Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Eltel Networks
przez Michał, 2015-08-16 23:14:29
Odpowiedź na: [pool-pet - 2015-08-16 01:05:59]:
A ja gorąco polecam zawód serwisanta, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić.

mateco
przez kornas, 2016-12-06 21:55:34
Byłem u nich serwisantem i szczerze, to narzekać nie mogę. Mateco, to dobry pracodawca. Takie jest moje zdanie.

M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Badanie Barometr zawodów, które zostało przeprowadzone w Olsztynie oraz w pozostałych powiatach województwa warmińsko-mazurskiego we wrześniu 2016 r., dostarczyło wielu cennych informacji w kontekście perspektyw rozwoju tutejszego rynku pracy. Jak się okazuje, prognozy dla ekonomistów nie są najlepsze. Ekonomista – zawód nadwyżkowy w Olsztynie Ekon...
Czytaj więcej >>
Olsztyn jest stolicą województwa warmińsko-mazurskiego i jednocześnie bardzo dynamicznie rozwijającym się miastem. To jeden z najważniejszych w kraju ośrodków przemysłu oponiarskiego, drzewnego i meblarskiego, spożywczego oraz odzieżowego. Bardzo dobrze prosperują tu też firmy działające w branży transportowej, poligraficznej oraz budowlanej. Syste...
Czytaj więcej >>
Jak wynika z raportu opracowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie, stopa bezrobocia rejestrowanego w województwie warmińsko-mazurskim w grudniu 2016 r. wyniosła 14,2 proc., w samym zaś Olsztynie – nieco ponad 5 proc. Jedną z grup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji są kobiety. Dlaczego tak się dzieje i na jakie propozycje zatrudnie...
Czytaj więcej >>
Osoby osadzone w więzieniach i w aresztach śledczych w całej Polsce, mają szansę na resocjalizację w ramach podjęcia pracy zawodowej. Takie możliwości daje im między innymi program rządowy „Praca dla więźniów”. W Olsztynie wkrótce pracę znajdzie około 100 skazanych. O programie rządowym „Praca dla więźniów” to program realizowany przez polski rząd,...
Czytaj więcej >>
Środki Krajowego Funduszu Szkoleniowego pozwalają wesprzeć działania z zakresu kształcenia ustawicznego. Ich dyspozytorami są Powiatowe Urzędy Pracy w całej Polsce. Okresowo organizują one nabór wniosków od beneficjentów tychże środków. Obecnie taki nabór trwa w PUP w Olsztynie. Informacja o naborze Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego poinformował z ...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
07 sierpień 2017
W całym kraju okresowo odbywają się targi pracy i przedsiębiorczości, których głównym celem jest skonfrontowanie ze sobą pracodawców i pracowników oraz udzielenie odpowiednich rad osobom poszukującym pracy, bądź chcącym się usamodzielnić, zakładając własną działalność gospodarczą. W kwietniu takie targi miały miejsce w Olsztynie. O olsztyńskich tar...
Czytaj więcej >>
Z początkiem wiosny 2017 roku Uniwersytet Warmińsko-Mazurski otworzył swoje podwoje dla odwiedzających młodych ludzi, którzy są wstępnie zainteresowani podjęciem dalszego kształcenia w tym miejscu. Uczelnia zaznacza, że nawet 99 proc. wszystkich studentów, którzy kończą studia na UWM w Olsztynie, znajduje pracę. Dzień Otwarty na UWM To już tradycja...
Czytaj więcej >>
W Olsztynie oraz w okolicznych miejscowościach działa Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna, w skrócie WMSSE. Obecnie planowane są w niej liczne inwestycje, dzięki którym w Olsztynie i w całej strefie powstaną nowe miejsca pracy dla pracowników. Nakłady inwestycyjne w 2017 roku Szacuje się, że nakłady inwestycyjne firm, które w I kwartale...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
05 lipiec 2017
Targi pracy odbywają się na wiosnę w wielu miastach w całej Polsce. Olsztyn nie jest tutaj wyjątkiem. Olsztyńskie Targi Pracy miały miejsce 11 kwietnia 2017 roku w Zespole Szkół Budowlanych w Olsztynie. O targach Data organizacji Olsztyńskich Targów Pracy zbiegłą się ze Światowym Dniem Walki z Bezrobociem. Była to idealna okazja na takie wydarzenie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Porada - MSD Polska Sp. z o.o."
MSD jest częścią amerykańskiego koncernu Merck & Co. notowanego na giełdzie w Nowym Jorku. Dlaczego w Polsce działacie pod inną nazwą? Pod nazwą MSD działamy na wszystkich rynkach poza USA i Kanadą. W Europie i na pozostałych rynkach pod nazwą Merck funkcjonuje niemiecka spółka notowana na giełdzie we Frankfurcie. Obie firmy mają wspólne historyczne korzenie, ale od 1917 roku nie mają żadnych związków kapitałowych. W Polsce działamy od 1991 roku.  
Jak rozwijał się polski oddział? Polska ma ogromny potencjał naukowo- badawczy, dzięki czemu nasza fima dość szybko zaczęła inwestować w badania kliniczne i obecnie współpracujemy z ok. 300 ośrodkami.
Co go wyróżnia na tle innych krajów tej części Europy? Dostęp do dużej liczby świetnie wykształconych absolwentów pozwolił nam również stworzyć tutaj jedno z trzech Centrów Zarządzania Danymi z Badań Klinicznych. Wspiera ono nie tylko zarządzanie danymi z badań klinicznych prowadzonych na całym świecie, ale także danymi dotyczącymi nadzoru nad bezpieczeństwem terapii z udziałem leków i szczepionek MSD. Pozostałe dwa takie centra działają w Chinach i Kolumbii. Oczywiście nadal nasza podstawowa działalność to promocja kilkudziesięciu leków i szczepionek MSD dostępnych na polskim rynku. Oprócz leków dla ludzi mamy też bardzo prężny dział weterynaryjny, działający pod nazwą MSD Animal Health.        ...
"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...