ZUH ALPREM
przez Jarosław (Heros), 2014-10-04 18:56:21
pracowałem w Alpremie Kielce ok 3 lata wszystko fajnie tylko delegacje po całym kraju od Białowieży po Wrocław nigdy nie wiesz gdzie pojedziesz po za tym ludzie ok ,duży minus praca w weekendy .

Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ
przez Artur 27, 2014-12-16 07:39:43
Witam pracuje w tej Agencji Ochrony Sokół Kielce. Wreszcie pierwsza firma która nie oszukuje pracowników i wypłaca pieniądze na czas. Właściciel w porządku kasa dobra POLECAM.

Tele-Promo
przez Ewolucyjny, 2015-07-28 18:06:12
Polecam. Fajna atmosfera. Zarobki jak na Kielce to niezłe. Sporo konkursów fajnie organizowanych.

Wpisy z naszego BLOGA:

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, pod koniec lutego w Polsce bezrobocie wynosiło zaledwie 8,5 proc. W województwie świętokrzyskim sytuacja jest nieco gorsza, ponieważ stopa bezrobocia wyniosła tu 11 proc. To jednak nie znaczy, że przybywa bezrobotnych. Jest ich znacznie mniej niż w 2016 roku. Informacje z WUP w Kielcach Wojewódzki Urząd...
Czytaj więcej >>
Malejące bezrobocie w Polsce powoduje, że coraz więcej pracodawców zmaga się z problemem braków kadrowych. Niektórzy, jak na przykład firmy z Kielc uzupełniają je pracownikami pochodzącymi zza naszej wschodniej granicy, głównie z Ukrainy. Czy obywatele tego kraju w przyszłości będą stanowili realną konkurencję dla polskich pracowników? Dane z wojew...
Czytaj więcej >>
Kielce gościły 4 kwietnia 2017 roku XI ogólnopolską edycję Targów Pracy, Kariera Rozwój. To kolejna okazja dla wszystkich mieszkańców Kielc do zapoznania się z ofertami pracy w regionie i w całym kraju. Targi są szansą na spotkanie się z potencjalnymi pracodawcami i poznanie ich preferencji dotyczących kandydatów na pracowników. O targach XI ogólno...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Szrajber - Wadwicz Sp. z o.o."
Wadwicz to najstarsza Agencja zatrudnienia w Polsce. Jak wyglądały początki firmy? Na początku lat 90-tych zebrała się grupa studentów, którzy wspólnie studiowali na Politechnice Warszawskiej i innych polskich uczelniach. Był to moment, kiedy wraz z kiełkującą demokracją rodziła się polska gospodarka wolnorynkowa. Ten stan rzeczy nie mógł pozostać bez odpowiedzi młodych, ambitnych ludzi, którzy wraz ze zmianą otoczenia chcieli swoim umysłem chłonąć to co nowoczesne - to co europejskie. Jako że, wówczas w Polsce powszechnego Internetu nie było nawet w planach, stworzone zostało wydanie Biuletynu Europejskiego, który docelowo miał docierać do czytelników w całej Polsce. Powstała więc potrzeba zorganizowania dystrybucji. Na tę potrzebę zareagował Jarosław Adamkiewicz, twórca i (od samego początku istnienia) prezes firmy, która ówcześnie przyjęła nazwę ŻAK Sp z o.o. Dziś być może zabrzmi to archaicznie, ale na początku lat 90-tych już sama nazwa wskazywała na pełen profesjonalizm. Był to czas, kiedy zwykłe firmy pojawiały się jak grzyby po deszczu. Poważnych spółek prawa handlowego - zdecydowanie mniej. W tamtym czasie, gdy ktoś młody powoływał do życia spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, oznaczało to, że wie, co robi i jest zdeterminowany do tego, by uparcie dążyć do celu. Tak było i w naszym przypadku. ...
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju.
W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce.
Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.
Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.
Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcania formuły działania naszego biznesu z firmy typowej dla cash and carry na biznes multikanałowy.  Obecnie MAKRO to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ten moment zmienił naszą rzeczywistość, sposób działania i podejście do nowoczesnego handlu. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...