Trans-Cargo sp.j.
przez Gruby, 2017-04-13 17:43:40
Glownie DE ,NL,BE ,DK,AT nigdzie więcej nie byłem w ciągu roku
Polecam zgrana firma choć jest kilka uwag ale ogólne jest OK

dg-net.pl
przez Robi, 2017-04-14 09:44:09
Bardzo dobry Internet. Korzystam z ich usług już ponad pół roku i nigdy nie było żadnych problemów.

Medical Finance Group/ Mediraty/ daw.ratalnie.com
przez anites, 2017-04-20 16:09:57
Ja również nie mam tej firmie niczego do zarzucenia. A pracowałam tam w sumie ponad rok.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...
"Wywiad z Anna Niewiatowska - Idea Bank"
Reklamujecie się jako "najlepszy bank dla przedsiębiorczości". Co przemawia za tym, że nie są to puste słowa i utarty slogan? Potwierdzeniem tego są nagrody, które zdobywamy oraz zadowolenie naszych klientów. Idea Bank to obecnie najlepszy bank dla firm wg magazynu Forbes, najlepszy bank dla mikroprzedsiębiorców wg tygodnika Wprost, a także laureat wielu zagranicznych nagród z zakresu innowacji, m.in. Efma, BAI, Edison Awards, Stevie Awards, European Business Awards.
Dlaczego to właśnie do przedsiębiorców, zwłaszcza mikro, małych i średnich w pierwszej kolejności kierujecie państwo swoją ofertę? To grupa klientów z ogromnym potencjałem. Coraz więcej osób zakłada firmy, panuje moda na bycie przedsiębiorcą, w wielu polskich miastach rozrasta się tzw. społeczność startupowa. Wszystko wskazuje na to, że liczba przedsiębiorców będzie rosła. Przez długi czas instytucje finansowe traktowały właścicieli małych firm po macoszemu, skupiając się na klientach indywidualnych lub korporacyjnych.  My zadbaliśmy o przedsiębiorców udostępniając im kompleksową ofertę produktów i usług, która odpowiada na ich potrzeby. ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...