Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Flexteam Poland Sp. z o.o.
przez Beata, 2015-10-30 09:24:57
Pracuję jako recepcjonistka w Warszawie. Agencja zawsze wypłaca pieniądze na czas, umowy są zawsze przygotowane, obsługa w biurze profesjonalna. Bardzo dobrze trafiłam i polecam każdemu , kto szuka dodatkowej pracy na czas studiów i nie tylko!

Geocarbon
przez Tonny, 2014-08-27 09:40:32
Sam nie wiem o co chodzi pracowałem w geocarbonie w warszawie i jestem zadowolony.
Potem w lublinie i tez się rozliczyli. Jestem zadowolony z pracy u nich. Jasne że zawsze można narzekać tylko po co solidnie pracujesz to płacą jesteś leser to nie i dobrze.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kasia16, 2014-09-23 14:42:07
polecam Nova w Lublinie. Jasne warunki umowy, panie w sekretariacie miłe także zawsze można jeszcze dopytać w razie wątpliwości. Zajęcia odbywają się w centrum miasta, co dla mnie ważne. polecam każdemu tą szkołę

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zgodnie z informacjami zawartymi w raporcie „Prognoza rozwoju rynku pracy województwa lubelskiego” rynek pracy w województwie lubelskim będzie systematycznie się rozwijał. Niemniej jak wskazują specjaliści, istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na specjalistów z różnych branż odznaczających się wysokimi kwalifikacjami. Jakie są możliwości w zakresie...
Czytaj więcej >>
Z informacji podanych przez Urząd Statystyczny w Lublinie wynika, iż stopa bezrobocia w województwie lubelskim wyniosła w grudniu 2016 r. 10,4 proc. Jednakże pomimo tego, iż rozwój gospodarczy w skali krajowej spowolnił tempo, z prognoz na 2017 r. nie wieje pesymizmem. Kto ma największe szanse na znalezienie zatrudnienia na Lubelszczyźnie? Dobre ro...
Czytaj więcej >>
Rok 2017 przyniesie zdaniem fachowców mnóstwo wyzwań dla osób poszukujących pracy w Lublinie i województwie lubelskim. Jest to spowodowane m.in. spowolnieniem gospodarczym oraz wzrostem minimalnego wynagrodzenia i minimalnej stawki godzinowej, co najprawdopodobniej poskutkuje zmniejszeniem ilości etatów. Specjaliści z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w L...
Czytaj więcej >>
Firma Billennium z Lublina jest polską firmą informatyczną, z całkowicie polskim kapitałem, powstałą w 2003 roku. Obecnie ma ona w planach zwiększenie stanu zatrudnienia, co pozwoli na zredukowanie poziomu bezrobocia w Lublinie. O firmie Billennium Lubelska firma Billennium specjalizuje się w opracowywaniu pożytecznych rozwiązań informatycznych. Je...
Czytaj więcej >>
W Polsce występują widoczne braki w szeregach służb mundurowych, dlatego ogłaszają one coraz częściej nabór na wolne stanowiska pracy. Nie inaczej jest w przypadku Straży Miejskiej w Lublinie. Wkrótce jej szeregi powinny zostać wzbogacone nowymi funkcjonariuszami. Kogo szuka lubelska Straż Miejska i kto ma największe szanse na podjęcie takiego zatr...
Czytaj więcej >>
Specjalne strefy ekonomiczne w całej Polsce sprzyjają rozwojowi przedsiębiorczości i są korzystne dla rodzimej gospodarki. Wszystkie znakomicie się rozwijają, czego przykładem jest strefa lubelska, w której zapowiadane są nowe inwestycje na 2017 rok, które zwiększą poziom zatrudnienia. O strefie ekonomicznej w Lublinie Specjalna Strefa Ekonomiczna ...
Czytaj więcej >>
Firma Sedlak & Sedlak przygotowała raport „Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń”, opierając się na danych z 2016 roku. Między innymi raport dotyczył wysokości zarobków przy pracy w Lublinie i w okolicy. Gdzie zarabia się najwięcej, a którzy pracownicy nie mogą liczyć na więcej niż minimalna pensja krajowa? Najwyższe zarobki w Lublinie Zgodnie z pr...
Czytaj więcej >>
21 marca 2017 roku w Puławach odbyły się Targi Pracy i Edukacji, które zgromadziły rekordową liczbę wystawców i odwiedzających. Podczas wydarzenia można było uzyskać między innymi informacje o wolnych etatach nie tylko w samych Puławach, ale i w Lublinie czy w okolicznych miejscowościach. Młodzi ludzie mieli także szansę na zastanowienie się wraz z...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery w Lublinie
05 lipiec 2017
Lublin jest kolejnym dużym miastem na mapie Polski, w którym na wiosnę AIESEC zorganizowała targi pracy pod hasłem „Dni Kariery”. To już kolejna edycja tego wydarzenia. Podczas targów młodzi ludzie mogli zapoznać się z ofertami pracy w Lublinie, porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami oraz dowiedzieć się od ekspertów, jak kształtować w pożądany sp...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Marcin Wojda - Cityboard Media"
Jakie były początki firmy Cityboard Media i skąd pomysły na biznes w tej branży? Początki sięgają 1996 roku, kiedy Pan Michał Stan, czerpiąc z doświadczeń kanadyjskiego rynku reklamy zewnętrznej postanowił założyć w Polsce firmę. Był to czas, kiedy w Polsce pojawiły się koncerny zachodnie, w sklepach nowe marki i produkty, a Polacy wchodzili w epokę konsumpcji. Celem firmy było, stworzenie wysokiej jakości medium, tak, aby promować te dobra i przekonywać klientów do zakupów. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy cityboardy, czyli wielkoformatowe konstrukcje o wymiarach 6x3 m. Ten format stał się standardem na polskim rynku outdooru.
Jak zmieniła się Państwa firma od początku jej istnienia? Funkcjonujemy na rynku już 20 lat, co daje nam świetną perspektywę. Przyznam, że zmiany dostrzegam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy. Kiedyś nieomal wszystko robiliśmy manualnie, a dziś w firmie dominuje elektronika. Na początku istnienia, byliśmy firmą, która jako jedyna instalowała wolnostojące nośniki. Z czasem nasza konkurencja zaczęła nas naśladować. Zmienił się też sposób spojrzenia na problematykę związaną z OOH. Dziś staramy się przewidywać trendy rynkowe. Efektem tego są chociażby ekrany ledowe ecolight. Nasza technologia pozwala, aby z wykorzystaniem telefonu, bez pomocy konsultanta zrealizować kampanię na ekranie ecolight. ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...