Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Cocomo
przez elka, 2014-08-21 11:33:03
Ja na razie jestem na szkoleniu, ale jest spoko i dopytywałam dziewczyn rzeczywiście laski- rekruterki w sensie nie ściemniały kasa jest zajefajna, mam nadzieje, że od przyszłego tygodnia zacznę zarabiać ten kajs :P

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez kwalifikacyjna, 2014-09-10 14:51:08
Witam, byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w Białymstoku na stanowisko specjalisty ds. eksportu. Chociaż nie dostałem pracy w brandzie nie wywołuje to u mnie negatywnych wspomnień o tej firmie. Pani rekruterka była bardzo miła i wykazała się dużym profesjonalizmem. Zostałem poinformowany telefonicznie o wynikach rozmów co zdarzyło mi się pierwszy raz. Pozdrawiam Panią rekruterkę:)mam nadzieję że jeszcze kiedyś będę miał przyjemność rozmowy.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Anna Data-Hendler - Atos IT Services Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy w Polsce? Firma Atos w Polsce działa od 2000 roku. W Bydgoszczy pracowało wówczas 6 osób. Dziś mamy biura w kilku miastach Polski (Bydgoszcz, Wrocław, Warszawa, Kraków, Gdańsk, Toruń, Łódź), gdzie zatrudniamy ponad 4000 osób.  Tak dynamiczny wzrost organizacji jest jednocześnie unikalną szansą rozwoju dla jej pracowników. Firma cały czas się powiększa, powstają nowe działy, pojawiają się nowe wakaty. Dla osób chcących zbudować swoją karierę możliwości są ogromne.
Z jakich nagród, wyróżnień są Państwo najbardziej dumni? Nasza firma znalazła się wśród najlepszych firm IT w rankingach TOP 200 Computerworld i Best 100 ITwiz. W wielu kategoriach zajęliśmy czołowe pozycje, w tym pierwsze miejsca w: Największy dostawca usług outsourcingowych, Największy dostawca rozwiązań i usług IT dla sektora utilities, Największy dostawca aplikacji webowych i portali internetowych.
Atos jest także doceniany jako atrakcyjny pracodawca, zgadza się? W roku 2015 po raz czwarty znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce w kategorii firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, przeprowadzanym co roku przez niezależną jednostkę badawczą Great Place to Work Institute. Nasz wzrost zatrudnienia został dwukrotnie doceniony nagrodą Ministra Pracy i Polityki Społecznej – zdobyliśmy tytuł Kreatora Miejsc Pracy w roku 2014 i 2015. Atos znalazł się również w gronie 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców wśród studentów w Polsce. Pozycja naszej firmy w 2016 roku to olbrzymi sukces – Atos zajął 27. miejsce, awansując o 15 pozycji względem ubiegłorocznego raportu. Wynik ten to nie tylko najlepsza pozycja Atos w historii rankingu, lecz również największy awans pośród wszystkich zaprezentowanych firm. ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...