Raport S.A
przez Mateo264, 2014-09-16 23:45:51
Pracuję w tej firmie od półtorej roku i lepszego pracodawcy chyba w Koszalinie nie znajdę. Wspaniała, pomocna, komunikatywna kadra kierownicza, niesamowici pracownicy gwarantujący świetną, miłą atmosferę. Firma oferuje stabilną, aczkolwiek odpowiedzialną pracę, wynagradza jedna wyżej niż najniższa krajową. Wypłata zawsze na czas, bez żadnych problemów. Liczne imprezy integracyjne. Polecam ludziom pracowitym i odpowiedzialnym.

PHO Tom-San
przez JPPPhack, 2014-11-26 09:20:23
W odpowiedzi, na pytanie o zarobkach i stanowiskach. Wiem, że na poczatek i tak będziesz miał okres próbny.

Detal Partner Sp. z o.o.
przez Ona, 2015-01-22 08:19:37
Ja pracuje od pazdziernika i jestem zadowolona. Wypłata na czas, atmosfera super, moja koordynatorka równa babka. Co miesiąc robione są konkursy dla wszystkich pracownikow i mozna dostac dodatkową nagrode i dzieki temu w ostatnim miesiacu dostatłam dodatkowe pieniadze :)
Słyszałam, ze kilka osob wylecialo za kradzież i wcale sie nie dziwie, ze potem rozżaleni narzekają tu....boli dyscyplinarka :) u mnie byla inwentaryzacja i manko bylo 60 zl, wiec nadal pracuje, jestem chwalona i nie narzekam....

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Florek - ATS Balicki Florek sp.j."
Jak przedstawiliby Państwo firmę ATS Balicki, Florek w jednym zdaniu? Firma ATS jest największym w kraju dystrybutorem pełnego zakresu produktów kontaktologicznych. Co składa się na Państwa ofertę? W naszej ofercie można znaleźć wszelkie dostępne na polskim rynku soczewki kontaktowe, płyny do pielęgnacji soczewek, krople nawilżające oraz akcesoria i kosmetyki optyczne. Dostarczamy naszym klientom również oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne. Jesteśmy również wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów firm Menicon i Avizor. Natomiast w naszej ofercie znajdują się produkty takich marek jak m.in. Bausch+Lomb, Acuvue, Alcon, Cooper Vision i wiele innych.
Jak wyglądały początki działalności i kto był prekursorem firmy? Spółka jest obecna na rynku od 2003 roku. Od kilkunastu lat rozwija się i zdobyła sobie reputację solidnego partnera w relacjach B2B. Działalność rozpoczynaliśmy od hurtowej sprzedaży wąskiego zakresu produktów do niewielkiej ilości klientów. Wszystkie zadania wykonywaliśmy własnoręcznie. Firma zajmowała małe pomieszczenie biurowo-magazynowe. W momencie kiedy ilość zamówień wzrastała, zaczęliśmy zatrudniać kolejnych pracowników. Wkrótce zmieniliśmy też siedzibę i przenieśliśmy się do Jawora. Rozszerzyliśmy znacznie powierzchnię magazynową. Obecnie posiadamy również oddział we Wrocławiu, w którym mieści się Dział Handlowy. ...
"Wywiad z Tomasz Wudarzewski - Logintrade S.A."
Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma? Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to ponad 30 osobowy zespół. Firmie udało się w ciągu kliku lat stworzyć zarówno produkt, ale także pozyskać wielu klientów.
Państwa społeczność obecnie skupia ponad 130 tysięcy sprzedawców oraz ponad 7 tysięcy osób odpowiedzialnych za realizację zakupów B2B w swoich firmach. Z czego wynika taka dysproporcja? Dysproporcja wynika przede wszystkim ze specyfiki naszych klientów, którymi są raczej duże przedsiębiorstwa realizujące zakupy na znaczne kwoty. Z tymi przedsiębiorstwami współpracuje bardzo wielu dostawców z różnych branż.
Rok 2012 miał duże znaczenie dla firmy. Spółka zadebiutowała wtedy na rynku NewConnect. Jak wejście na giełdę wpłynęło na rozwój Logintrade. Pozyskane środki finansowe pozwoliły na znaczne przyśpieszenie rozwoju, co w szczególności dotyczyło struktur IT oraz handlowych. ...
"Wywiad z Katarzyna Szemro - GOYELLO"
"Wywiad z Kamila Pyszka - GOYELLO"
Czy może Pani opisać Goyello jednym zdaniem? Katarzyna Szemro: Właściwie wolę trzema wyrazami: Think, Create, Care. Wyjaśnię. Wbrew temu, co wydaje się większości, nie chodzi u nas głównie o tworzenie kodu. Choć nie bez kozery „Create” jest wymienione w środku zestawienia - można powiedzieć, że jest to rdzeń naszej działalności. Jednocześnie kluczem do sukcesu jest znajdowanie rozwiązań IT, które najlepiej pomogą naszym klientom w rozwoju ich firm. Najpierw trzeba pomyśleć (Think), przeanalizować, a potem dopiero tworzyć (Create) kod. Natomiast troska (Care) o ludzi, o jakość usług, o relacje spaja naszą organizację w całość, można powiedzieć, że jest jej duszą.
Skąd Państwo wiedzą, czego oczekują klienci? KS: Oni sami nam o tym mówią. Mimo, że mamy klientów w różnych krajach i codzienna współpraca z większością odbywa się zdalnie, to przywiązujemy dużą wagę do regularnych spotkań. Klienci lubią do nas przyjeżdżać i spędzać cały dzień na omawianiu ich celów długoterminowych czy związanych z danym projektem. Wspólne wyjście klienta i zespołu na kolację dodatkowo wzmacnia dobre relacje. ...