Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

eljako-al
przez gutek, 2014-09-14 15:34:58
Odpowiedź na: [TED - 2014-07-30 16:58:07]:
Pracuje w firmie eljako od dwóch lat 6 miesiecy na umowe o dzieło 1,5 roku umowa o prace.Warunki i zarobki bardzo dobre Od pracownikow wymaga sie zaangazowania i dobrych umiejetnosci technicznych Szef wymagajacy ale ostatniego czuć w portfelu dlaczego.Praca Ciekawa chociaz poczatki sa trudne Firma ma ugruntowana pozycje na rynku Ogolnie polecam i powodzenia w rekrutacji.

Centrum-Usługa Zakłady Usługowe
przez ania, 2014-09-24 16:51:39
pracuje w tej firmie od 15 lat, miedzy pracownikami jest b. dobra współpraca i wszyscy sie szanuja a to w pracy chyba jest najważniejsze...chociaz to ciezka praca to sie opłaca:)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Walaszczyk - New Media Ventures Sp. z o.o."
Co było kluczowym momentem dla sukcesu firmy? Freebee, jak każdy startup, miało już kilka momentów przełomowych. Były to zarówno zmiany w produkcie (przejście z aplikacji mobilnej na pełną integrację z systemami POS), jak i pojawienie się inwestora strategicznego w 2013 roku, jakim jest Polkomtel Sp. z o.o. Dzięki stałemu ulepszaniu naszych projektów oraz organizacji stajemy się coraz bardziej doświadczeni i gotowi na największe wyzwania.
Pomagacie firmom budować pozytywne relacje z klientami. W jaki sposób? Naszym celem zawsze było zwiększanie zaangażowania klientów w relację z marką. Rozwiązania, które proponujemy naszym partnerom, przynoszą benefity ich klientom. Uszyty na miarę program lojalnościowy jest właśnie jednym z nich. Umożliwia on bowiem obustronną komunikację, zwiększając tym samym interakcję z klientem. Nowy produkt, nad którym obecnie pracujemy, spowoduje, że będziemy jeszcze bliżej klientów.   
Każdy z programów tworzonych dla firm, z którymi współpracujecie, jest „szyty na miarę”. Jak to wygląda w praktyce? Co jeszcze wyróżnia Wasz produkt? Każdy z programów dopasowywany jest do charakteru marki, dla której go tworzymy. Nasze programy są dynamiczne, moderowane, z otwartą formułą – oparte o ciągłą interakcję z ich uczestnikami. Każdy z nich działa w ramach Platformy Freebee – naszej autorskiej technologii. Pozwala to uczestnikom brać udział w wielu programach jednocześnie, korzystając tylko z jednej karty. Z kolei partnerom biznesowym Platforma daje dostęp do nowych klientów. ...
"Wywiad z Marta Jarosz - TU EUROPA S.A."
Stawiacie na innowacyjność. Na czym polega to nowatorstwo? Wiele lat temu rozpoczęliśmy w Polsce bancassurance, czyli sprzedaż ubezpieczeń w powiązaniu z ofertą bankową z korzyścią dla klienta. Jako pierwsi wprowadzamy unikalne ubezpieczenia, np. dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szybko dostosowujemy się do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nasze najmłodsze „dziecko” to ubezpieczenie ochrony tożsamości zabezpieczające interesy prawne osób, których dane osobowe mogą zostać wykorzystane w nielegalny sposób. Natomiast obserwując rosnące zainteresowanie bieganiem przygotowaliśmy specjalną polisę dla sportowców i zaczęliśmy ubezpieczać uczestników imprez masowych, m.in. najbardziej prestiżowych zawodów triathlonowych w Polsce Herbalife Ironman 70.3 Gdynia. To ubezpieczenie stworzyli nasi pracownicy, którzy sami biegają i znają bolączki treningów oraz startów. Nawet kuchnie firmowe są przykładem naszej pomysłowości – nie projektował ich architekt, lecz nasi pracownicy.
Europa aż trzy razy otrzymała tytuł Dobry Pracodawca w ramach programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Co znaczą dla Państwa te sukcesy? Zostaliśmy docenieni za aktywne wspieranie inicjatyw pracowników służących lokalnej społeczności, a także za przyjazne warunki i atmosferę pracy. Dziś te warunki to nie tylko nowoczesny laptop, dobrze wyposażone biuro i możliwość realizowania planów zawodowych, ale przede wszystkim system wartości i kultura organizacyjna, z którymi utożsamiają się pracownicy. Nasi pracownicy chcą wspólnie działać i robić dobre rzeczy dla innych. Razem uczestniczymy w sztafetach i piknikach charytatywnych, zbieramy bombki, które potem przeliczamy na wsparcie dla Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, a w okresie świątecznym organizujemy paczki dla rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. Przy wsparciu firmy pracownicy stworzyli inicjatywę „Nadaktywni” - startują w barwach Europy w biegach, triathlonach i zawodach rowerowych. Firma dofinansowuje ich udział w imprezach sportowych, a za każdy start „Nadaktywnego” pracownika w zawodach wpłaca określoną kwotę na rzecz hospicjum. W tych momentach czujemy, że tworzymy wyjątkowy zespół.   ...
"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....