Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
ZUH ALPREM
przez Jarosław (Heros), 2014-10-04 18:56:21
pracowałem w Alpremie Kielce ok 3 lata wszystko fajnie tylko delegacje po całym kraju od Białowieży po Wrocław nigdy nie wiesz gdzie pojedziesz po za tym ludzie ok ,duży minus praca w weekendy .

Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ
przez Artur 27, 2014-12-16 07:39:43
Witam pracuje w tej Agencji Ochrony Sokół Kielce. Wreszcie pierwsza firma która nie oszukuje pracowników i wypłaca pieniądze na czas. Właściciel w porządku kasa dobra POLECAM.

Tele-Promo
przez Ewolucyjny, 2015-07-28 18:06:12
Polecam. Fajna atmosfera. Zarobki jak na Kielce to niezłe. Sporo konkursów fajnie organizowanych.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Mediana wynagrodzeń pracowników w 2016 roku według Gazety Wyborczej w Kielcach wynosiła 3200 zł. Takie wyniki przedstawiono na podstawie przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2016 roku Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. 25 proc. mieszkańców stolicy woj. świętokrzyskiego zarabiało mniej niż 2500 zł, a kolejne 25 proc. więcej niż 4600 ...
Czytaj więcej >>
W poszukiwaniu pracy bezrobotni uciekają się do różnych źródeł ofert zatrudnienia. W 2016 roku po raz kolejny w Kielcach urzędnicy namawiali do skorzystania z Internetowej Giełdy Pracy, na której można znaleźć zatrudnienie nie tylko w samych Kielcach. Oferty pracy pojawiają się w całym regionie, a także mogą dotyczyć stanowisk pracy poza Polską. Wo...
Czytaj więcej >>
Co roku Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach przygotowuje swoistą prognozę zapotrzebowania na pracowników w kolejnym roku, czyli tzw. „Barometr zawodów”. Obecna prognoza prezentuje zawody nadwyżkowe, deficytowe i równowagi na podstawie badań, jakie zostały przeprowadzone przez ekspertów na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Kto znajdzie bez proble...
Czytaj więcej >>
Pieniądze z KFS w Kielcach
01 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach dysponuje środkami finansowymi, które nie zostały wykorzystane z puli przekazanej mu przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Mogą z nich skorzystać zarówno pracodawcy, jak i ich pracownicy. Jeszcze do 5 maja 2017 roku gromadzono wnioski od beneficjentów na zrealizowanie szkoleń zawodowych. Niewykorzystane pół miliona W z...
Czytaj więcej >>
W Kielcach co roku od dwóch dekad odbywają się Ogólnopolskie Targi Pracy. Ich jubileuszowa, dwudziesta edycja miała miejsce 12 kwietnia 2017 roku w obiektach wystawienniczych Targów Kielce. Jak wyglądały tegoroczne targi? O targach XX Ogólnopolskie Targi Pracy w Kielcach odbyły się 12 kwietnia 2017 roku, a ich gospodarzem były obiekty wystawiennicz...
Czytaj więcej >>
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach trwa nabór wniosków do udziału w projekcie realizowanym pod nazwą „Praca popłaca”. Do kogo jest on skierowany i jakie korzyści mogą uzyskać jego uczestnicy? O projekcie Projekt pod nazwą „Praca popłaca” realizowany jest przez Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sitkówce-Nowin...
Czytaj więcej >>
W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...
"Wywiad z Krzysztof Lewandowski - Kasa Stefczyka"
Kasa Stefczyka powstała na gruncie słynnego zrywu Solidarności. Trudne czasy, początki też trudne? Polsce, która właśnie odzyskiwała niepodległość, potrzebne były niezależne od zagranicznego kapitału, silne instytucje finansowe. Tak właśnie zrodziła się idea utworzenia Kasy Stefczyka. Początkowo, od 1993 roku, była to instytucja o ofercie skierowanej do pracowników sektora morskiego na Pomorzu. Dziś to rozkwitająca instytucja ogólnopolska, której członkowie mają dostęp do sieci ponad 400 placówek i 900 bankomatów.
Kim był patron Kasy? Warto pamiętać, że Kasa Stefczyka nie jest dla Polaków nowością. Doktor Franciszek Stefczyk był wielkim działaczem społecznym przełomu XIX i XX wieku. Wtedy to zakładał pierwsze instytucje o charakterze oszczędnościowo-pożyczkowym. Warto wspomnieć, że nasz kraj był wtedy jeszcze pod zaborami. Naszemu patronowi przyświecał jasny cel: wyrwanie polskich rodzin z rąk lichwiarzy, którzy wyzyskiwali naszych rodaków z majątku. Ta idea nie straciła na znaczeniu i dziś Kasa Stefczyka poprzez edukację finansową, roztacza opiekę nad setkami tysięcy zrzeszonych w niej rodzin. ...
"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...