In Temporis
przez Łukasz, 2015-11-26 16:31:59
Dobra firma. Ja pracuję jako spawacz TIG na Bawarii i jest bardzo ok. Pensja dobra. Mieszkanie może być. Naprawdę nie narzekam na InTemporis.

KASKAT SP. Z O.O.
przez gość, 2015-09-11 05:51:01
osobiście jestem zadowolony z kontaktu z tą firmą, może coś się zmieniło

Am Okna Sp. z o.o. Sp.k.
przez Winterek, 2015-01-22 08:21:54
Ja jestem zadowolony z pracy w tej firmie. Wypłata na czas, a sam wiem, że dostawcy i podwykonawcy dostają kasę na czas, bo firmie zależy na rozwoju.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Grabarz - EGB Investments S.A."
EGB Investment S.A. to firma windykacyjna. Jak dokładnie przedstawia się Państwa działalność? EGB Investments S.A. jest spółką akcyjną sektora finansowego. Od 1995 roku z powodzeniem wspomagamy przedsiębiorców w pokonywaniu problemów z nieregulowanymi należnościami. Zarządzamy wierzytelnościami największych banków, firm sektora finansowego, ubezpieczeniowego, operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji kablowej.
Posiadają już Państwo długoletnie doświadczenie w branży. Jakich rad z tej perspektywy czasu udzieliłby Pan firmom rozpoczynającym swoją karierę? Z perspektywy czasu możemy śmiało stwierdzić, że o sukcesie firmy decydują ludzie którzy ją tworzą. To w Pracownikach leży największa siła – trzeba ich mocno doceniać, wsłuchiwać się w ich potrzeby i pomysły oraz stawiać na profesjonalistów.
Co stanowi o tym, że windykacja przebiega skutecznie? Na skuteczną windykację składa się mnóstwo czynników: odpowiednio dobrane narzędzia windykacyjne, opracowane procesy i procedury, profesjonalni negocjatorzy. Jednak najistotniejszy czynnik to rzeczowa rozmowa z Dłużnikiem o jego  sytuacji, prowadzona w oparciu o fakty. Nasi negocjatorzy tworzą warunki do konstruktywnej rozmowy o spłacie zadłużenia. Dostrzegamy człowieka i jego problemy, a zrozumienie sytuacji, w jakiej znajduje się Dłużnik, pozwala nam na wypracowanie dobrych relacji i wspólne znalezienie najlepszego rozwiązania. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Rafał Łożyński - Varico w biznesie warto na nas liczyć"
Był Pan głównym inicjatorem powstania firmy w 1989 roku. Skąd taki pomysł na biznes? Ukończyłem studia na kierunku Telekomunikacja na Politechnice Poznańskiej. Z uwagi na drugi kierunek studiów na kierunku Informatyka realizacja komercyjnych projektów właśnie z tej dziedziny wydawała się najbliższa memu sercu.
Jakie były początki firmy? Zaczynaliśmy w 1991 roku od małego biura na ulicy Przemysłowej w Poznaniu, a już w 1994 roku otworzyliśmy oddział w Bydgoszczy. Kolejne lata zaowocowały otrzymaniem certyfikatu Wielkopolska Jakość i Wielkopolskiej Nagrody Jakości. Certyfikat został nadany za użyteczność i funkcjonalność programów komputerowych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz kompleksowość obsługi klienta. Było to dla nas znaczące wyróżnienie.  
Jakie są kluczowe produkty, usługi w firmie? Do kogo są one skierowane? Nasze programy i usługi adresujemy przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W szczególności specjalizujemy się w obsłudze biur rachunkowych, które są bardzo wymagającymi Klientami. Najbardziej znaną naszą marką jest Książka Przychodów i Rozchodów KPiR, natomiast dla większych firm mamy Księgę Handlową KsH, czyli pełną księgowość. Oba programy uzupełniamy Rozliczeniami Pracowników (RP), Przyjaznymi Formularzami oraz Obsługą Sprzedaży (ObSp). Wspieramy naszych Klientów dostarczając im wraz z programami Licencję 4Inclusive oraz kompleksowe usługi. ...