Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
In Temporis
przez Łukasz, 2015-11-26 16:31:59
Dobra firma. Ja pracuję jako spawacz TIG na Bawarii i jest bardzo ok. Pensja dobra. Mieszkanie może być. Naprawdę nie narzekam na InTemporis.

Bolarus S.A.
przez nikt, 2017-09-20 14:52:51
Pracuję w Bolarusie, jestem magazynierem i poki co całkiem dobrze mi w tej pracy. Kasa pewna, a praca jak to praca, nie ma co narzekać.

PSS SPOŁEM praktyka zawodowa
przez kamstudio, 2014-12-21 10:37:39
Ludzka firma, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Firma powinna być wzorem dla pracodawców, a dla władz lokalnych alternatywą na zalew obcego kapitału z marketami nie płacącymi podatku. Na szczęście w Bochni nie udało się zamordować całej lokalnej przedsiębiorczości i dlatego klient znajduje w sklepie od 20 lat w tym samym miejscu dany produkt, a pracownik jest szanowany (w przeciwieństwie do Biedronki)

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...
"Wywiad z Aleksandra Figura - People Sp. z o.o."
Zacznę od pytania, które chciałby Państwu zadać nasz użytkownik Lolek. Jakie są plusy szukania pracy poprzez doradców? Jak Państwo widzą swoją rolę jako pośrednika? Co jest najtrudniejsze? Rola rekrutera w procesie rekrutacji jest bardzo ważna, jest doradcą nie tylko pracodawcy, ale także kandydata. Doradca doskonale zna potrzeby firmy, jej kulturę, specyfikę, perspektywy rozwoju dla danego stanowiska. Prowadzi kandydata przez poszczególne etapy rekrutacji, podpowiadając na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy, jakie kompetencje podkreślać, jakie może mieć wymagania dotyczące wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie, opiekujemy się kandydatem przez cały proces rekrutacyjny. Jednocześnie mamy bezpośredni wpływ na decyzję pracodawcy. Jako pośrednik przekonujemy go do spotkania z danym kandydatem, wskazujemy kluczowe kompetencje, a także przedstawiamy obraz sytuacji panującej na rynku. Często zdarza się, że pracodawca zbyt wysoko stawia poprzeczkę, ma wygórowane wymagania, patrzy ze swojego punktu widzenia, bez uwzględniania sytuacji na rynku pracy. Naszą rolą – jako doradcy – jest urealnić jego wymagania. Wskazujemy, jacy pracownicy są dostępni na rynku w określonym budżecie. Wówczas pracodawca rozważa obniżenie oczekiwań lub zwiększenie budżetu. Warto pamiętać także, że przy szukaniu pracy poprzez doradców mamy w większości przypadków zapewnioną informację zwrotną na temat wyników rekrutacji, niezależnie od tego, czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. ...
"Wywiad z Anna Stasińska-Dyka - Brenntag Polska Sp. z o.o."
Na jakich wartościach opiera się działalność Państwa firmy? Podstawową i bezwzględną wartością jest dla nas bezpieczeństwo. Chcemy być najbezpieczniejszym dystrybutorem produktów chemicznych dlatego przestrzegamy najwyższych standardów i dążymy do całkowitego wyeliminowania wypadków i incydentów w naszych oddziałach na całym świecie. Taka postawa jest praktykowana we wszystkich obszarach funkcjonowania naszej firmy. Chcemy, żeby nasi Klienci i nasi Pracownicy czuli się z nami bezpiecznie. Pragniemy zapewnić najwyższy standard współpracy na każdej płaszczyźnie.
Brenntag Polska jest dystrybutorem surowców chemicznych do wszystkich gałęzi przemysłu. Tak, jako Brenntag Polska oraz generalnie jako Grupa Brenntag zabezpieczamy potrzeby naszych Klientów z każdej gałęzi przemysłu. Nasze Centra Aplikacyjne dostarczają rozwiązania zarówno dla branży spożywczej, żywienia zwierząt, ropy i gazu czy chemii budowlanej. Jesteśmy bardzo dumni z szerokiego wachlarza serwisu oraz kompleksowego wsparcia, jakie możemy zaoferować naszym Klientom.
Firmę Brenntag Polska obecnie tworzy 20 nowoczesnych biur, magazynów i centrów logistycznych z siedzibą spółki w Kędzierzynie-Koźlu. Co umożliwiło Państwu taki duży rozwój? Kluczem do sukcesu firmy Brenntag Polska są ludzie. To dzięki kreatywności i innowacyjnemu myśleniu jej założycieli, Brenntag Polska jest od lat liderem wśród firm chemicznych. Przemyślane strategie fuzji i akwizycji, a przede wszystkim zarządzanie oparte na współpracy i partnerstwie umożliwiły tak dynamiczny rozwój i mocną pozycję firmy.   ...