Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
No Problem
przez Pat, 2015-05-07 18:43:29
Jak narazie nie narzekam. Jestem studentką, nabijam ceny i wykładam towar w Auchanie(Gdynia) , stawka 9 zł brutto...

Perfect Consulting
przez OLX, 2016-11-18 14:20:35
Odbyłam praktyki. Był bardzo fajnie.

About You.pl Sp. z o.o.
przez Karolina, 2014-10-07 11:24:31
Od wczoraj rozpoczęłam pracę o jakiej marzyłam. Bardzo dziękuje firmie About You gdyż to właśnie dzięki tej firmie zdobyłam pracę. Rekrutacja przeprowadzona w pełni profesjonalnie i rzetelnie. Nie ma żadnych uwag, a wręcz przeciwnie poczuwa się do obowiązku (zresztą miłego obowiązku :) aby w pełni świadomie polecić About You kandydatom, którzy faktycznie szukają nowych perspektyw zawodowych. Raz jeszcze DZIĘKUJE.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Gdynia jest rynkiem bardzo atrakcyjnym dla inwestorów, warunki sprzyjają prowadzeniu działalności biznesowej, co znajduje przełożenie na sytuację na lokalnym rynku pracy. Bezrobocie w mieście jest niskie – wynosi 3,8 proc., ale szukając pracy, trzeba pamiętać o kilku istotnych sprawach. Kwalifikacje i doświadczenie wysoko cenione przez pracodawców ...
Czytaj więcej >>
Fryzjerzy poszukiwani w Gdyni
05 wrzesień 2017
Badanie Barometr zawodów, które zostało przeprowadzone w Gdyni na przełomie III i IV kwartału 2016 r., pozwoliło określić kierunki rozwoju lokalnego rynku pracy na 2017 r. Gdynia – pomimo tego, iż bezrobocie wynosi tu 3,8 proc. – boryka się z brakiem wielu fachowców. Na liście zawodów deficytowych znajdują się m.in. fryzjerzy. Duża konkurencja i br...
Czytaj więcej >>
Gospodarka morska odgrywa w kontekście rozwoju Gdyni bardzo ważną rolę. Właśnie tutaj znajduje się drugi pod względem przeładunków port morski w Polsce oraz siedziba wielu firm z branży, która przeżywa obecnie kryzys. Z czego on wynika i jakie rozwiązania są potrzebne, aby się z nim skutecznie uporać? Brak kadr poważnym problemem sektora morskiego ...
Czytaj więcej >>
Pod koniec 2016 roku w polskich mediach pojawiła się informacja o tym, że norweska firma ABAX będąca liderem w branży telematycznej w Europie, wchodzi do Polski. Dziś te doniesienia jak najbardziej się potwierdzają. ABAX otwiera swoje biuro w Gdyni. To szansa na zdobycie zatrudnienia dla co najmniej 100 osób z miasta i okolic. Działalność spółki [&...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdyni organizuje liczne warsztaty, kursy i szkolenia, które mają przybliżyć bezrobotnych do znalezienia ich wymarzonej pracy. Jednym ze spotkań, na które zaprasza osoby bezrobotne, poszukujące pracy WUP w Gdyni,  są warsztaty pod hasłem „Moja strategia poszukiwania pracy”. O warsztatach Centrum Informacji i Planowania Karie...
Czytaj więcej >>
30 maja 2017 roku w Gdyni zaplanowano kolejną edycję Targów Pracy. To wydarzenie kierowane w równej mierze do osób bezrobotnych, poszukujących pracy w Gdyni i w okolicznych powiatach, jak i dla pracodawców, chcących uzupełnić swoje braki kadrowe. O targach Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości 2017 w Gdyni są organizowane przez Powiatowy Urząd...
Czytaj więcej >>
Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Krzysztof Zajkowski - Orange Logistics"
Kiedy Państwa przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność i jakie zmiany zaszły od tej chwili? Firma Orange Logistics zadebiutowała w branży TSL w 2007 roku i jest doskonałym przykładem dynamicznie rozwijającego się podmiotu. Nasza historia jest bardzo ciekawa. Właściciel przedsiębiorstwa prowadził handel hurtowy drewnem budowlanym i na potrzeby działalności zakupił trzy ciągniki siodłowe z naczepami. Aby obniżyć koszty transportu i otrzymać możliwość przewozu ładunków na trasach powrotnych firma uzyskała Licencję Transportową Krajową. Dzięki temu nasi handlowcy zaczęli pozyskiwać klientów, którzy zlecali nam przewozy własnych towarów. Zainteresowanie okazało się na tyle duże, że byliśmy zmuszeni do powiększenia taboru ciężarówek; z czasem transport stał się główną częścią naszego biznesu. Na kolejnym etapie w zakres naszej działalności weszły również spedycja oraz przewozy międzynarodowe. Z biegiem czasu to właśnie w nich wyspecjalizowało się Orange Logistics i obecnie kursy zagraniczne generują 80 % przychodu firmy. Na ten moment dysponujemy flotą ponad 500 jednostek transportowych. Naszym największym kapitałem są jednak pracownicy. W trzecim kwartale bieżącego roku zatrudnialiśmy w naszym biurze ponad 180 wykwalifikowanych osób, zajmujących się m.in. finansami, administracją, handlem czy działalnością operacyjną. ...