Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sales Agency
przez TomEk, 2015-06-23 11:02:48
Polecam zarobki bardzo dobre oczywiście uzależnione od zaangażowania, miła atmosfera.

MCD - Małopolskie Centrum Doradztwa
przez Michela, 2014-10-02 11:49:42
Pracowałam. Ze zdziwieniem patrzę na te złe komentarze. Dobrze wspominam. Firmę oceniam na mocne 4. Pozdrawiam wszystkich rekrutowanych.

Vattax Sp. z o.o.
przez gość, 2017-07-20 16:09:12
Fajna firma, daje duże możliwości rozwoju.
Kierownictwo wyrozumiałe.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...
"Wywiad z Michał Góra - Alfavox Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma Alfavox? Alfavox jest nowoczesną firmą zorganizowaną Agilowo. Jesteśmy wiodącym producentem zaawansowanych systemów wspomagających interakcję między klientami i dostawcami usług. Nasi pracownicy projektują i programują/ wytwarzają rozwiązania takie jak wirtualny oddział, moduły klasy Business Intelligence czy call/contact center. Prowadzimy zaawansowane projekty informatyczne dla znanych, globalnych marek w 12 krajach. Naszymi klientami są najbardziej rozpoznawalne firmy w branżach takich jak: bankowość, ubezpieczenia, szeroko pojęta branża finansowa.
Do kogo kierowane są Państwa produkty? Tworzymy rozwiązania dla firm i instytucji z wielu sektorów, między innymi dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, medycznej, telekomunikacyjnej, administracyjnej, sektora Power & Gas. Alfavox wspiera obecnie tysiące stanowisk obsługowych firm, zlokalizowanych niemal na całym globie. Wieloletnie doświadczenie w połączeniu z pasją i szeroką wiedzą zespołu inżynierów pozwala nam się rozwijać, implementować oraz integrować autorskie produkty, w pełni oparte na najnowocześniejszej technologii. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...