Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
NOVAMEDIA INNOVISION Sp. z o.o.
przez kanch, 2014-09-10 11:59:41
Novamedia jest świetną alternatywą dla Wrocławskich korporacji. OK. jest dynamicznie bo realizowane projekty do czegoś służą, a nie są tylko formą dla samej siebie. Produkują zarówno sprzęt i oprogramowanie, a to już jest wyzwanie ale i duża satysfakcja z pracy - widząc jak komponenty elektroniczne zamieniają się w działający system. Za kilka lat firma ma wielkie szans być liderem jeżeli chodzi o warunki pracy i zatrudnienia, które już teraz są całkiem spoko. Nowoczesne biuro, dobry sprzęt, kawa, herbata...zaczyna pracować coraz więcej ludzi z "korporacji" przynoszących kulturę zarządzania, prowadzenia projektów więc sprawy idą w dobrą stronę. Będą potrzebować programistów i software testerów, także można śledzić procesy rekrutacyjne i aplikować, nawet z czystej ciekawości.

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

ECO-BAZA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STANISŁAW ŁUKASIEWICZ
przez Milos, 2014-09-17 21:23:40
Odpowiedź na: [tom2417 - 2013-09-07 11:13:47]:
Ja jestem zadowolony z pracy w Tej Firmie.pracuje od 4 lat i jest ok.ale opinie pewnie są różne.wypłaty dobre.wyjazdy są jak w kazdej firmie.Zawsze fajny hotelik..

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mateusz Kocur - Baker Tilly Poland Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Baker Tilly? Jesteśmy grupą spółek, które specjalizuje się w świadczeniu usług profesjonalnych dla biznesu w Polsce, Czechach i na Słowacji. Specjalizujemy się w outsourcingu księgowości, kadr i płac, doradztwie prawnym, podatkowym, audycie oraz konsultingu biznesowym i IT.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku działamy od 1990 roku. Na chwilę obecną zatrudniamy około 500 osób w trzech krajach: Polska, Czechy i Słowacja. Nasi Pracownicy obsługują Klientów w biurach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz w Pradze i Brnie w Czechach i w Bratysławie na Słowacji.
Jestem ciekaw jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Dobro Klienta i dobro naszych pracowników. Firma usługowa opiera się przede wszystkim na ludziach. To od pracowników zależy jakość świadczonych usług, dlatego staramy się badać na bieżąco ich potrzeby rozwojowe, tak aby byli odpowiednimi partnerami biznesowymi dla naszych klientów.
Skoro o klientach mowa, to proszę powiedzieć za co cenią wasze usługi? Jesteśmy firmą elastycznie podchodzącą do potrzeb naszego klienta – jesteśmy w stanie zaadresować praktycznie każdą jego potrzebę w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym, prawnym czy podatkowym. Naszą siłą są pracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i w każdej chwili są w stanie odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta. Oferując tak szeroki wachlarz usług jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć każdą organizację, a poprzez oddziały zagraniczne – pomagamy nie tylko klientom w Polsce, ale i ich oddziałom zagranicznym. ...
"Wywiad z Anna Biskup - Lidl Polska"
Firma Lidl Polska jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Jak wygląda wasza obecna struktura? Aktualnie mamy ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucji znajdujących się na terenie całej Polski. Centrala naszej firmy mieści się w Jankowicach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania. Na terenie całego kraju zatrudniamy łącznie ponad 14.000 pracowników.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma przez cały czas się rozwija – otwieramy nowe sklepy oraz centra dystrybucyjne. Dlatego w Lidl Polska istnieje duże zapotrzebowanie na pracowników sklepów, zastępców kierowników sklepów, managerów sklepów, kierowników rejonów sprzedaży czy pracowników magazynów. Obecnie zachęcamy do aplikowania na stanowisko pracownika sklepu. Z kolei do działów w centrali oraz do centrów dystrybucyjnych poszukujemy specjalistów m. in. w takich obszarach jak: Zakupy, Sprzedaż, Marketing, Finanse, Księgowość, Logistyka, ale także HR, Administracja oraz Inwestycje. Przez cały czas rekrutujemy kandydatów do pracy na różnych stanowiskach w obszarze IT. ...
"Wywiad z Małgorzata Wójcik - Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o."

LEK-AM to jedna z najdynamiczniejszych firm farmaceutycznych w Polsce. Jaki macie Państwo przepis na sukces? Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o. jest całkowicie polską firmą, stawiającą sobie za cel dostarczenie pacjentom i lekarzom leków w przystępnej cenie i wysokiej jakości, a także wypełnienie luk produktowych, które istnieją w pewnych obszarach terapeutycznych. Sukces naszej firmy w Polsce oparł się m.in. na dostrzeżeniu tychże luk i wprowadzeniu dwóch produktów, które bardzo szybko znalazły uznanie lekarzy i pacjentów. Były to Melatonina LEK-AM ułatwiająca zasypianie przy zaburzeniu rytmu dobowego oraz Biosteron opóźniający procesy starzenia. W ciągu 15 lat z organizacji zatrudniającej kilka osób rozrośliśmy się do poziomu przedsiębiorstwa, w którym pracuje obecnie 500 pracowników. Recepta na sukces? Produkowane przez nas leki zawierają najnowocześniejsze substancje czynne, stale rozwijamy portfel produktowy, a co najważniejsze mamy wspaniały zespół ludzi zaangażowanych w jego tworzenie i sprzedaż. Bez tych składowych nie bylibyśmy tu, gdzie jesteśmy dzisiaj – wśród liczących się firm farmaceutycznych na polskim rynku. ...