Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Piotr Sulewski ONE MLN
przez Anna Wasiel, 2016-04-24 00:54:39
Pracowałam niedawno dla firmy ONE MLN i wydaje mi się, że ma opinia będzie rzetelna. Bardzo dobrą możliwością ą elastyczne godziny pracy. Roznoszenie ulotek z tą firmą nie jest udręką a marne grosze. Kontakt z pracodawcą jest przyjemny i łatwy. Zarobki są godne przeciętnego Polaka. Bardzo polecam.

WYMIANA WALUT USŁUGI FRYZJERSKIE PIOTR SOBCZYK
przez Jadwiga, 2015-06-22 15:34:28
profesjonalne salony i miłe fryzjerki - polecam

Frisco.pl Sp. z o.o.
przez Były, 2017-02-09 09:45:21
Firma jest bardzo ok! Na uwagę zasługują super współpracownicy i bardzo w porządku kadra managerska! :-0

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Miłek - Lodziarnie limoni"
Jak wygląda historia Limoni? Rozumiem, że firma ma włoskie korzenie? Tak, wszystko zaczęło się we Włoszech na początku lat 50 ubiegłego wieku w miejscowości San Giovani Lupatoto nieopodal Verony. Każdego roku w sezonie letnim tłumy zgromadzone przed lodziarnią kupowały lody przygotowane według tej samej receptury. Znam to z opowieści Szefa, który jest założycielem marki w Polsce. Dziś mając doświadczenie oraz bogatą historię powstania lodziarnio-cukierni oferujemy lody oraz wyroby cukiernicze wykonywane według tradycyjnej receptury wyłącznie z naturalnych produktów o najwyższej, jakości.
Jakie są Państwa topowe produkty? Oczywiście najbardziej znani jesteśmy z produkcji wyśmienitych lodów o różnorodnych, często niespotykanych w innych lodziarniach, smakach. Na pewno dużą innowacją jaką wprowadziliśmy na rynek polski są lody dla psów, których receptura jest specjalnie opracowana, aby nie wpływać negatywnie na zdrowie naszych pupili. Od tego roku zajmujemy się również produkcją cukierniczą i wypiekamy tradycyjne włoskie słodkości.
W samej Warszawie posiadają Państwo 7 lokali, czy w najbliższej przyszłości planują Państwo ekspansje na inne miasta? Nie, nie planujemy ekspansji, skupiamy się na rynku stołecznym. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - OTCF"
Przez 15 lat Państwa marka ekspresowo pokonała drogę od dystrybutora sprzętu sportowego do liczącego się na polskim rynku producenta, z ambicjami międzynarodowymi. Co wpłynęło na tak szybki rozwój firmy? Biznes i sport działają na podstawie podobnych mechanizmów. W początkowej fazie prowadzenia firmy naszemu założycielowi, Igorowi Klai, bardzo pomogło zrozumienie tych zależności. Determinacja i wytrwałość są decydujące, zwłaszcza w trudnych momentach, bo tak jak w sporcie, sukces naszej firmy okupiony był długimi przygotowaniami i niejedną porażką.
Obecnie produkty 4F można znaleźć w ponad 160 sklepach własnych, a także w ponad 500 profesjonalnych sklepach sportowych. Czy kluczem do sukcesu firmy jest sieć sprzedaży? Najważniejsze to podążać za rynkiem. W tej branży jest bardzo dużo czynników wpływających na wyniki: sezonowość, moda, jakość, zarządzanie zapasami. Żeby utrzymać się na rynku, trzeba zaspokoić cztery sezony. Mamy ofertę dla sportowców wyczynowych, pasjonatów sportu, uprawiających sport nieregularnie i dla tych, którzy po prostu chcą mieć sportowe ubrania w szafie. Trzeba mieć dobry jakościowo i atrakcyjny wizualnie produkt, ale do jego stworzenia potrzebny jest sztab wykwalifikowanych osób – projektantów, technologów, sprzedawców. W firmie oddzieliliśmy działy odzieży męskiej i damskiej, mamy także osoby wyspecjalizowane w tworzeniu konkretnych elementów garderoby, np. butów. Na co dzień poszczególne zespoły przygotowują kolekcję detaliczną, przeznaczoną do sklepowego obiegu, jak i stroje dla kadry olimpijskiej. Z myślą o nich w 2015 roku powstał projekt 4F Creative Team, umożliwiający realizację autorskich pomysłów projektantów. Zadaniem konkursowym było stworzenie kolekcji „Odzież sportowa przyszłości”. Z kilkunastu otrzymanych projektów, jury wybrało 2 prace. Nagrodą dla młodych projektantów było uszycie autorskich kolekcji wraz z realizacją profesjonalnych sesji zdjęciowych na koszt firmy. Projekty zostały także zaprezentowane szerszej publiczności w Warszawie, podczas organizowanego w grudniu Press Day marki 4F. Poprzez takie działania staramy się stymulować kreatywność naszych pracowników i uwzględniać ich indywidualny charakter artystyczny. Największym sukcesem jest dobieranie właściwych ludzi. Tylko osoby o szczególnych predyspozycjach są w stanie realizować cele firmy. Poskładanie zespołu z indywidualistów jest wyzwaniem. Nam się udało i to dlatego marka 4F jest dziś tam gdzie jest. Spółka OTCF rozwija się niesamowicie pod kątem zatrudnienia. W ubiegłym roku zwiększyliśmy liczbę pracowników o około 20%, obecnie mamy otwartych około 40 rekrutacji. Wierzymy w zasadę, że dojrzali menadżerowie otaczają się profesjonalistami w swoich obszarach i działają na zasadzie zaufania do nich. ...
"Wywiad z Karolina Kubiak - WOOL STAR"
Na Państwa stronie czytamy: „Na początku było 4 pracowników...”. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Po pierwsze uruchomienie linii produkcyjnej kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności firmy. Istotne było również otrzymanie Certyfikatu Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Produktów Leczniczych, co wiązało się z koniecznością utrzymania najwyższych standardów produkcyjnych. Wspomnieć należy naszą najgłośniejszą kolekcję Orchidea by Arkadius, według projektu światowej sławy projektanta mody. W 2015 r. z kolei dokonaliśmy rebrandingu firmy – zmieniło się logo i przekaz reklamowy. Nasi klienci zaczęli zwracać się do nas ze swoimi problemami ze snem, poszukiwali rozwiązań, które polepszą jakość snu. Zauważyliśmy, że potrzebują więcej informacji na temat zdrowego trybu życia i wpływu jaki zdrowy sen ma na funkcjonowanie całego organizmu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o porady na temat zdrowia.
Co wpływa na wysoką pozycję firmy WOOL STAR w branży? Przede wszystkim zaufanie klientów. Działamy już 15 lat. Nasi klienci nie zawiedli się na nas. Polecają nas i sami do nas wracają. Nasze produkty mają wieloletnie gwarancje i bardzo długo służą swoim użytkownikom. Nam z kolei daje to impuls do wprowadzania na rynek nowych produktów i innowacji, które podnoszą jakość snu i są atrakcyjne dla naszych klientów. ...