Faurecia
przez Aniaaa, 2015-07-20 17:00:43
Powiem Ci ze paru znajomych tak pracuje i nie narzekają.. ja tez mam zacząć pracę od środy ;) z tego co wiem to więcej mężczyzn tam robi ale też są stanowiska wyznaczone dla kobiet ; ) także zawsze możesz spróbować :) Pozdrawiam.

Spreadshirt Polska sp. z o.o.
przez gość, 2015-03-21 10:49:35
Jest fajnie,polecam

VOSS Automotive Polska
przez rex, 2014-12-13 15:08:05
Odpowiedź na: [katrina - 2014-12-12 22:16:53]:
Wszystko jest super ! Serdecznie zapraszamy .

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks"
Nazwa sklepu Pati i Maks pochodzi od imion dzieci (Patrycja i Maksymilian) właścicieli firmy. Czy nadal, mimo rozwoju, jest to firma stricte rodzinna? Firma pochodzi od imion dzieci właścicieli, ale nie od tych, o których pani pomyślała, chociaż ten błąd popełnia wiele osób. Pati i Maks to skrót od Patrycji i Maksyma. Jest to zdecydowanie firma rodzinna. Nasz zespół wciąż pozostaje niewielki i zaufany. Patrycja, to ja. Moi rodzice spędzają każdą chwilę w firmie i są pod telefonem dla każdego z pracowników. Mój brat i ja, również. Każdy daje z siebie, to w czym jest najlepszy i każdy się angażuje. Dzielimy się obowiązkami z zespołem i jesteśmy w ciągłym kontakcie. Kiedy firma naprawdę jest rodzinna, to trudno o urlop, czy chwilę, aby nie myśleć o firmie. Przy czym chciałabym zwrócić uwagę na ważny aspekt. Fakt, że jest to rodzinna firma nie oznacza, że zatrudniamy tylko rodzinę. Nasze zespół tworzą osoby, których nie znaliśmy przed ich zgłoszeniem do pracy.
Jak Państwa branża zmieniła się od 1991 roku, kiedy powstał Pati i Maks? Branża zmienia się dynamicznie. Pojawiają się nowości, które zmieniają nastawienie klienta. Pierwsze towary mój tata (właściciel) przywoził sam z Niemiec. W Polsce prawie nic nie było, więc ludzie „brali, co było”. Teraz podstawą są atesty. Nic przypadkowego nie może znaleźć się na półce. Musimy dostosować się do aktualnych trendów i wymogów klientów. Powstały takie miłe miejsca, jak kącik do karmienia, kącik do przewijania niemowląt, obowiązkowo jest też bardzo ładna toaleta dla klientów. Liczy się doradztwo. ...
"Wywiad z Dariusz Krzemiński - Ursa Polska Sp. z o.o."
Państwa firma na Polski rynek trafiła 18 lat temu, czy ciężko było przekonać klientów do swoich produktów? Na rynku polskim URSA działa już 18 rok, czyli można uznać, że osiągnęliśmy dojrzałość. Na pewno przez te lata wzrosła świadomość ekologiczna oraz wiedza na temat oszczędzania energii. Od samego początku skupiliśmy się na edukacji w tym zakresie, zarówno wykonawców, jak i dystrybutorów, co na pewno pozwoliło nam na zbudowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Kolejnym ważnym aspektem budowania pozycji na rynku jest oferta produktowa – jakość potwierdzona wieloma certyfikatami i nagrodami oraz wprowadzane nowości, które wyróżniają nas na rynku materiałów izolacyjnych np. wełna mineralna PUREONE lub płyty z polistyrenu ekstrudowanego XPS. Dzięki wykwalifikowanej kadrze udało nam się krok po kroku zdobyć nowych klientów a tym samym udział w rynku, stając się jedną z czołowych marek na rynku polskim. 
Co wyróżnia firmę URSA od konkurencji? Bogata i spójna paleta produktów URSA znakomicie zaspokaja potrzeby naszych klientów związane z efektywnością energetyczną i komfortem akustycznym. Jako jedyni w Polsce mamy produkt z najlepszą wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla wełen mineralnych na rynku polskim w rolce λ = 0,032W/mK. Będąc przekonani o jakości naszych produktów, nie boimy się udzielać dodatkowych gwarancji np. 15 lat dla przewodów wentylacyjnych URSA AIR. URSA jako pierwsza uzyskała Europejską Deklarację Środowiskową Produktu typu III zgodnie z nową normą EN 15804. Ta europejska norma ma na celu zharmonizowanie dziedziny oceny środowiskowej produktów. Regularne ankiety potwierdzają wysoki poziom zadowolenia klientów z serwisu po sprzedażowego – a w dzisiejszych czasach ten element jest bardzo istotny dla budowania stabilnej pozycji na rynku.  ...
"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...