Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Metalzbyt
przez E, 2014-09-01 13:58:51
Firma Metalzbyt jest ok. Pracowałam ok 4 lat. Wyjechałam z Olsztyna. Atmosfera jest naprawdę super,
Pobory uzależnione od miesięcznego wyniku . Składają się z podstawy zaszeregowania plus prowizja. Są różne stanowiska więc różne stawki. Ja byłam doradcą klienta zarabiałam od 2500złdo 3500zł w okresie letnim. Niestety trzeba być dobrym technicznie. Firma z dobrymi ambicjami. Nikogo nie oszukuje. Bezpieczna i jak za moich czasów było, punktualnie wypłacane pobory. Były też dodatki za szczególne osiągnięcia/nagrody/.

Giulietta / WGN Toruń
przez Kaska, 2014-10-14 16:47:12
Zupełnie nie rozumnie tych opinii w zeszły weekend pracowałam razem z koleżanką na Evencie i pieniądze już mam na koncie. Jest to moja 3 praca dla tej firmy ostatnio czekałam 30 dni, ale tak było w umowie. Praca bardzo przyjemna i dobrze płatna :) , oby więcej takich akcji w Olsztynie.

Wpisy z naszego BLOGA:

Jedną z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby do 30 roku życia. Problemy ze znalezieniem zatrudnienia mają z wielu powodów. W Olsztynie również takich ludzi nie brakuje – a co więcej, stanowią oni całkiem pokaźne grono. Bardzo niepokojące jest to, że spora część z nich nie chce pracować. Dlaczego? […]...
Czytaj więcej >>
Badania potwierdzają, iż Olsztyn to jedno z najlepszych miejsc do mieszkania w kraju. Pomimo tego coraz więcej osób decyduje się na przeprowadzkę do innych ośrodków miejskich. Z raportów opracowanych przez GUS wynika, iż do 2050 r. liczba mieszkańców Olsztyna zmniejszy się o ok. 25 tys. Dużym problemem jest exodus młodych ludzi. Czy są szanse na [&...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sławomir Wygoda - Call Center Poland"
Zaczynaliście Państwo w 1997 roku od 50 stanowisk. A jak dziś wygląda Call Center Poland? Dziś są trzy centra operacyjne w Rzeszowie, Radomiu i Warszawie. W 1997 było 50 stanowisk, a w tej chwili jesteśmy w stanie prowadzić projekty na 800 . Przez 18 lat zdążyliśmy nawiązać współpracę z setkami Zleceniodawców z Polski i zagranicy . Mamy też takich, którzy współpracują z nami od początku 2000 roku. Dzięki temu, że stawiamy na długotrwałe relacje i partnerstwo, możemy się stabilnie rozwijać. 
Ile osób jest zatrudnionych w Państwa firmie? W tej chwili firma liczy ponad 600 konsultantów plus w działach wsparcia (rekrutacji, szkoleniach) oraz w back office (kadry, technologia, księgowość i administracja) pracuje około 40 osób.
A czy prowadzicie rekrutacje, które trwają cały czas? Są projekty na które mamy cały czas otwartą rekrutację, ponieważ rozszerzamy zakres współpracy z naszymi klientami, zwiększamy skalę. Zdarza się też często, że rekrutujemy na kilka projektów jednocześnie i w zasadzie nie ma miesiąca bez działań w tym zakresie. ...
"Wywiad z Małgorzata Dadura - EU-People Polska Sp. z o.o."
Firma EU-People Polska działa na rynku już od 2009 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Za cel postawiliśmy wysoką jakość oferowanych usług. Od początku istnienia nasza agencja wyróżniała się bardzo dobrymi warunkami mieszkaniowymi oraz atrakcyjnym wynagrodzeniem oferowanym przez pracodawców, z którymi współpracujemy do dziś. Przez te wszystkie lata byliśmy świadkami wzlotów i upadków na holenderskim rynku pracy konsekwentnie realizując zamierzone cele. Znacząco wpłynęło to na nasza pozycję w holenderskiej branży HR oraz na rozwój firmy, również kadrowy.
Specjalizują się Państwo w pośrednictwie pracy w branży logistycznej i produkcyjnej. Dlaczego właśnie taki zakres działalności? Od samego początku istnienia EU-PEOPLE skupiliśmy się na branży produkcyjnej oraz logistycznej ze względu na niezwykle duże zainteresowanie holenderskich pracodawców. Holenderski rynek pracy obfituje w prace magazynowe oraz produkcyjne kusząc atrakcyjnymi stawkami oraz elastycznością zatrudnienia. Jest to bardzo popularna gałąź gospodarki w Holandii, natomiast kandydaci aplikujący do pracy za granicą mogą pochwalić się dużym doświadczeniem w tym zakresie. ...
"Wywiad z Agnieszką Ilen - BIG InfoMonitor S.A."
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor funkcjonujące dziś jako BIG InfoMonitor SA, powstało w grudniu 2003 roku. W jakim celu zostaliście powołani do życia? Celem działania BIG InfoMonitor SA jest przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie informacji gospodarczych o przeterminowanym jak i terminowo obsługiwanym zadłużeniu osób i firm. W oparciu o „Ustawę o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych” każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, ma prawo wpisać do BIG dane swojego dłużnika, czyli imię, nazwisko, nazwę jeśli mowa o firmie, tytuł zadłużenia oraz kwotę. Zarówno osoby prywatne jak firmy, przy spełnieniu określonych warunków, mogą także sprawdzić w bazie BIG czy osoba fizyczna lub firma są dłużnikami.
Czym dokładnie zajmuje się BIG InfoMonitor SA? BIG pozwala weryfikować wiarygodność finansową klientów i kontrahentów. InfoMonitor jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce daje również klientom dostęp do danych z baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. BIG wspiera również procesy windykacyjne, bo poprzez wpisy motywuje dłużnika do uregulowania należności. ...