekazujemy informacje zwrotne o poszczególnych etapach rekrutacji, precyzyjnie informujemy o warunkach zatrudnienia i stanowisku pracy i gdy jesteśmy pewni, że będzie odpowiednim kandydatem na dane stanowisko często robimy wszystko co w naszej mocy, aby mógł rozpocząć pracę w danej firmie niemieckiej. Po zatrudnieniu pracownicy mogą liczyć na pomoc naszego niemieckiego biura, we wszystkich kwestiach związanych z zatrudnieniem i zakwaterowaniem.     ...
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju.
W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce.
Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.
Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.
Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcania formuły działania naszego biznesu z firmy typowej dla cash and carry na biznes multikanałowy.  Obecnie MAKRO to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ten moment zmienił naszą rzeczywistość, sposób działania i podejście do nowoczesnego handlu. ...