Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Flexteam Poland Sp. z o.o.
przez Beata, 2015-10-30 09:24:57
Pracuję jako recepcjonistka w Warszawie. Agencja zawsze wypłaca pieniądze na czas, umowy są zawsze przygotowane, obsługa w biurze profesjonalna. Bardzo dobrze trafiłam i polecam każdemu , kto szuka dodatkowej pracy na czas studiów i nie tylko!

Biostat
przez Ania, 2017-03-16 16:29:17
Ja tam długo pracowałam i uważam, że jest Ok. Nie każdemu się musi wszystko podobać ale to jest praca.

A&A Young Professionals
przez piotrek, 2017-03-23 21:29:58
Dobra i porzadna firma, jesli ktos nie utrzymuje sie w niej to tylko swiadczy o checiach lub umiejetnosciach tej osoby

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter24 Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Nasi pracownicy tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi Klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje Klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z bardziej szczególowymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka O firmie – Nasze działy. Naprawdę warto!  ...