Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

Intersilesia Mc.Bride
przez fajs, 2014-11-20 18:19:41
ja jestem zadowolony nie narzekam a moim zdaniem jak ktoś chce to będzie robić i to jest moje zdanie

Boson
przez peon, 2017-05-10 10:19:54
Fajna ekipa, atmosfera jest OK. Ale roboty jest sporo i praca niekiedy nerwowa, to trzeba przyznać. Można wyrobić sobie kontakty w fajnych firmach. Dla kogoś kto zaczyna to OK.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Pawlak - ICH Poland"
Co każdy potencjalny pracownik czy kontrahent powinien wiedzieć o ICH Poland? Obecnie ICH Poland to firma z polskim kapitałem, przez pierwsze lata działalności zdobywaliśmy doświadczenie pod szyldem holenderskiej marki Eskens. Działalność firmy opiera się na trzech głównych działach: sprzedaż, serwis oraz czyszczenie maszyn do barwienia farb, tynków i lakierów. Firma zlokalizowana jest w Plewiskach koło Poznania. Tutaj znajduje się siedziba firmy, magazyn oraz dział czyszczenia maszyn. W kraju mamy kilku techników zlokalizowanych w różnych częściach kraju obsługujących awarie maszyn u klientów na terenie Polski, ale także w krajach ościennych.
Co składa się na Państwa ofertę? Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem marek Corob, Collomix i Tecmec na rynku polskim. W ofercie posiadamy dozowniki ręczne i automatyczne, miksery żyroskopowe, wytrząsarki oraz szafy lakiernicze. Oferujemy też klientom w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne farb i tynków. Prowadzimy sprzedaż, serwis oraz czyszczenie tych maszyn.
Jak wyglądały początki firmy na rynku polskim i zagranicznym? Założycielem firmy była już wspomniana holenderska firma Eskens, obsługująca wiodących producentów farb i tynków na rynku europejski, która na starcie wniosła pewien pakiet klientów. Z biegiem czasu, dzięki naszemu zaangażowaniu, sumienności i indywidualnemu podejściu, rozbudowaliśmy listę naszych klientów tworząc stabilną i rozpoznawalną na rynku europejskim markę. ...
"Wywiad z Ewa Wrzoł - Niezależny Operator Finansowy Centrum 9"
Jakie były początki Państwa firmy? Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki naszej energii oraz mojemu doświadczeniu z pracy w banku.
Proszę powiedzieć, co dokładnie wchodzi w zakres świadczonych przez Państwa usług? Jesteśmy pośrednictwem finansowym o zupełnie nowym wymiarze świadczonych usług, wykwalifikowani doradcy analizują potrzeby klienta i pomagają dobrać odpowiednią ofertę spośród mnóstwa propozycji kredytów bankowych, hipotecznych, pożyczek pozabankowych oraz chwilówek, które dostępne są w każdym naszym biurze. Czyli najprościej ujmując - klient składając wniosek o produkt finansowy zostaje kompleksowo przyjęty, wniosek rozpatrywany jest wielowymiarowo, a oferty są przygotowywane indywidualnie i tym samym klient nie traci czasu na wizyty w wielu instytucjach.
Obecnie działają Państwo w 3 województwach. Czy w najbliższym czasie planują Państwo rozszerzenie działalności o kolejne regiony? Obecnie nasza firma działa w województwie śląskim, opolskim oraz małopolskim, jesteśmy też na ukończeniu projektu w województwie dolnośląskim oraz poszerzeniu liczby biur na terenie Małopolski, a w przyszłości mamy również aspiracje, aby nasze biura znalazły się we wszystkich województwach w całej Polsce. ...
"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...